Jump to content

2010.04.18 Wigan B


Gooner For Life

Recommended Posts

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Stort mål, herlig, vidunderlig, GJENNOMBRUDDSLØP fra Theo, møtende spiss lignende Bergkamp fra Bendtner, flott pasning på gjennombruddsløpet.

Rosicky spiller nå midtbane, og der er han verdensklasse, mye bevegelse foran ham fra Bendtner og Nasri, godt fornøyd med første omgang, PROUD TO BE A GOONER

Link to comment
Share on other sites

Ny kontrakt til Sol, ingen tvil om at han må være med et år til.

Selv om det har vore opp og ned med Theo i år, så er potensialet der så absolutt, drømmer om den dagen han får skikkelig selvtillit og blir stabil på høgresida og med innleggsfoten. :P

Link to comment
Share on other sites

Ny kontrakt til Sol, ingen tvil om at han må være med et år til.

Selv om det har vore opp og ned med Theo i år, så er potensialet der så absolutt, drømmer om den dagen han får skikkelig selvtillit og blir stabil på høgresida og med innleggsfoten. :P

 

 

Soleklart at Sol må være med et år til, har vært bedre enn noen gang etter min mening.

Han kompenserer jo for Silvestres dårlige fart og selvtillit bedre enn Vermaelen/Gallas ville gjort.

Theo må få kampene som gjenstår nå, uten å bli byttet ut.....

Wigan kommer til å slite "big time" etterhvert når Robin kommer inn ;)

Link to comment
Share on other sites

Jada, Sylvester! :P Gi den mannen livstidskontrakt ;)

 

Edit: Og 1-1 i tvilsomme straffesituasjoner.

Link to comment
Share on other sites

Sol har nok vært langt bedre, men at han ble vurdert som en middels spiller i Notts Co kan jeg ikke skjønne, herlig spiller med kjemperutine, Robin har vel scoret drømmemål mot Wigan før, satse på et nytt slikt idag!

 

Er faktisk helt sikker på at Sol aldri har vært bedre, virker som han har tatt av 10 kg og blitt lynrask i tillegg til sin rutine og tacklingsstyrke.

Mitt soleklare førstevalg på stopperplassen, way foran Vermaelen/Gallas faktisk.

Mannen gjør jo aldri feil :P

Capello må jo være mongo om han ikke går rett inn på landslaget til VM i sommer.

Artig med Silvestre, kanskje han kan få seg en ny kontrakt med et dårligere lag enn Arsenal neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg begynner å få mer og mer sansen for Eastmond. Hvis han fortsetter å utvikle seg i riktig retning kan det muligens være unødvendig å hente inn en ny DM likevel? Men en spiller som kan både spille DM og stopper hadde likevel ikke vært å forakte.

 

Campbell har vært solid som vanlig, mens Silvestre har vært god, men gjort noen rare ting utpå der...

Bendtner med nok en assist og Rosicky kombinerer bra med Nasri. Fabianski har hatt en grei dag på jobb, men merker han ikke har hundre prosent selvtillit når det gjelder høye baller inn i feltet. Likevel har han klart seg bra.

Link to comment
Share on other sites

Rosicky er dagens mann etter min mening, for en blanding av teknikk og innsats!

 

Rosicky er bra når han får spille lenger tilbake på banen og får Nasri og Bendtner til å bevege seg foran ham på venstrekanten men nå har han fått nok for i dag, ut med Rosicky og inn med van Persie!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...