Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Denne kunne også vært postet i en Arsenal tråd, men siden dette kommer fra en Liverpool side, så valgte jeg her. Ikke mye nytt, men en interessant sammenligning av vår og Liverpools transfersuksess de siste 20 år.

 

http://www.liverpool-kop.com/2010/10/exclu...l-transfer.html

Rått parti :P

 

Et viktig poeng som påpekes i kommentarene er dog at Liverpool har spillt catch-up mesteparten av tiden og da må man ofte investere tyngre enn når man bare skal holde på nivået man allerede har

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2-0, for noen mål av Torres.. formen begynner å komme tilbake nå!

Vi trenger en sånn spiss! ;)

 

Alle lag trenger en sånn spiss. En spiller som er rask, god teknisk, målkåt og fysisk sterk nok til å spille i Premier League.

 

Dessverre er det ikke mange sånne spillere der ute, men det er en som jeg kan komme på: Karim Benzema..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nok et tap for Liverpool i går. Hvor lenge er det mulig for Hodgson å sitte i managerstolen? Venter etter vær eneste kamp "Hodgson ferdig i Liverpool" som hovednyhet på alle nettaviser dagen etter.

En rask titt på tabellen viser at de for alvor begynner å være i trøbbel, det er kun 4 poeng til nedrykksstreken, og 5 poeng til desiderte jumboplass!

Jeg for min del unner Liverpool alt vondt og hadde gledet meg stort om de hadde rykket ned!

Link to comment
Share on other sites

Hodgson sparkes, inn med Dalglish, tror dette blir en ulempe for Liverpool, Hodgson er en langt mer erfaren manager enn Dalglish.

 

Tja, nå er jo ikke akkurat Dalglish en novise som manager heller, og han har jo ganske mange meritter som manager:

 

Liverpool (som manager/spillende manager)

Ligamester 1985/86, 1987/88, og 1989/90

FA Cup: 1985/86, 1988/89

Screen Sport Super Cup: 1986

Manager of the Year: 1985/86, 1987/88, 1989/90

Blackburn Rovers (som manager)

Ligamester: 1993/94

Årets manager: 1994/95

Newcastle United (som manager)

Finalist i FA-cupen: 1997/98

Celtic (som manager)

Ligacupmester i Skottland: 1999/00

Link to comment
Share on other sites

Var ikke klar over at han hadde så mye; men han har ingen meritter etter år 2000. Sånn sett er det en gamble, mener også at Liverpool burde hentet inn en ung sulten manager som kan jobbe med å forme stallen i flere år, for det trengs akkurat nå, i Hodgsons system var Gerrard en svakhet som måtte brukes for å tilfredsstille fans og styre, han passa ikke inn i styret

Link to comment
Share on other sites

Tydelig at det koker skikkelig oppe i hodet for noen av Liverpools spillere for tiden. Dette skrev Glen Johnson, som svar på Paul Mersons kritikk av Johnsons kvaliteter som fotballspiller:

 

(Twitter)

 

- Kommentarer fra alkoholikere går ikke inn på meg, og hvem er Paul Merson til å bedømme spillere. Han var middelmådig på sitt beste, og den eneste grunnen til at han har et fotball-show på TV er at han gamblet bort pengene sine. Klovn!

 

Rett og slett usmakelig.

Link to comment
Share on other sites

Tydelig at det koker skikkelig oppe i hodet for noen av Liverpools spillere for tiden. Dette skrev Glen Johnson, som svar på Paul Mersons kritikk av Johnsons kvaliteter som fotballspiller:

 

(Twitter)

 

- Kommentarer fra alkoholikere går ikke inn på meg, og hvem er Paul Merson til å bedømme spillere. Han var middelmådig på sitt beste, og den eneste grunnen til at han har et fotball-show på TV er at han gamblet bort pengene sine. Klovn!

 

Rett og slett usmakelig.

Det er jo ofte sannheten som svir så jeg tror Merson har truffet spikeren på hodet.

 

You'll never walk alone? ;)

 

Det er leenge siden Dalglish sist var manager. Jeg tror Liverpool skal være fornøyd hvis de fortsatt er et PL-lag neste år.

 

Mon tro hvor mange spillere man kunne fått for kompensasjonspakkene Hodgson og Benitez har mottatt?

Begynner nesten å minne om Newcastle. Når ting går til helvete, ansett en gammel helt. Hadde vært morro om de hadde rykket ned. Begynner nesten å lure på om de hadde hatt godt av det også

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan ikke akkurat si jeg liker tanken på Torres - Suarez for Liverpool heller akkurat. Dog såfremt midtbanen til Pool fortsatt er såpass dårlig så er jeg ikke så altfor redd, men med Liverpool hjemme i april på et tidspunkt hvor denne kampen kan bli skjebnesvanger så er jeg redd for at Torres og Suarez har opparbeidet seg et godt samarbeid.

 

Hvis Torres går til Chelsea så ser jeg det på som en større sjanse for at vi tar gull i år mtp. at ManU skal møte de to ganger til denne sesongen. Kortsiktig lån til Chelsea ut sesongen og så selge han til sommeren til Inter? Nå bare drømmer jeg ;)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...