Jump to content

2010.05.09 Fulham H


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Mi oppleving av myp2p er at kvaliteten er dårleg og streamen er ustabil.. Men det er ei stund sidan eg har brukt det.. Har det blitt bedre i det siste?

 

Det kommer ann på hvilket program og hvilke streamer du velger å bruke. jeg har aldri slitt med verken kvalitet eller at den skal ha vært ustabil :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tror nok canal+ får litt Panic i dag etter PL slutt, da de fleste velger å ikke ha canal+ lenger.. neste år er det jo tv2 som bestemmer:)

 

Herlig å se høydepunktene fra Arsenal-blackburn kampen der Fabregas briljerte! Gleder meg allerede til neste sesong!

 

We love you Arsenal, WE DO!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com:

Lukasz Fabianski

 

Bacary Sagna

Sol Campbell

Mikael Silvestre

Gael Clichy

 

Emmanuel Eboue

Andrey Arshavin

Samir Nasri

Theo Walcott

Abou Diaby

 

Robin Van Persie

 

Wenger går for lekestue i sesongens siste kamp :blink:

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.com:

Lukasz Fabianski

 

Bacary Sagna

Sol Campbell

Mikael Silvestre

Gael Clichy

 

Emmanuel Eboue

Andrey Arshavin

Samir Nasri

Theo Walcott

Abou Diaby

 

Robin Van Persie

 

Wenger går for lekestue i sesongens siste kamp :)

 

Spennende benk også.

Substitutes: Mannone, Djourou, Gibbs, Merida, Eastmond, Lansbury, Vela

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok en vanskelig kamp, fordi Fulham spillerne ønsker nok å vise seg frem fra en positiv side i siste kamp de også og kjempe seg inn i nærheten av en plass i finalen til uka.

 

Vi stiller et godt lag og har mye å revansjere, men enkelt blir det ikke. Hadde vært godt å avsluttet sesongen med en seier. Syns både spillerne og fansen fortjener det. Rart å tenke på at det er sesongens siste kamp.

 

Come on you Gunners! :)

Link to comment
Share on other sites

Trist at dette er sesongens siste kamp. Nå er det ikke noe å glede seg til i helgene lenger. Nei, Arsenal skulle spilt kamp hver helg hele året. Uten PL så blir sommermånedene kjedelig, heldigvis er det VM iallefall.

 

Fulham stiller ganske sterkt lag idag, sparer kun et par spiller. Målvakten til Fulham kan finne på å redde alt!

Håper på målfest. 5-0 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Med det laget Fulham sender utpå i dag, skal det ikke være mulig at de får med seg noe. Vi skal gruse de, og jeg tror også vi overbeviser stort i dag.

Link to comment
Share on other sites

Ah, har virkelig sansen for tilskuernes sarkastiske jubling når Fabianski får ballen. Satser på at han gjør noen tabber slik at sesongen blir komplett. :)

Det er slike personer som deg jeg håper har et miserabelt liv, man gleder seg ikke over andres tabber, SPESIELT når det er en spiller fra det laget man elsker...

 

Søppel kaller jeg det, rett og slett....

Link to comment
Share on other sites

Eurosport: It is 310 minutes (five hours and ten minutes) of Premier League football since Arsenal last conceded at home.

 

Noe vi ikke har lagt merke til i den forferdelige sesongavslutningen er at forsvaret vårt ikke kan ha vært så aller verst hjemme :)

Link to comment
Share on other sites

Ah, har virkelig sansen for tilskuernes sarkastiske jubling når Fabianski får ballen. Satser på at han gjør noen tabber slik at sesongen blir komplett. :)

 

Jeg er ikke så sikker på at det var sarkastisk jubling, bare jubling for at Fabianski akkurat der var fint ute og plukket et vanskelig innlegg. Fordi kommentatoren sier det var sarkasme fra tilskuernes side, betyr det ikke at hans tolkning var korrekt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...