Jump to content

2010.04.18 Wigan B


Gooner For Life

Recommended Posts

Wigan - Arsenal

 

JJB Stadium

 

 

Arsenal trenger klart 3 poeng her for å kunne henge med i gullkampen, Wigan ligger på en 14 plass på tabellen, og skal ikke være vanskelig å slå, men man vet aldri, om de kommer med samme instilling som Tottenham, så må vi passe oss.

 

Tips: 1-3 til Arsenal

 

 

(Beklager for en dårlig kamptråd, men det er bare timer til avspark, så lagde en i farten.)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Wigan - Arsenal

 

JJB Stadium

Arsenal trenger klart 3 poeng her for å kunne henge med i gullkampen, Wigan ligger på en 14 plass på tabellen, og skal ikke være vanskelig å slå, men man vet aldri, om de kommer med samme instilling som Tottenham, så må vi passe oss.

 

Tips: 1-3 til Arsenal

(Beklager for en dårlig kamptråd, men det er bare timer til avspark, så lagde en i farten.)

 

god nok i massevis. blir spennende å se hvem som starter. dette er uansett en kamp som skal vinnes. håper på van persie fra start.

Link to comment
Share on other sites

Puh. Godt jeg skulle sjekke oppsettet før jeg begynte å skrive videre på kamptråden min. :P Vi bruker herved denne som kamptråd, så får en moderator slette den jeg lagde.

 

Når det gjelder kampen så skal dette være tre enkle poeng. Wigan ligger vel nede i sumpa og vi har fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gull. Andreplassen er absolutt innen rekkevidde, og hvis jeg ser demotiverte spillere løpe rundt på banen som hodeløse kyllinger i dag kommer det til å smelle her hjemme.

Almunia

Eboue-Sagna-Campbell-Clichy

Nasri-Diaby-Rosicky

Walcott-Bendtner-van Persie

 

Det er umulig å holde kontroll på hvem som er skadefri osv, så satser på at denne gjengen her er friske nok til å banke Wigan

Link to comment
Share on other sites

Puh. Godt jeg skulle sjekke oppsettet før jeg begynte å skrive videre på kamptråden min. :P Vi bruker herved denne som kamptråd, så får en moderator slette den jeg lagde.

 

Når det gjelder kampen så skal dette være tre enkle poeng. Wigan ligger vel nede i sumpa og vi har fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gull. Andreplassen er absolutt innen rekkevidde, og hvis jeg ser demotiverte spillere løpe rundt på banen som hodeløse kyllinger i dag kommer det til å smelle her hjemme.

Almunia

Eboue-Sagna-Campbell-Clichy

Nasri-Song-Diaby

van Persie-Bendtner-Rosicky

 

Det er umulig å holde kontroll på hvem som er skadefri osv, så satser på at denne gjengen her er friske nok til å banke Wigan

Song er ute.

Link to comment
Share on other sites

Tror på:

Almunia

Sagna - Silvestre - Campbell - Clichy

Nasri - Diaby - Rosicky

Eboue - van Persie - Bendtner

 

Hvis Denilson er klar får vel han plass på midtbanen. Tror uansett ikke dette holder. Masse skader, moralen er nok ikke på topp og Wigan må fortsatt kjempe for å unngå nedrykk tror jeg er nok til at vi går glipp av to eller tre poeng her.

Link to comment
Share on other sites

Wigan må slås idag. Tap her så er håp om 2.plassen bort også. Forventer en skikkelig innsats av laget etter det ydmykende tapet mot spurs.

 

Har på følelsen av at dette blir en kamp med mange sjangser og lite mål. Tipper vi vinner 1-0.

 

Litt statistikk

 

Wigan Athletic

Tabellplassering 16

Seiere 8 (23.53%)

Uavgjort 8 (23.53%)

Tap 18 (52.94%)

Kamper med over 2.5mål 18 av 34

Scorede mål--------- Baklengsmål----------Totalt

0.88 --------------------1.88----------------- 2.76

 

 

Tabellplassering 3

Seiere 22 (64.71%)

Uavgjort 5 (14.71%)

Tap 7 (20.59%)

Kamper med over 2.5mål 22 av 34

Scorede mål ---------Baklengsmål-------------Totalt

2.24 -------------------- 1.06----------------------3.29

Link to comment
Share on other sites

Wigan må slås idag. Tap her så er håp om 2.plassen bort også. Forventer en skikkelig innsats av laget etter det ydmykende tapet mot spurs.

 

 

Muligheten er fortsatt tilstede for å ta gull, så da må vi fortsatt gå for gull. Med seier i dag så er vi bare tre poeng bak Chelsea igjen og det er enda et par kamper som United og Chelsea kan snuble i.

Link to comment
Share on other sites

Muligheten er fortsatt tilstede for å ta gull, så da må vi fortsatt gå for gull. Med seier i dag så er vi bare tre poeng bak Chelsea igjen og det er enda et par kamper som United og Chelsea kan snuble i.

Det er også kamper hvor vi også kan snuble i.

 

Wigan idag

City H

Blackburn B

 

Tror det kun blir med 3.plassen i år.

Link to comment
Share on other sites

Det er også kamper hvor vi også kan snuble i.

 

Wigan idag

City H

Blackburn B

 

Tror det kun blir med 3.plassen i år.

 

Joda, men er muligheten fortsatt tilstede så kan vi ikke gi opp. Da blir vi i hvertfall ikke bedre enn nr 3.

Link to comment
Share on other sites

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Sol Campbell - Mikael Silvestre - Gael Clichy

Samir Nasri - Craig Eastmond - Abou Diaby

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky

 

Substitutes

Vito Mannone

Armand Traore

Emmanuel Eboue

Fran Merida

Conor Henderson

Robin Van Persie

Carlos Vela

 

Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å se at Almunia ikke engang er på benken :P

Link to comment
Share on other sites

Da er vel Almunia skadet da. Synd ikke van Persie starter, men han er vel kanskje ikke klar for fulle 90 minutter enda. Er overbevist om at han får minst en halvtime i dag, kanskje til og med en hel omgang.

 

Eastmond og Silvestre må prestere i dag om vi skal ha mulighet til å vinne.

 

Også må jeg innrømme at denne Conor Henderson vet jeg absolutt ingenting om!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski i mål, Almunia ikke en gang på benken, Eduardo heller ikke på benken.

Tror det forteller noe om det som skjer til neste sesong....sannsynligvis får vi høre om skader uansett...

Helt sikkert fornuftig at Robin starter på benken, men kommer 100% sikkert innpå i løpet av kampen.

Uansett ønsker jeg meg mere gjennombrudd på topp i dag og da tenker jeg i første omgang på Rosicky som umulig kan stå stille og vente på å få ballen i føttene nok en kamp, vi skal starte inn i bakrom, komme rundt på kantene og gjerne også avslutte fra 20 meter i dag.

Med Theo vet vi hva vi får, håper han får spille resten av kampene denne sesongen uansett hvordan han lykkes nå.

Spennende med Eastmond, han må nok overbevise stort hvis ikke Wenger skal gå til innkjøp av en ny defensiv midtbanespiller i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det står ingenting om noen skade på Arsenal.com!

 

"Lukasz Fabianski comes in for Manuel Almunia in goal, as the Spaniard sits out the game with a wrist injury."

 

Kilde: BBC

 

Sol Campbell er for øvrig kaptein :P

Link to comment
Share on other sites

Og han var et stort talent på FM for to år siden :P Han og Rhys Murphy, de er shait på FM nå, men de ser ut til å gjøre det bra på ekte..

 

Eneste jeg har "hørt" om han er det jeg har lest på youngguns, han er ikke så mye i fokus der..

 

Burde vært en straffe der...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...