Jump to content

Gary Cahill


Guest kellex

Recommended Posts

Og iflg. din tankemåte så er det bedre å bruke spillere som holder et lavere nivå som førstevalg fordi man liker spilletypen bedre.

 

Vet ikke hva som er verst jeg?

Nei, det er tydelig at du har misforstått Stefan B. Men tenkemåte er ikke slik, men du må gjerne gjette deg til hva jeg mener framfor å lese det jeg skriver.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Nei, det er tydelig at du har misforstått Stefan B. Men tenkemåte er ikke slik, men du må gjerne gjette deg til hva jeg mener framfor å lese det jeg skriver.

 

BE

 

Misforstått? Svart på hvitt så mener du at Fabianski er bedre enn Szczesny og Frimpong er bedre enn Parker.

 

Vanskelig å misforstå den der.

Link to comment
Share on other sites

Misforstått? Svart på hvitt så mener du at Fabianski er bedre enn Szczesny og Frimpong er bedre enn Parker.

 

Vanskelig å misforstå den der.

Ja det mener jeg, men det er ikke der det startet.

 

Det hele startet med at du ville ha inn Parker. Jeg mente han er for dårlig for en klubb som har ambisjoner, store ambisjoner.

Det er det eneste jeg skrev før du verbalt begynte å angripe meg.

 

Mitt eneste poeng er at vi må kjøpe bedre spillere enn Parker.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ja det mener jeg, men det er ikke der det startet.

 

Det hele startet med at du ville ha inn Parker. Jeg mente han er for dårlig for en klubb som har ambisjoner, store ambisjoner.

Det er det eneste jeg skrev før du verbalt begynte å angripe meg.

 

Mitt eneste poeng er at vi må kjøpe bedre spillere enn Parker.

 

BE

 

Vi må gjerne kjøpe bedre spillere enn Scott Parker, men hvis disse spillerne ikke er tilgjengelige eller blir for dyre for Arsenal, hva da? Parker er en flott spiller med bøttevis av erfaringer ifra Premier League, noe som laget har stor mangel på nå. Så hvis vi ikke da ikke klarer å få inn noen "super quality", så ville kanskje ikke en dyktig, erfaren og en ledertype som Scott Parker være så galt?!

Parker ville også vært en meget god "lærer" for fremtidens midtbane med Wilshere, Ramsey og Frimpong.

Var vel noe av dette StefanB ville frem til.

 

Når det gjelder Frimpong, så er jeg en av hans største fans, og er rimelig sikker at han vil være fast på laget før sesongen er over. Men man må alikevell ta erfaringen i betrakning, samt at han nettopp kommer fra en langtids skade som fort kan gi tilbakefall!

 

 

 

Så vi er nok alle enige om at vi trenger flere kropper inn på midtbanen, men hvis vi ikke "finner" eller klarer å skaffe noen fra øverste hylle, så er Scott Parker en meget fornuftig løsning hvis du spør meg.

Link to comment
Share on other sites

Gary Cahaill er god nok for Arsenal, og bør hentes. Scott Parker gjorde en god sesong i fjor, men ble nok noe opphauset, da han presterte bra blant en flokk svært svake spillere. Om Arsenal ikke klarer å forsterke laget med andre ann Parker, tror jeg noen andre må tas seg av de seriøse vurderingene vedrørende om en spiller skal hentes inn. Det finnes fryktelig mange spillere, som kan gjøre en minst like god jobb som Parker, og som samtidig har noen flere år igjen på¨sitt antatte toppnivå.

Link to comment
Share on other sites

"Boss David Moyes is willing to sell other players to fill the £10m 'hole' at the bank and is against trading his England defender."

 

Hva med Fellaini. Om Moyes skulle være villig til å slippe han mener jeg han bør være en kandidat.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal make bid for Gary Cahill

 

£6M for en spiller Bolton vil ha £17M for høres faktisk ut som noe Arsenal (Wenger) ville gjort :unsure:

Tviler paa at dette er faktum, men HVIS det skulle vaere tilfelle saa er det helt latterlig. Cahill er verdt mye mer, en spiller jeg virkelig liker, og jeg har tro paa at han bytter klubb innen fristen. Tviler paa at han kommer vaar vei dog!

Link to comment
Share on other sites

"Boss David Moyes is willing to sell other players to fill the £10m 'hole' at the bank and is against trading his England defender."

 

Hva med Fellaini. Om Moyes skulle være villig til å slippe han mener jeg han bør være en kandidat.

Han er en spiller som har det meste som dagens Arsenal mangler, men han kommer vel til å koste forholdsvis mye. Tror M'Vila er en spiller vi kan få langt rimligere

Link to comment
Share on other sites

Tviler paa at dette er faktum, men HVIS det skulle vaere tilfelle saa er det helt latterlig.

Hvorfor er det latterlig? Cahill har 1 år igjen av kontrakten, og det var generell enighet på forumet om at prisen på £7M for Clichy var en riktig pris. Cahill og Clichy er vel vurder som ca samme nivå vil jeg tro, og det er vel ikke slik at man er verdt 3 ganger mer, bare man er Engelsk? Et sted mellom £6-10 er vel korrekt pris, og da er vel £6M et bra sted å starte.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det latterlig? Cahill har 1 år igjen av kontrakten, og det var generell enighet på forumet om at prisen på £7M for Clichy var en riktig pris. Cahill og Clichy er vel vurder som ca samme nivå vil jeg tro, og det er vel ikke slik at man er verdt 3 ganger mer, bare man er Engelsk? Et sted mellom £6-10 er vel korrekt pris, og da er vel £6M et bra sted å starte.

Den riktige prisen er det Bolton som bestemmer. Hvis de har satt en pris på £15 millioner så er £6millioner en fornærmelse. Hvis budet på £6millioner er riktig så må det innebære at Chaill har bedt om transfer selv

Link to comment
Share on other sites

Den riktige prisen er det Bolton som bestemmer. Hvis de har satt en pris på £15 millioner så er £6millioner en fornærmelse. Hvis budet på £6millioner er riktig så må det innebære at Chaill har bedt om transfer selv

 

Helt enig. Er på samme måte som Barcelona kom med tullebud på cesc..

Link to comment
Share on other sites

Langt ifra. Om 6 dager er Cahill verdt £0.

Langt ifra. Om 6 dager er Cahill fortsatt verdt en del. Han er fortsatt en "asset" i Januar siden han ikke er cup tied i CL eller EL. Han er også så viktig for Bolton at de har råd til å takke nei til £6 millioner

Link to comment
Share on other sites

Langt ifra. Om 6 dager er Cahill fortsatt verdt en del. Han er fortsatt en "asset" i Januar siden han ikke er cup tied i CL eller EL. Han er også så viktig for Bolton at de har råd til å takke nei til £6 millioner

Enig med deg igjen Castor, Cahill er verdt langt mer for Bolton enn 0 siden han kan bli forskjellen på en plassering på øvre halvdel i PL i år og så langt ned som nedrykk. Det vil lønne seg for Bolton å beholde Cahill for en niendeplass fremfor å havne på 14. plass.

Link to comment
Share on other sites

Langt ifra. Om 6 dager er Cahill fortsatt verdt en del. Han er fortsatt en "asset" i Januar siden han ikke er cup tied i CL eller EL. Han er også så viktig for Bolton at de har råd til å takke nei til £6 millioner

 

Sett fra Boltons side er han selvfølgelig verdt mer. Men fra Arsenals ståsted nå så er han jo ikke verdt særlig mer enn £0 etter 1 sept. (sett bort ifra sign on fees osv)

 

Så forstår budet.

Link to comment
Share on other sites

Sett fra Boltons side er han selvfølgelig verdt mer. Men fra Arsenals ståsted nå så er han jo ikke verdt særlig mer enn £0 etter 1 sept. (sett bort ifra sign on fees osv)

 

Så forstår budet.

Det er Bolton som bestemmer prisen uavhengig av hva vi mener han er verdt. Å by en tredjedel av det de vil ha er å kaste bort tiden

Link to comment
Share on other sites

Det er Bolton som bestemmer prisen uavhengig av hva vi mener han er verdt. Å by en tredjedel av det de vil ha er å kaste bort tiden

 

Vi må jo by det vi føler spillern realistisk er verdt. Skal man alltid betale det den selgende klubben føler spillern er verdt vil jo alle spillere få en helt urealistisk pris.

Link to comment
Share on other sites

Det er Bolton som bestemmer prisen uavhengig av hva vi mener han er verdt. Å by en tredjedel av det de vil ha er å kaste bort tiden

Tja. Et åpningbud på 6M ender vel på ca 10M, som vel er maks av det Wenger er villig til å betale for en spiller med 1 år igjen av kontrakt. Er ikke sikker på om Bolton har råd til å si nei til det. Og vet vi forresten at Bolton krever 15-20M for Cahill?

Link to comment
Share on other sites

Vi må jo by det vi føler spillern realistisk er verdt. Skal man alltid betale det den selgende klubben føler spillern er verdt vil jo alle spillere få en helt urealistisk pris.

Vi må betale det Bolton forlanger. Det er ikke dermed sagt at vi må betale £17 millioner. Godt mulig Bolton vil akseptere et lavere bud, men det er uansett de som bestemmer hva som er akseptabelt. Kan godt hende det er som BølerUlf sier at prisen er for å få City eller Chelski til å vifte med sjekkheftet. Chelsea var jo linket til Cahill i Januar.

 

Kan hende £6 millioner er et ok startbud, men for en engelsk landslagsspiller så er det unektelig svært lavt, selv om det kun gjenstår 1 år av kontrakten. I verste fall så signere Cahill ny kontrakt med Bolton og da er han helt ut av rekkeviddde for måten vi handler spillere på

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...