Jump to content

Gary Cahill


Guest kellex

Recommended Posts

Vi må betale det Bolton forlanger. Det er ikke dermed sagt at vi må betale £17 millioner. Godt mulig Bolton vil akseptere et lavere bud, men det er uansett de som bestemmer hva som er akseptabelt. Kan godt hende det er som BølerUlf sier at prisen er for å få City eller Chelski til å vifte med sjekkheftet. Chelsea var jo linket til Cahill i Januar.

 

Kan hende £6 millioner er et ok startbud, men for en engelsk landslagsspiller så er det unektelig svært lavt, selv om det kun gjenstår 1 år av kontrakten. I verste fall så signere Cahill ny kontrakt med Bolton og da er han helt ut av rekkeviddde for måten vi handler spillere på

 

For det første så vet vi ikke om Bolton forlanger £17 mill. Vi vet heller ikke om vi har budt £6 mill, selvom media spekulerer i dette pluss add ons. Det vi vet med stor grad av sikkerhet er at Bolton har en veldig presset økonomi. Dette kombinert med at Cahill kun har ett år igjen av kontrakten sin tyder vel ikke akkurat på at Bolton har så mange ess i ermet.

 

Personlig vet jeg ikke om Cahill er en spiller jeg ønsker til klubben en gang.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

For det første så vet vi ikke om Bolton forlanger £17 mill. Vi vet heller ikke om vi har budt £6 mill, selvom media spekulerer i dette pluss add ons. Det vi vet med stor grad av sikkerhet er at Bolton har en veldig presset økonomi. Dette kombinert med at Cahill kun har ett år igjen av kontrakten sin tyder vel ikke akkurat på at Bolton har så mange ess i ermet.

 

Personlig vet jeg ikke om Cahill er en spiller jeg ønsker til klubben en gang.

Vi vet i alle fall at Bolton har avslått et bud.

Bolton reject Cahill bid

Link to comment
Share on other sites

Ja, da vet vi at Wenger faktisk ønsker denne spilleren. Jeg forventer at man får i land en avtale før vinduet stenger, og at ikke det hele strander på "noen" millioner pund.

 

Forskjellen mellom 6 og 16 er mer enn "noen". Men jeg antar at det skal være mulig å komme til en enighet et sted der imellom. Ikke minst fordi Cahill kun har ett år igjen av kontrakten, interessen fra Arsenal nå er håndfast, og Boltons mulighet for å forlenge avtalen med ham utover 2012 nå må være betydelig redusert.

 

Dette bør vi få til!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kan ikke Wenger bare by £10-12 millioner, som han er verdt men kommer med latterlige bud? Med denne tankemåten er jeg redd vi ikke får noen spillere inn.

Og med din tankemåte så skal jeg med glede handle med deg mange ganger...

Man byr det man mener er riktig og så går man i forhandlinger. Komme med et første bud som blir akseptert betyr bare at man er blitt lurt.

Link to comment
Share on other sites

Og med din tankemåte så skal jeg med glede handle med deg mange ganger...

Man byr det man mener er riktig og så går man i forhandlinger. Komme med et første bud som blir akseptert betyr bare at man er blitt lurt.

Mener du at £6 mill. er et riktig bud? Man skal selvfølgelig komme billigst unna med denne handelen, men det budet tar kaka.

Link to comment
Share on other sites

Mener du at £6 mill. er et riktig bud? Man skal selvfølgelig komme billigst unna med denne handelen, men det budet tar kaka.

Riktig startbud ja. Hva riktig pris er for en spiller med 1 år igjen på kontrakten er umulig å si. Som alltid to parter som må være enige. Når alle gråter ved endt forhandling så vet du at prisen er fair

Link to comment
Share on other sites

Mener du at £6 mill. er et riktig bud? Man skal selvfølgelig komme billigst unna med denne handelen, men det budet tar kaka.

 

Tja, Clichy gikk vel for 7 mill? Begge har ett år igjen av kontrakten. Cahill er 'home grown' - det trekker prisen hans opp. Clichy har bedre meritter - det burde trekke hans pris opp. Det er snakk om to forsvarsspillere og jeg synes ikke det ville være unaturlig om de ble verdsatt noenlunde likt.

 

Nå har jo Wenger dementert at budet var på 6 mill, så jeg vet ikke helt hvorfor vi diskuterer dette :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tja, Clichy gikk vel for 7 mill? Begge har ett år igjen av kontrakten. Cahill er 'home grown' - det trekker prisen hans opp. Clichy har bedre meritter - det burde trekke hans pris opp. Det er snakk om to forsvarsspillere og jeg synes ikke det ville være unaturlig om de ble verdsatt noenlunde likt.

 

Nå har jo Wenger dementert at budet var på 6 mill, så jeg vet ikke helt hvorfor vi diskuterer dette :unsure:

Clichy var også homegrown :)

Link to comment
Share on other sites

Det er tydeligvis "krig" mellom Wenger og Boltons styreformann. Det er vel små sjangser for at de kommer til enighet om Cahill da: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3217696.ece

 

Krig ja. Wengers tanks og infanteri står utenfor Reebok. Boltons styreformann har fingeren på den røde knappen. Det plyndres og brennes i gatene. Statsminister Stoltenberg fordømmer volden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...