Gooner For Life Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Wigan - Arsenal JJB Stadium Arsenal trenger klart 3 poeng her for å kunne henge med i gullkampen, Wigan ligger på en 14 plass på tabellen, og skal ikke være vanskelig å slå, men man vet aldri, om de kommer med samme instilling som Tottenham, så må vi passe oss. Tips: 1-3 til Arsenal (Beklager for en dårlig kamptråd, men det er bare timer til avspark, så lagde en i farten.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Wigan - Arsenal JJB Stadium Arsenal trenger klart 3 poeng her for å kunne henge med i gullkampen, Wigan ligger på en 14 plass på tabellen, og skal ikke være vanskelig å slå, men man vet aldri, om de kommer med samme instilling som Tottenham, så må vi passe oss. Tips: 1-3 til Arsenal (Beklager for en dårlig kamptråd, men det er bare timer til avspark, så lagde en i farten.) god nok i massevis. blir spennende å se hvem som starter. dette er uansett en kamp som skal vinnes. håper på van persie fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted April 18, 2010 Author Report Share Posted April 18, 2010 Det kom visst enda en kamptråd, men jeg var minuttet først, men det driter jeg i så lenge vi får en kamptråd. Umlaut: Du lagde den andre, om du kommer med en bedre så skal min slettes. Blir spennende ja, håper på at vi gruser Wigan og får opp selvtilliten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Puh. Godt jeg skulle sjekke oppsettet før jeg begynte å skrive videre på kamptråden min. Vi bruker herved denne som kamptråd, så får en moderator slette den jeg lagde. Når det gjelder kampen så skal dette være tre enkle poeng. Wigan ligger vel nede i sumpa og vi har fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gull. Andreplassen er absolutt innen rekkevidde, og hvis jeg ser demotiverte spillere løpe rundt på banen som hodeløse kyllinger i dag kommer det til å smelle her hjemme. Almunia Eboue-Sagna-Campbell-Clichy Nasri-Diaby-Rosicky Walcott-Bendtner-van Persie Det er umulig å holde kontroll på hvem som er skadefri osv, så satser på at denne gjengen her er friske nok til å banke Wigan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris-A Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Blir vel Sol og Silvestre sammen i dag? huff, da kan alt skje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Puh. Godt jeg skulle sjekke oppsettet før jeg begynte å skrive videre på kamptråden min. Vi bruker herved denne som kamptråd, så får en moderator slette den jeg lagde. Når det gjelder kampen så skal dette være tre enkle poeng. Wigan ligger vel nede i sumpa og vi har fortsatt en teoretisk sjanse på å ta gull. Andreplassen er absolutt innen rekkevidde, og hvis jeg ser demotiverte spillere løpe rundt på banen som hodeløse kyllinger i dag kommer det til å smelle her hjemme. Almunia Eboue-Sagna-Campbell-Clichy Nasri-Song-Diaby van Persie-Bendtner-Rosicky Det er umulig å holde kontroll på hvem som er skadefri osv, så satser på at denne gjengen her er friske nok til å banke Wigan Song er ute. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Tror på: Almunia Sagna - Silvestre - Campbell - Clichy Nasri - Diaby - Rosicky Eboue - van Persie - Bendtner Hvis Denilson er klar får vel han plass på midtbanen. Tror uansett ikke dette holder. Masse skader, moralen er nok ikke på topp og Wigan må fortsatt kjempe for å unngå nedrykk tror jeg er nok til at vi går glipp av to eller tre poeng her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overmars Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Wigan må slås idag. Tap her så er håp om 2.plassen bort også. Forventer en skikkelig innsats av laget etter det ydmykende tapet mot spurs. Har på følelsen av at dette blir en kamp med mange sjangser og lite mål. Tipper vi vinner 1-0. Litt statistikk Wigan Athletic Tabellplassering 16 Seiere 8 (23.53%) Uavgjort 8 (23.53%) Tap 18 (52.94%) Kamper med over 2.5mål 18 av 34 Scorede mål--------- Baklengsmål----------Totalt 0.88 --------------------1.88----------------- 2.76 Tabellplassering 3 Seiere 22 (64.71%) Uavgjort 5 (14.71%) Tap 7 (20.59%) Kamper med over 2.5mål 22 av 34 Scorede mål ---------Baklengsmål-------------Totalt 2.24 -------------------- 1.06----------------------3.29 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Har ikke alt for god følelse i dag nei! Tror verken helse eller motivasjon er på topp i dag, så jeg er langt fra sikker på 3 poeng! Jeg vil også minne om at det er chat i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Wigan må slås idag. Tap her så er håp om 2.plassen bort også. Forventer en skikkelig innsats av laget etter det ydmykende tapet mot spurs. Muligheten er fortsatt tilstede for å ta gull, så da må vi fortsatt gå for gull. Med seier i dag så er vi bare tre poeng bak Chelsea igjen og det er enda et par kamper som United og Chelsea kan snuble i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Muligheten er fortsatt tilstede for å ta gull, så da må vi fortsatt gå for gull. Med seier i dag så er vi bare tre poeng bak Chelsea igjen og det er enda et par kamper som United og Chelsea kan snuble i. Det er også kamper hvor vi også kan snuble i. Wigan idag City H Blackburn B Tror det kun blir med 3.plassen i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Det er også kamper hvor vi også kan snuble i. Wigan idag City H Blackburn B Tror det kun blir med 3.plassen i år. Joda, men er muligheten fortsatt tilstede så kan vi ikke gi opp. Da blir vi i hvertfall ikke bedre enn nr 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Sol Campbell - Mikael Silvestre - Gael Clichy Samir Nasri - Craig Eastmond - Abou Diaby Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Tomas Rosicky Substitutes Vito Mannone Armand Traore Emmanuel Eboue Fran Merida Conor Henderson Robin Van Persie Carlos Vela Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for å se at Almunia ikke engang er på benken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Fabianski Sagna Campbell Silvestre Clichy Nasri Eastmond Diaby Walcott Bendtner Rosicky Benk: Mannone, van Persie, Vela, Eboue, Traore, Merida, Henderson Link to comment Share on other sites More sharing options...
andfje Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Vil minne om at chatten er åpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Da er vel Almunia skadet da. Synd ikke van Persie starter, men han er vel kanskje ikke klar for fulle 90 minutter enda. Er overbevist om at han får minst en halvtime i dag, kanskje til og med en hel omgang. Eastmond og Silvestre må prestere i dag om vi skal ha mulighet til å vinne. Også må jeg innrømme at denne Conor Henderson vet jeg absolutt ingenting om! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Fabianski i mål, Almunia ikke en gang på benken, Eduardo heller ikke på benken. Tror det forteller noe om det som skjer til neste sesong....sannsynligvis får vi høre om skader uansett... Helt sikkert fornuftig at Robin starter på benken, men kommer 100% sikkert innpå i løpet av kampen. Uansett ønsker jeg meg mere gjennombrudd på topp i dag og da tenker jeg i første omgang på Rosicky som umulig kan stå stille og vente på å få ballen i føttene nok en kamp, vi skal starte inn i bakrom, komme rundt på kantene og gjerne også avslutte fra 20 meter i dag. Med Theo vet vi hva vi får, håper han får spille resten av kampene denne sesongen uansett hvordan han lykkes nå. Spennende med Eastmond, han må nok overbevise stort hvis ikke Wenger skal gå til innkjøp av en ny defensiv midtbanespiller i sommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Da er vel Almunia skadet da. Nei, det står ingenting om noen skade på Arsenal.com! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ernsti14 Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Skuffet over at Van Persie ikke starter. Men det skal bli kjekt å se Eastmond igjen, og det er veldig spennende at Conor Hederson sitter på benken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Spennende med Fabianski og Eastmond fra start Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Nei, det står ingenting om noen skade på Arsenal.com! "Lukasz Fabianski comes in for Manuel Almunia in goal, as the Spaniard sits out the game with a wrist injury." Kilde: BBC Sol Campbell er for øvrig kaptein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Arsenal Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 "Lukasz Fabianski comes in for Manuel Almunia in goal, as the Spaniard sits out the game with a wrist injury." Den "skaden" tror (og håper) jeg er slutten for Almunia i Arsenal-trøya! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Også må jeg innrømme at denne Conor Henderson vet jeg absolutt ingenting om! Conor Henderson er frisparkspesialisten på reservelaget Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Og han var et stort talent på FM for to år siden Han og Rhys Murphy, de er shait på FM nå, men de ser ut til å gjøre det bra på ekte.. Eneste jeg har "hørt" om han er det jeg har lest på youngguns, han er ikke så mye i fokus der.. Burde vært en straffe der... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arshavin Posted April 18, 2010 Report Share Posted April 18, 2010 Let`s face it, Rosicky er en genial ballspiller med utgangspunkt på midtbanen med spillere foran seg som han kan tre gjennom eller kombinere med, men ingen ving. Kampen skriker etter Robin van Persie!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.