Jump to content

Gary Cahill


Guest kellex

Recommended Posts

Manchester City nærmer seg en overgang for Bolton-forsvarer Gary Cahill i en avtale verdt 180 millioner kroner. I tillegg skal Nedum Onuoha og Dedryck Boyata gå motsatt vei som en del av avtalen.

 

Rykte men mange mittstoppere skal City egentlig ha :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Manchester City nærmer seg en overgang for Bolton-forsvarer Gary Cahill i en avtale verdt 180 millioner kroner. I tillegg skal Nedum Onuoha og Dedryck Boyata gå motsatt vei som en del av avtalen.

 

Rykte men mange mittstoppere skal City egentlig ha :P

 

Kolo er jo ute en stund.. meenne, tror ikke det er så mye hold i det ryktet..;)

Link to comment
Share on other sites

Manchester City nærmer seg en overgang for Bolton-forsvarer Gary Cahill i en avtale verdt 180 millioner kroner. I tillegg skal Nedum Onuoha og Dedryck Boyata gå motsatt vei som en del av avtalen.

 

Rykte men mange mittstoppere skal City egentlig ha :P

Blir vel Samba på oss. Han er vel den eneste Wenger ser seg råd til. Vi får kjøpe Kolo tilbake for en billig penge ;)

Link to comment
Share on other sites

Blir vel Samba på oss. Han er vel den eneste Wenger ser seg råd til. Vi får kjøpe Kolo tilbake for en billig penge :P

 

Hvis jeg kunne valgt ville Samba heller kommet inn ovenfor Cahill mtp. de defensive ferdighetene han besitter. Pluss at fysisk sett er han rett og slett et monster og han har mye erfaring fra Premier League + at han er en skikkelig kaptein.

 

Med kun et par justeringer i det defensive mtp. kollektivt press og en litt dypere forsvarslinje tror jeg Samba - Vermaelen kunne vært et kjempe midtforsvar.

Link to comment
Share on other sites

Gary Cahill VIL cITY HA Å DE VIL KVITTE SEG MED 2 UNGEMISTOPPET... OG gARY cAILL VIL BLIR PRISA SIKKER FORE 200 MILL ASIDEN CITY BETALER UANNET SETT.

 

Så blir nok Samba fra Blackbure somer en bedre spiller, ser ut som Arsenal går for han i sted blir sikker mye billigere sidenhan er fransk og Engelske spillere er overprisa,

 

Sett Samba en del ganger i går og han er solid bak gir alt og gomtil å kjfte å syte lage bak....

 

Ofte på slutten av kampene er Sambra flytta fra som spii Balckbur ligger under

Har til goe å se SAmba tape en hode duell om ne ball. Ofte vinner han alle barrene i angrep også, ofte sorer de på laget på grunn av han er så strek og vinner de hode duellene sli at lag spillere skorer.

Samba har ogs avergan mange mål i mot siden han vinner ballen fra conere/langeinnkast.

Han har stadig skorrt mål selv også på hode. ER rimelig sikker at Wenger vil gjøre han enda bedre spiller.

ER akkurat en slik spiller Webger trenger bak i forsvar, en spiller som gir alt for laget og er en leder type.

 

Samba har magew flere goe talenter en Chaill ;)

 

Chaill er langt i gta so go som Samba.... de er nok like kloke til å lasere seg og gir alt. men Samba kan bruke i så og burkes innen for 16 meter på motsatt lage for å vinne mange hode dullerinnen for 16 slki at de Arsenal spilleren som miommer på løå kan få ballen og askore mål ;) Cahill jobber og takler bra lagst bakken, men taper ofte hodeduller. VIL heller ha Samba som har vært go i flere i ål nå.

Cahill er go mittstopper det og la Wenger hente begge da he he B) Men Sambra førsteval uten tvil B)

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva han har eller ikke har, så pleier kvaliteten på innleggene hans å være langt bedre enn det der.

Det er sant, likevel så er det flere ganger jeg har sett svar på innleggene hans som omhandler rettskriving og kvalitet...

Link to comment
Share on other sites

Det er sant, likevel så er det flere ganger jeg har sett svar på innleggene hans som omhandler rettskriving og kvalitet...

Dette handlet ikke om rettskriving, men om Caps Lock, jeg mener Dannialdo er flink til å debattere og at det ikke er for vanskelig å lese svarene hans vanligvis, denne gangen ødela Caps Lock for det.

Link to comment
Share on other sites

Dette handlet ikke om rettskriving, men om Caps Lock, jeg mener Dannialdo er flink til å debattere og at det ikke er for vanskelig å lese svarene hans vanligvis, denne gangen ødela Caps Lock for det.

Nå var det ikke til deg kommentaren min var heller. Og det er ikke bare denne gangen folk her på forumet har kommentert og spøkt om innleggene til Dannialdo.

Link to comment
Share on other sites

Har selv opplevd at en av postene mine ble slettet tidligere fordi jeg nevnte at det ikke var lesbart. Det var kanskje små frekt av meg om han virkelig ikke kan bedre, men les gjennom det du poster. Skriver selv enormt med feil og har selv dysleksi, leser derfor gjennom det jeg poster. Derfor anbefaler jeg deg til å lese gjennom neste gang Dannialdo så skal du ikke se vekk i fra det blir bedre!

 

Du ha utvilsamt peiling på fotball, prøv å unngå Caps Lock og så mye feil neste gang :)

Link to comment
Share on other sites

Nå var det ikke til deg kommentaren min var heller. Og det er ikke bare denne gangen folk her på forumet har kommentert og spøkt om innleggene til Dannialdo.

 

Innleggene hans er vanligvis ikke vanskelig å forstå, men nett denne gangen da det som ble skrevet med caps lock var i det vanskeligste laget, så er det normalt å klø seg litt i bakhodet. Men å begynne å spøke blir feil. Greit nok om man kjenner denne karen, så kan man kanskje spøke litt om man vet at den som man spøker med forstår det.

Link to comment
Share on other sites

Har selv opplevd at en av postene mine ble slettet tidligere fordi jeg nevnte at det ikke var lesbart. Det var kanskje små frekt av meg om han virkelig ikke kan bedre, men les gjennom det du poster. Skriver selv enormt med feil og har selv dysleksi, leser derfor gjennom det jeg poster. Derfor anbefaler jeg deg til å lese gjennom neste gang Dannialdo så skal du ikke se vekk i fra det blir bedre!

 

Du ha utvilsamt peiling på fotball, prøv å unngå Caps Lock og så mye feil neste gang ;)

 

Ja jeg har aldri vært go til å skrive riktig, men de som driver med mobbing burde få advarsler.

 

Jeg har fått advarsler for likesom har mobba andre eller tatt i gjen på folk som har mobba og drevet bevist med person angrep på meg.

 

Det som er amatør messig her inne er at de som har drevet med mobbing og person angrep på meg, har ikke fått advarsler. Så de som driver siden her og er admin bare staffer noe, skal ikke regler være likt for alle her inne? de som driver siden burde skjerpe seg og staffe som bryter regler her inne. Men det gjør dem ikke de bare staffer noe, regler burde gjelde for alle og ikke bare for noen, Det er mye forskjelsbehandling her inne, virker som Admina bare staffer de dem ikke liker og de som bryter samme regla for ikke noe advarsler. Ofte har jeg fått advarsler for å ta i gjen på de som starta med å mobbe eller personagrepe meg. HVorfor skal jeg da få advarsler når det er andre som starta mobbingen og peronagrepe først?

De som driver siden her burde skjerpe seg og kansje bytte ut de admina som ikke behandler alle likt.

FOr å si det slik kan ikke siden være så seriøs når noen admin bare kan drive på som de vil de dem ikke liker staffer dem, mens de dem liker gir dem ikke noe staff er advarsler, er det slik det skal være her inne?

De som er ledere her burde ta tak i dette å luke ut de som ikke klarer å behnadle folk likt her og staffe alle likt for samme regelbrudd. NOen her inne har skrevt så mye stygt og mobba og gåptt til person angrep på andre uten at Admin eller de som styrer siden har gjort noe med det. Vet det er Cahill side men nok er nok.

<de som styrer siden burde behandla alle likt og det gjør dem ikke, noen slkepper unna mens andre blir staffa for samme tinga. Kan IKke si siden er så seriøs når de holder på slik, regler gjelder likt for alle <_<

Link to comment
Share on other sites

jack_wilshere Jack Wilshere

Bit of golf with big Gaz Cahill.......trying to convince him to join me at Arsenal haha #gooners

 

Dette betyr selvfølgelig lite, men et artig poeng at Jack spiller golf me Cahill og prøver å overbevise ham om å signere for Arsenal.

Håper virkelig på Cahill som en av sommerovergangene!

Link to comment
Share on other sites

jack_wilshere Jack Wilshere

Bit of golf with big Gaz Cahill.......trying to convince him to join me at Arsenal haha #gooners

 

Dette betyr selvfølgelig lite, men et artig poeng at Jack spiller golf me Cahill og prøver å overbevise ham om å signere for Arsenal.

Håper virkelig på Cahill som en av sommerovergangene!

Hadde det vært en tweet om Cesc fra f.eks Pique så hadde vi blitt rimelig gærne :D

Link to comment
Share on other sites

Nå skal det også sies at det er litt forskjell når en 19 år gammel gutt skriver dette på twitter med en "haha" på slutten i forhold til når kapteinen til Barcelona på 33 år sitter i et intervju og uttaler seg om vår kaptein sammen med 3-5 av lagkompisene. For deretter å dra på Cesc en Barcelona drakt på direktesendt TV.

 

Ikke smart gjort at Jack nei, men en vesentlig stor forskjell på "tapping up" fra Wilshere sin side og fra Barcelona sin side rettet mot Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Jones var den jeg ønsket, dessverre ble han en manu'er. Syns han er en glitrende defensiv midtbanespiller, i tillegg til å være en meget talentfull midtstopper. Cahill har jeg vel aldri falt her for...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...