Jump to content

Gary Cahill


Guest kellex

Recommended Posts

Virker å være en del interesserte klubber. Tror nok ikke vi stikker av med spilleren hvis startpris er 17 mill pund..

 

Ser da heller at Wenger svir av 12-15 på Samba. Blacburn ser ut til å kjøpe en stopper fra Monaco nå, krysser fingrene for

at den gigantiske kongoleseren har klart å mase seg vekk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Arsenal given ultimatum in chase for Bolton's Gary Cahill

 

Temmelig sikker på at dette stemmer. Cahill hadde visstnok forsnakket seg i helgen og sa at det ikke hadde vært noen bud på han hittil og at såfremt ingen bud kom innen 12 dager (når preseason for Bolton starter) så ville han ikke bli solgt denne sesongen heller.

 

Wenger steiler nok på prislappen til Cahill. Bolton er i pengenød og presser opp prisen for sin meste verdifulle spiller.

Cahill har 1 år igjen på kontrakten så hvis Wenger slenger inn et bud på £8-10 mill. burde det være nok til at Bolton selger.

Vi trengere stoppere og det er ikke så mange tilgjengelige og gode nok å ta av i PL for tiden.

Er det noe å vente på?

 

Egentlig litt overraskende hvis ingen har lagt inn bud.

Link to comment
Share on other sites

For meg er det ikke så overraskende at ingen har lagt inn et bud. Cahill er ikke verdt i nærheten av £17M. Selv om han hadde 4 år igjen av kontrakten sin.

 

For den prisen de vil ha for Cahill så kan man heller kjøpe Neven Subotic som er en langt langt bedre midtstopper enn Gary Cahill f.eks.

Link to comment
Share on other sites

For meg er det ikke så overraskende at ingen har lagt inn et bud. Cahill er ikke verdt i nærheten av £17M. Selv om han hadde 4 år igjen av kontrakten sin.

 

For den prisen de vil ha for Cahill så kan man heller kjøpe Neven Subotic som er en langt langt bedre midtstopper enn Gary Cahill f.eks.

 

Regner med du mente 1 år av kontrakten?

Syns likevel det er rart at ingen legger inn bud. De trenger jo ikke å by £17 mill., men kan jo hende Bolton avslår lavere bud eller ikke vil diskutere noe deal under det selvfølgelig.

 

Subotic tipper jeg er off limits. Dortmund spiller CL neste sesong og både spiller og klubb har vel uttalt (om jeg husker rett) at det ikke blir noe salg.

Kanskje Subotic er bedre enn Cahill, men det vet vi egentlig ikke før han har spilt i PL.

Link to comment
Share on other sites

Regner med du mente 1 år av kontrakten?

Syns likevel det er rart at ingen legger inn bud. De trenger jo ikke å by £17 mill., men kan jo hende Bolton avslår lavere bud eller ikke vil diskutere noe deal under det selvfølgelig.

 

Subotic tipper jeg er off limits. Dortmund spiller CL neste sesong og både spiller og klubb har vel uttalt (om jeg husker rett) at det ikke blir noe salg.

Kanskje Subotic er bedre enn Cahill, men det vet vi egentlig ikke før han har spilt i PL.

 

Nei. Jeg mener at Cahill selv om han faktisk hadde hatt 4 år igjen av kontrakten sin så ville han ikke være verdt 17 millioner pund. Med kun 1 år igjen er han verdt maks £8-10M.

 

Tror minimum av hva Bolton vil ha for Cahill er £15M når det gjelder startbud. Som sagt så er det altfor høyt, men når en spiller som Lescott går for rundt £20M+ så er det kanskje ikke så rart at andre klubber vil ha det samme for stopperene sine :P

Link to comment
Share on other sites

Nei. Jeg mener at Cahill selv om han faktisk hadde hatt 4 år igjen av kontrakten sin så ville han ikke være verdt 17 millioner pund. Med kun 1 år igjen er han verdt maks £8-10M.

 

Tror minimum av hva Bolton vil ha for Cahill er £15M når det gjelder startbud. Som sagt så er det altfor høyt, men når en spiller som Lescott går for rundt £20M+ så er det kanskje ikke så rart at andre klubber vil ha det samme for stopperene sine :P

 

Lescott ble solgt til City, burde egentlig ha lite med marked å gjøre.. En pris for City, en annen for resten.. Bolton må forstå at vi ikke er City og at de kan risikere å miste han for nothing, derfor spiller Wenger "the waiting game".. Håper ikke Wenger har tenkt Chamack på nytt her..

 

Men jeg tror at Wenger må være forberett på å betale 12-15 mill for Cahill om han vil ha han.. Om han er verd det vet ingen enda, spillere som bytte klubb sånn kan heve seg eller ikke..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg nekter å tro at Wenger ikke ser at vi trenger en ny stopper nå! Problemet er vel bare kvaliteten. Hvis han havner bak vår kjøre Squillaci i køen er det jo bare å legge opp med en gang, men jeg prøver å ha troen :)

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har gått berserk. de kjøper spillere som ikke er gode nok til helt latterlige priser.

 

BE

 

De fikk dog Jose Enrique billig, men Downing og Henderson er jeg helt enig på. Adam var mer "rimelig" mtp. at han kostet rundt £8M, men han er fortsatt ikke god nok til å spille fast for et lag som har ambisjoner om å vinne Premier League.

 

Dog hvis Charlie Adam ikke er god for noe annet enn backup i et lag som vil vinne Premier League så sier det vel litt om at vi på et tidspunkt hadde Denilson i førstelaget, men på sin side hadde Liverpool Lucas :P

Link to comment
Share on other sites

Dog hvis Charlie Adam ikke er god for noe annet enn backup i et lag som vil vinne Premier League så sier det vel litt om at vi på et tidspunkt hadde Denilson i førstelaget, men på sin side hadde Liverpool Lucas :P

Anser Lucas som bedre enn både Adam og Henderson. Aquilani og Lucas tror jeg er de beste midtbanespillerne til Pool for øyeblikket.. Om de får inn to stoppere nå frykter jeg dem virkelig.. Spesielt om de får inn en av klasse som Cahill.

Link to comment
Share on other sites

Anser Lucas som bedre enn både Adam og Henderson. Aquilani og Lucas tror jeg er de beste midtbanespillerne til Pool for øyeblikket.. Om de får inn to stoppere nå frykter jeg dem virkelig.. Spesielt om de får inn en av klasse som Cahill.

 

Regner med du utelater Gerrard siden du sier for øyeblikket, men Lucas var helt forferdelig før, men i motsetning til Denilson har faktisk utviklingen hans hatt en oppgang og ikke nedgang. Han har faktisk utviklet seg til en forholdsvis god DM :P

 

For min del har Liverpool egentlig bare en ordentlig klassestopper i Agger (som har vært meget skadeplaget) mens Skrtel og Kyrgiakos ikke er like gode. Carragher har vært down-hill i et par sesonger også nå, men en ting alle spillerene til Liverpool har er innsats og det er dermed uansett aldri lett å stille opp mot de hvis man ikke er 100% fokusert.

 

Regner forøvrig med at Liverpool vinner kampen om Cahill mtp. at vi nå i 2-3 sesonger med interesse for Cahill aldri har lagt inn et bud.

Link to comment
Share on other sites

Med Cahill inn tror jeg Pool kan ha ambisjoner om seriegull...Er en av en god del grunner til at vi bør sikre oss Cahill

 

Liverpool er jeg temmelig sikker på ikke vinner PL, men de kan fort ende opp foran oss på tabellen hvis de får tettet forsvaret med f.eks. Cahill.

Opp til Wenger å få skaffet de nødvendige forsterkningene.

Link to comment
Share on other sites

Ser på hovedsiden at Cahill linkes kraftig igjen.. Men kan ikke se dette ryktet noe sted, isåfall ikke i 'The Mirror eller i the daily mail. Heller ingenting på newsnow.

 

Har ikke sett rykter på Cahill på forholdsvis "lenge" nå. Virker mest som om Liverpool er i føringen når det gjelder engelskmannen.

 

Vi ender vel opp med Squillaci's tvillingbror istedet som kan spille både på venstrebacken og som midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett rykter på Cahill på forholdsvis "lenge" nå. Virker mest som om Liverpool er i føringen når det gjelder engelskmannen.

 

Vi ender vel opp med Squillaci's tvillingbror istedet som kan spille både på venstrebacken og som midtstopper.

 

I flg. din egen tenkemåte (se annen tråd) er det bedre med Squillaci sin tvillingbror enn ingen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

I flg. din egen tenkemåte (se annen tråd) er det bedre med Squillaci sin tvillingbror enn ingen.

 

BE

 

Og iflg. din tankemåte så er det bedre å bruke spillere som holder et lavere nivå som førstevalg fordi man liker spilletypen bedre.

 

Vet ikke hva som er verst jeg?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...