Jump to content

Arsenal v Liverpool, 10.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

HVORFOR I H****** FÅR GERRARD HOLDE PÅ SOM HAN GJØR?! Absolutt ingen kontakt flere ganger i kampen!

Har irritert meg også. Han har filmet i flere år! Men så lenge dem kommer fra england så er det vist grett?

tottenham gjekk på en smell også :P

Alt i alt en fin fin fotballkveld.

Link to comment
Share on other sites

HERLIG! Og selv om jeg ikke er Almunia sin største fan, så var han matchvinnende for oss idag, og hadde en så og si prikkfri kamp. Var vel bare en utboksning og ett tilbakespill som ikke gikk som det skulle. Blir vel en 7 eller 8 på børsen til han idag :P

 

Uansett, hærlig å se hvor mye dette betydde for de idag, og med de resultatene på de andre banene som er nå, så er vi pinadø back in it igjen

 

 

JAAAA!!!

Link to comment
Share on other sites

hva får Fabregas kort for der?!

Fordi han blandet seg litt for mye på hvor ballen skulle plasseres ved frisparket.

 

 

ENDELIIIIIIIIIIIIIIIG er kampen over, hehe, så deilig å få det ut.

Arsene har rett, kampen om 1. plassen er fortsatt ikke over ;)

Synes Eboue, Clichy, Vermaelen, Gallas og Almunstern får en liten ekstrapluss for innsatsen.

Nå er det bare å nyte kvelden, CL here we come :D

Link to comment
Share on other sites

Han får vel fire eller fem beskjeder om å gå unna uten å gjøre det.

 

Greit gult, men fy F for et billig frispark.

Captain Dive fikk jo frispark på alt gjennom hele kampen. Webb kunne jo ikke slutte og gi han frispark, tross alt så datt han jo.

Link to comment
Share on other sites

Dette smakte godt! Viktig for både supporterne og spillerne selv.

Syns spesielt at Eboue bør nevnes litt ekstra, i og med at jeg føler han spilte en meget bra kamp. Måtte han starte også neste! Ellers gjorde Diaby, Almunia, og stopperne også mye bra, mens Fabregas var noe uvanlig sløv. Men det driter jeg forsåvidt i!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...