Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

Det er jo et utrolig håpløst system. Burde vært omvendt. Gir ikke akkurat en fair mulighet til de som aldri har vært der!

Fullstendig enig. Jeg er lærer, og grunnet mangel på vikarer, er det nesten umulig å få fritt fra arbeid. Dette gjør at det er vanskelig å få dratt på kamp for min del. På grunn av dette systemet blir det ekstra vanskelig for meg å få dratt på kamp. Jeg bor i tillegg langt unna Gardermoen, og det blir da ikke bare, bare å ta seg en kjapp weekend i London. Jeg har planer om å sende dette inn som sak på neste årsmøte i supporterklubben.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Fullstendig enig. Jeg er lærer, og grunnet mangel på vikarer, er det nesten umulig å få fritt fra arbeid. Dette gjør at det er vanskelig å få dratt på kamp for min del. På grunn av dette systemet blir det ekstra vanskelig for meg å få dratt på kamp. Jeg bor i tillegg langt unna Gardermoen, og det blir da ikke bare, bare å ta seg en kjapp weekend i London. Jeg har planer om å sende dette inn som sak på neste årsmøte i supporterklubben.

Sitter også med samme mening. Har du vert så heldig å fått en billett, så burde det være neste mann i køen som skal få neste billett.

Link to comment
Share on other sites

Systemet bærer klart preg av å være utformet av og for de som har MULIGHET til å reise til Emirates. Det må jo være slik, for særlig rettferdig er det ikke. At noen kanskje arbeider som oljearbeider (type 2 uker på, 3 uker av jobb) eller selvstendig næringsdrivende og har mulighet til å reise hele tida - det har ingenting med lojalitet å gjøre. Jeg har ikke mulighet til å reise til London for å se kamper hver helg, og når det én gang i året er mulig, syntes jeg det rett og slett er idiotisk at de som gjør det hele tiden, skal få rett på billett før meg.

 

Jeg vil ha et system som er slik at de som ikke har fått billett tidligere i sesongen har førsteretten. Det må da være det mest rettferdige!

Hadde det vært slik at man ved å innføre dette systemet risikerte å ikke få selge ut billettene hadde jeg forstått det ut fra økonomiske hensyn til supporterklubben, men slik er det altså ikke...

Link to comment
Share on other sites

Har stusset på dette selv, og føler mye av det samme som flere har tatt opp tidligere.

Ravenghost, Stompa, og Tusmo.

 

For min del, har jeg ikke allverden av muligheter å reise over flere ganger iløpet av en sesong. Når man får seg kone og barn, så må man prioritere andre ting i livet.

Med to inntekter som ikke er av de beste, og gjeld på hus, så må man finne løsninger for familien.

 

Planen er å reise over en gang pr sesong med kona og min datter (kun 6mnd nå) i fremtiden, samt at kona får ønske sitt oppfylt med at familien reiser på en sydentur en gang i året. Da må man prøve å plukke ut den muligheten man kan, for noen lotto-gevinst har ikke ankommet mitt hus enda.

 

Skal vi da kanskje ha problemer med å få billett via supporterklubben, siden vi kanskje ikke har muligheten for å reise over før feb-mai pr.sesong? Vi vil jo stille bak de som har vært over flere ganger allerede, for meg blir jo dette stikk motsatt av det å hjelpe ALLE sine medlemmer billett.

De som har mulighet til å følge klubben ofte, får derfor enda større muligheter enn andre medlemmer som ikke har den samme muligheten.

Har supporterklubben gjort det slik at de ser mer mot de som ofte har mulighet og anledninger, enn den vanlige mann i gata??

 

Tusmo: Er gjerne med på en sak på dette til neste årsmøte, så si ifra om du ønsker at vi sender en felles sak på dette :)

Link to comment
Share on other sites

Da kan du sette meg opp på hjemmekampen mot Man Utd og siste kampen mot Fulham :)

 

Har ikke bestilt til sistnevnte foreløpig, men har fått ett tilbud på 1500,- pr billett, så må bare ordne fri først ;)

 

Det skal jeg ordne. Har lyst til å dra på begge de, men begge passer egentlig veldig dårlig denne gangen. Da må jeg i tilfelle nedprioritere russetida, og da tar jeg heller en kamp tidligere enn å gjøre det! :) Lyst til å dra på siste kampen for sesongen snart, men det får bli neste sesong! :)

Link to comment
Share on other sites

Systemet bærer klart preg av å være utformet av og for de som har MULIGHET til å reise til Emirates. Det må jo være slik, for særlig rettferdig er det ikke. At noen kanskje arbeider som oljearbeider (type 2 uker på, 3 uker av jobb) eller selvstendig næringsdrivende og har mulighet til å reise hele tida - det har ingenting med lojalitet å gjøre. Jeg har ikke mulighet til å reise til London for å se kamper hver helg, og når det én gang i året er mulig, syntes jeg det rett og slett er idiotisk at de som gjør det hele tiden, skal få rett på billett før meg.

 

Jeg vil ha et system som er slik at de som ikke har fått billett tidligere i sesongen har førsteretten. Det må da være det mest rettferdige!

Hadde det vært slik at man ved å innføre dette systemet risikerte å ikke få selge ut billettene hadde jeg forstått det ut fra økonomiske hensyn til supporterklubben, men slik er det altså ikke...

 

 

Først!! Detta mener jeg så alle veit det.

 

Dette er faktisk det latterligste jeg noen gang har hørt. Apropo lojalitet! De som reiser 20 turer hver eneste sesong, og er så lojale mot laget sitt at det gjør vondt for lommeboka, skal de måtte se kampen på tv??

 

Skal ikke de få billett??!! Jeg reiser ikke så ofte som det, men det ville vært helt høl i huet om de som reiser mye, og ser laget vi ALLE elsker ikke skal få billett fordi de ser laget sitt ofte. Mulig det er meg som er dum nå, men jeg får ikke dette til å stemme. Tro meg, jeg har prøvd å fått dette til å stemme, men skjønner egentlig ikke hva du mener med dette. Nei! Å straffes for å se laget sitt ofte blir HELT FEIL, men meg om det!! :)

 

Får legge til det.. Det å ikke stå først i køen er ikke noen form for straff. Men jeg syns systemet bør være sånn hvertfall. De som reiser ofte bør faktisk få noe igjen for det, i form av lettere tilgjengelighet. Men det var min mening, og jeg vil gjerne høre flere sin! :)

Link to comment
Share on other sites

Må få sagt at jeg vil at alle skal få komme seg på kamp! Og det har jeg gjort noe med også ved å ordne billett til en også, men jeg syns uansett at de som reiser en del bør få førsterett. Selv om jeg forstår veldig godt de som ikke reiser noe særlig også. Fint med en del mer synspunkter her!

 

Men er det en som kan ordne en passende tråd til denne diskusjonen? For det hører egentlig ikke hjemme her syns jeg.

Link to comment
Share on other sites

Systemet bærer klart preg av å være utformet av og for de som har MULIGHET til å reise til Emirates. Det må jo være slik, for særlig rettferdig er det ikke. At noen kanskje arbeider som oljearbeider (type 2 uker på, 3 uker av jobb) eller selvstendig næringsdrivende og har mulighet til å reise hele tida - det har ingenting med lojalitet å gjøre. Jeg har ikke mulighet til å reise til London for å se kamper hver helg, og når det én gang i året er mulig, syntes jeg det rett og slett er idiotisk at de som gjør det hele tiden, skal få rett på billett før meg.

 

Jeg vil ha et system som er slik at de som ikke har fått billett tidligere i sesongen har førsteretten. Det må da være det mest rettferdige!

Hadde det vært slik at man ved å innføre dette systemet risikerte å ikke få selge ut billettene hadde jeg forstått det ut fra økonomiske hensyn til supporterklubben, men slik er det altså ikke...

 

At systemet er utformet for de som har mulighet til å reise til Emirates er vel en selvfølge. Hva i all verden skal man med et system utarbeidet for de som IKKE kan reise? Det ville ihvertfall være idiotisk..

 

Det er nok mange hensyn å ta, og lojalitet kan selvsagt være så mangt. Man kan ha vært ivrig reisende tidligere, for så å ha et opphold, eller man kan ha vært livslang medlem av supporterklubben uten å ha hatt muligheten til å besøke Highbury/Emirates.

Så vidt jeg vet ligger en del av problemet ved det at det når storkamper som kvart/semifinale i CL og/eller FA-cupen dukker opp, popper det plutselig inn nye medlemmer i supporterklubben som da hadde(systemet ble endret i fjor sommer) like stor rett på/mulighet til å få kampbillett. Er det fair? Jeg vil si nei.

Da må man på en eller annen måte måtte "skille" supporterne fra hverandre. At man da velger å prioritere folk som har reist ivrig til flere hjemmkamper, og enda bedre, bortekamper, ligacupkamper osv, har jeg ingen problemer med. Og det er jo faktisk slik Arsenal selv skiller i sin distribusjon av billetter, så det kan ikke være veldig kontroversielt.

har man selvsagt et poeng i det at ALLE burde få muligheten, og i realiteten tror jeg man faktisk har det. Så vidt jeg kan se deler supporterklubben ut ca 50 billetter til de aller fleste hjemmekampene, og det er nok de færreste som er på mange kamper i løpet av en sesong, slik at man stiller rimelig godt uansett, med unntak av de aller største kampene.

 

Er dårlig tilgang på billetter noe dere har erfart ER et problem, eller bare TROR dere det?

 

Men man skal absolutt ikke se bort i fra gleden og entusiasmen et besøk hos Arsenal medfører. Det er ofte DA man virkelig blir hengiven, ønsker seg oftere over, og forhåpentligvis følger Arsenal livet ut.

 

Dersom noen kan komme opp med et enda mer rettferdig system så gjerne for meg, men jeg anser ikke dagens som urimelig.

Link to comment
Share on other sites

Har kun benyttet supporterklubben ved en av turene mine denne sesongen så langt, og det var til kampen mot Villa. Da var vi omtrent halvveis i sesongen, og jeg stod med 0 lojalitetspoeng da jeg søkte om billett. Fikk billett gjennom AN også, uten problemer. Så hvis du planlegger en tur mot antatt "svakere" motstand (Ikke at Villa er det, altså), så regner jeg med at de aller fleste uten poeng kan få billett til kampen.

 

Jeg er FOR lojalitetssystemet. Blir urimelig hvis folk som f.eks har vært over 3 ganger tidligere ikke skal få billett til en toppkamp fordi alle som har ventet med å søke helt til den kampen skal bli prioritert.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange som tydeligvis mener at de som har fått flere billetter tidligere i sesongen, også skal ha førsterett på billetter senere i sesongen. Folk skal få lov til å mene akkurat hva man vil, men jeg synes dette er litt rart når supporterklubben skal stå for alle sine medlemmer, som betaler akkurat det samme for medlemskapet.

 

Det er helt opp til hver enkelt om de kan reise tidlig på sesongen, om de kan reise utpå vårparten, eller om de kan reise både 10 og 15 turer over iløpet av en sesong.

Jeg synes det fortsatt er rart at det skal være et "lojalitetsopplegg", når supporteklubben ikke tjener noe ekstra på dette. Hvilke grunner har supporterklubben med å måle sine medlemmer opp mot hverandre, for å prøve å belønne noen av den "harde kjernen"?

 

Si at de får 50 billetter pr hjemmekamp, så vil det bety 950 billetter supporterklubben kan gi ut til sine medlemmer.

 

For meg synes jeg det er mer fair at 950 medlemmer får hver sine billetter, enn at 50 stk får 19 hver for å sette det litt på kanten.

 

Er man redd for at nye medlemmer plutselig dukker opp på slutten av sesongen, så burde man vel heller sette noe krav på deadline for betaling av medlemskap, for å være med på trekningen av billetter pr sesong?

Evt sette opp en liste med diverse toppkamper på hjemmebane, og de som får den ene sesongen stiller bakerst på samme kamper neste sesong. Bare noen raske tanker.

 

Spør helt ærlig:

Skal man behandle medlemmer annerledes, når man betaler samme kontigent?

Skal medlemmer som ønsker å se kamp på våren, ha mindre sjanser pga andre som har vært over flere ganger tidligere? (noen har jobb, familie, og andre forhold som gjør at vår-sesongen passer bedre)

Skal medlemmer som vil prøve å se en toppkamp i mars, være bak en som allerede har sett 3-4 toppkamper den samme sesongen?

 

Supporterklubben tjener ikke noe mer på at "lojale" medlemmer med mange reiser over pr sesong, får billetter i forhold til andre som ikke er like "lojale". Det er dette jeg synes er så rart med hele ordningen, hva ligger til grunn for at de vil hjelpe de som allerede har fått mye til å få mer.

 

 

thegunners4ever:

Dette er faktisk det latterligste jeg noen gang har hørt. Apropo lojalitet! De som reiser 20 turer hver eneste sesong, og er så lojale mot laget sitt at det gjør vondt for lommeboka, skal de måtte se kampen på tv??

 

Hva om det er en pensjonist med 40års ekteskap til Arsenal, som kun har råd til en kamp pr.sesong. Skal han også gå bak, siden noen med andre ressurser og muligheter er over flere ganger pr sesong? Skal ikke han ha mulighet (sjansen er jo mindre, i forhold til de "lojale") til å se Arsenal mot evt Spurs, Chelsea, Utd, eller Pool for den saks skyld?

 

Det er helt individuelt hvilke muligheter man har for å reise over, og når man kan klare å komme seg til London. Derfor mener jeg dette systemet som er nå, gir den vanlige mann i gata mindre muligheter selv om man står som helt like medlemmer på papiret. For meg er ikke dette logisk, langt derifra.

 

Og, jeg respekterer de som virkelig lever ut drømmen og har mulighet for mange reiser pr.sesong.

 

Hadde supporterklubben tjent gode penger på at få hadde reist ofte over, ja da skulle jeg forstått at de prøvde å male litt for egen kake.

Link to comment
Share on other sites

Kan man da gjøre ett kompromiss? Hvis det faktisk er så mange som 50stk som ønsker billett til en viss kamp - Kan man gi dem med "lojalitets-poeng" ett ekstra lodd i skåla? Da stiller man sterkere, men den "vanlige mann i gata" som noen kaller det, fortsatt har en sjans?

 

Synes det er veldig dårlig å forskjellsbehandle perosner på denne måten, hvertfall så lenge man betaler like mye i kontigent som alle andre. Da ville jeg ikke reagert på at folk meldte seg ut pga dette hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig enig i det du skriver vieira04, om at alle skal få ha sin egen mening om dette også! <_<

 

Men, nå har jeg lest igjennom de siste innlegget til imers og Nilsen to ganger, og ser at jeg er enig med alt det som står! Det blir etter min mening for dumt om de som reiser mye, ikke skal få kommet seg på kamp, fordi en som meldte seg inn i supporterklubben 3 måneder før kampen får billetten isteden! Jeg har ikke reist så mye enda, men nok skal det bli!

 

Men dette her som ''Nilsen'' skrev er jeg veldig enig i hvert fall:

 

''Men man skal absolutt ikke se bort i fra gleden og entusiasmen et besøk hos Arsenal medfører. Det er ofte DA man virkelig blir hengiven, ønsker seg oftere over, og forhåpentligvis følger Arsenal livet ut.''

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig enig i det du skriver vieira04, om at alle skal få ha sin egen mening om dette også! <_<

 

Men, nå har jeg lest igjennom de siste innlegget til imers og Nilsen to ganger, og ser at jeg er enig med alt det som står! Det blir etter min mening for dumt om de som reiser mye, ikke skal få kommet seg på kamp, fordi en som meldte seg inn i supporterklubben 3 måneder før kampen får billetten isteden! Jeg har ikke reist så mye enda, men nok skal det bli!

 

Men dette her som ''Nilsen'' skrev er jeg veldig enig i hvert fall:

 

''Men man skal absolutt ikke se bort i fra gleden og entusiasmen et besøk hos Arsenal medfører. Det er ofte DA man virkelig blir hengiven, ønsker seg oftere over, og forhåpentligvis følger Arsenal livet ut.''

Først av alt -skjerp deg! Du skriver at alle skal få ha sin egen mening om dette også. Men det mener du tydeligvis ikke når du skriver at mitt innlegg var det latterligste du noen gang hadde sett! Og du: Du får det til å høres ut som at jeg er den eneste som mener dette, men som du ser er stompa, Tusmo og vieira 04 enige med meg.

Og forresten har du glemt å svare på vieira04 sine "ærlig" spørsmål.

 

Til "Nilsen": Du skriver: "At systemet er utformet for de som har mulighet til å reise til Emirates er vel en selvfølge. Hva i all verden skal man med et system utarbeidet for de som IKKE kan reise? Det ville ihvertfall være idiotisk.."

Først av alt. Dette gjelder ikke folk som ikke kan reise til Emirates, men folk som SJELDEN HAR MULIGHET TIL DET!!!

Og nei, jeg mener ikke at systemet skal være utarbeidet for de som ikke kan reise hver gang. Jeg vil derimot at systemet skal være inkluderende og være for alle. Slik det er nå, er det faktisk ekskluderende!

Link to comment
Share on other sites

Hvis folk melder seg inn i supporterklubben får å få billetter er vel det bra en bra ting? vi ønsker vel flest mulig medlemmer?

 

Min mening er at det skal være likt for alle hver gang, ingen skal ha førsterett på billetter.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har kun benyttet supporterklubben ved en av turene mine denne sesongen så langt, og det var til kampen mot Villa. Da var vi omtrent halvveis i sesongen, og jeg stod med 0 lojalitetspoeng da jeg søkte om billett. Fikk billett gjennom AN også, uten problemer. Så hvis du planlegger en tur mot antatt "svakere" motstand (Ikke at Villa er det, altså), så regner jeg med at de aller fleste uten poeng kan få billett til kampen.

 

Jeg er FOR lojalitetssystemet. Blir urimelig hvis folk som f.eks har vært over 3 ganger tidligere ikke skal få billett til en toppkamp fordi alle som har ventet med å søke helt til den kampen skal bli prioritert.

Det med at de kan være først i køen når det gjelder kamper mot Pool, Chelsea, Manu og Tott, er jeg faktisk litt enig i. Men når det gjelder de andre kampene mener jeg lojalitetssystemet bør fjernes.

Alle som nå står med 50-100 turer har faktisk begynt en gang de også. Det fantes faktisk en tid da ingen av de hadde vært en eneste tur over. Et sted må man begynne - et sted må man få lov til å begynne. Det stedet mener jeg bør være vår supporterklubb

Link to comment
Share on other sites

Det med at de kan være først i køen når det gjelder kamper mot Pool, Chelsea, Manu og Tott, er jeg faktisk litt enig i. Men når det gjelder de andre kampene mener jeg lojalitetssystemet bør fjernes.

Alle som nå står med 50-100 turer har faktisk begynt en gang de også. Det fantes faktisk en tid da ingen av de hadde vært en eneste tur over. Et sted må man begynne - et sted må man få lov til å begynne. Det stedet mener jeg bør være vår supporterklubb

Dette er jeg veldig enig i.

 

Skal det først være noe lojalitetssystem bør det kun tiltre ved storkamper som de du nevner her. De andre kampene mener jeg det er tåpelig å sette noe lojalitetssystem på siden det da vil være enda vanskeligere for de som aldri har vært over å få sett sitt kjære Arsenal, og det blir jo helt feil. Vi heier da alle like mye på det samme laget!

Link to comment
Share on other sites

Ravenghost: En ting skal du vite. Unnskyld for at jeg skreiv at det var latterlig! Det jeg egentlig mente var at jeg ikke var enig, men jeg gjør som alle andre! Noen feil gjør vi alle! Sånn er det.

 

Men det at jeg ikke har svart på det han skreiv, kommer av at jeg ikke har rukket det enda! Så veit du det å. Det skal jeg gjøre i morra, for nå skal jeg snart legga meg!

 

Og Ravenghost, jeg er enig med deg, enten du vil eller ikke, at alle SKAL få komme seg på kamp! For noe mer moro har enda ikke jeg opplevd hvertfall! Men den tonen der legger vi begge død, så diskuterer både JEG og du på en skikkelig måte! <_<

 

Uansett så står jeg for det jeg sier(ikke det med at innlegget var latterlig!) , og jeg mener at systemet skal være slik det er, fordi de som har reist ofte, og brukt Arsenal Norway(det er ingen tjeneste mot dem, ikke det jeg mener) bør etter min mening få nytte av et lojalitetssystem! :P Og jeg har også sett at flere er enige med deg, og noen er enige med meg. Men slik bør det være. Uenighet er hvertfall for meg helt greit bare vi er saklige! Og det hakke jeg vært hele tida her, men det skal jeg hvertfall prøve på fra nå av!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Faktisk enig i mye av det du skriver Ravenghost, men jeg mener at alle kamper skal være for alle.

Det med at de kan være først i køen når det gjelder kamper mot Pool, Chelsea, Manu og Tott, er jeg faktisk litt enig i.

 

Hvorfor skal ikke det beste være for alle, så lenge alle er likeverdige medlemmer for en supporterklubb?

 

Det finnes individuelle grunner for at muligheter for turer til øya, og det kan være så mangt. Penger, sykdom, alderdom, jobb, familie, osv osv.

 

Jeg mener at man ikke skal måle supportere etter hvor ofte de er over.

En mann på 56år med 4 barn med forskjellige grad av handikap, kan begrense muligheten for turer pr sesong. Kanskje han har fulgt laget i over 35år. Dette er selvsagt bare et eksempel, men hvorfor i herrens navn skal han stilles bak for å se en toppkamp på Emirates? Er han ikke lojal nok mot klubben, for at nesten hele lønna og fritiden går til familien? Kan være han bruker like mye tid på historien, kamper på tv/nett, artikler, nyhet, o.l om klubben, som mange av de andre. Problemet er at han kanskje ikke kan reise vekk mer enn en helg i året, hvem veit.

 

 

Som jeg skrev i en tidligere tråd:

Er man redd for at nye medlemmer plutselig dukker opp på slutten av sesongen, så burde man vel heller sette noe krav på deadline for betaling av medlemskap, for å være med på trekningen av billetter pr sesong?

Evt sette opp en liste med diverse toppkamper på hjemmebane, og de som får den ene sesongen stiller bakerst på samme kamper neste sesong. Bare noen raske tanker.

 

Spør helt ærlig:

Skal man behandle medlemmer annerledes, når man betaler samme kontigent?

Skal medlemmer som ønsker å se kamp på våren, ha mindre sjanser pga andre som har vært over flere ganger tidligere? (noen har jobb, familie, og andre forhold som gjør at vår-sesongen passer bedre)

Skal medlemmer som vil prøve å se en toppkamp i mars, være bak en som allerede har sett 3-4 toppkamper den samme sesongen?

 

Nei, vi er en supporterklubb.

Vi er alle medlemmer på samme vilkår, og det skal ikke drives noe forskjellsbehandling.

 

Gooner

Link to comment
Share on other sites

Jeg spør igjen; Er dette noe dere har opplevd som et problem, eller bare TROR dere at det er det?

 

Begrunnelsen for systemet står å lese slik:

 

Vi vil fra denne sesongen innføre nye billettregler. Bakgrunnen for dette er at vi generelt får flere billetter fra Arsenal til vanlige kamper og dermed klarer å dekke opp etterspørselen til disse oppgjørene. Med den nye ordningen vil de som kjøper av oss til vanlige oppgjør stå sterkere når vi kommer til storkampene.

 

Vi vil derfor begynne med et lojalitetssystem som gjør at de som kjøper billetter av oss til vanlige kamper også vil få billetter til toppoppgjørene. Ikke slik det er nå; at man blir premiert for å vente med å søke.

 

 

Med tanke på det som er sagt i de siste innleggene kan det da virke som dere egentlig er enige med systemet?

 

 

Så bør det vel også nevnes at mange av de som reiser ofte over ofte ordner seg billetter på andre måter enn gjennom supporterklubben, slik som gjennom sesongkort, silvermembership og venner/kontakter. Disse vil jo da ikke gå inn i søkermassene til kampene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spør igjen; Er dette noe dere har opplevd som et problem, eller bare TROR dere at det er det?

 

 

Jeg ser ikke relevansen i dette spørmålet. Jeg har ikke opplevd at det er ett problem. Jeg har heller ingen formening om jeg tror det er ett problem eller ikke. Det er ikke relevant om man har opplevd det som ett problem eller ei. Poenget er at systemet ikke er rettferdig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvordan endrer man tittel på en tråd? Det skulle vært gjort med denne tråden. Det kunne heller vært noe slikt som ''Bør billetter gjennom supporterklubben bli fordelt på grunnlag av antall kamper, eller på helt like vilkår?'' Hvertfall en annen tittel, fordi det blir feil at denne tråden heter det den gjør. Nå handler den ikke lenger om hvem som skal på hvilke kamper. Men da får vi ordne en tråd til, men jeg veit ikke hvordan man endrer topic-tittelen! Prøvde trykke ''Edit'' men fikk ikke endret det! Da ordner vi heller en ''tråd'' for hvem som skal på hvilke kamper!

 

Satser på et svar i løpet av morgendagen ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke relevansen i dette spørmålet. Jeg har ikke opplevd at det er ett problem. Jeg har heller ingen formening om jeg tror det er ett problem eller ikke. Det er ikke relevant om man har opplevd det som ett problem eller ei. Poenget er at systemet ikke er rettferdig.

 

BE

 

Hvis de aller fleste får billetter likevel er det vel ikke irrelevant?

Siden systemet ble innført på forrige årsmøte, forøvrig i august, er det åpenbart noen som også mener det er rettferdig.

Link to comment
Share on other sites

Hvis de aller fleste får billetter likevel er det vel ikke irrelevant?

Siden systemet ble innført på forrige årsmøte, forøvrig i august, er det åpenbart noen som også mener det er rettferdig.

Det er i og for seg ett fett om det er ett problem eller ei. Systemet er ikke rettferdig. Det mener jeg, så får vi heller være uenige.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvis de aller fleste får billetter likevel er det vel ikke irrelevant?

Siden systemet ble innført på forrige årsmøte, forøvrig i august, er det åpenbart noen som også mener det er rettferdig.

 

Det er sikkert flere som mener dette systemet er rettferdig, ellers hadde det aldri blitt innført. Spørsmålet er hvor mange som mener et slikt system som forskjellsbehandler for noen, og ikke gir alle et likt tilbud for sitt medlemskap.

Er det slik at du mener at de som reiser kun en gang i året, skal utelukkes fra toppkamper i liga, fa cup, og cl cup? Og, hvorfor?

 

For meg skal supporterklubben være der for alle sine medlemmer, uavhengig om man reiser over 1, 5, eller 15 turer pr sesong, og man skal behandles likt enten om det gjelder søknad om billetter til Arsenal-Bolton, eller Arsenal - Tottenham.

Supporterklubben tjener ikke noe ekstra kroner på at noen reiser over ofte, enn om mange med få turer får billettene. Hvorfor de velger et slikt lojalitetsystem, om at de som reiser ofte skal ha "rett" til de beste/største kampene, blir jo å gi fordeler til noen få. Er du ikke enig i det?

 

Hva tilsier at en som kun har råd/mulighet til en kamp pr sesong, ikke skal få lov til å se en toppkamp? Hvorfor skal de kun få lov til å få billetter til kategori B og C kamper, om ikke det blir ledig en billett til en toppkamp?

 

Jeg kan faktisk ikke forstå at noen synes dette er rettferdig, om man ikke har egne interesser for dette.

Vi har betalt samme kontigent, vi er likeverdige medlemmer, og man burde jobbe for at alle kan få lov til å oppleve en drøm om å se en toppkamp. Helt uavhengig om man har anledning/ressurser til 10 turer i sesongen eller kun 1. Det finnes så mange individuelle faktorer for hver og en, og hvordan livet og mulighetene er.

 

Gooner

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert flere som mener dette systemet er rettferdig, ellers hadde det aldri blitt innført. Spørsmålet er hvor mange som mener et slikt system som forskjellsbehandler for noen, og ikke gir alle et likt tilbud for sitt medlemskap.

Er det slik at du mener at de som reiser kun en gang i året, skal utelukkes fra toppkamper i liga, fa cup, og cl cup? Og, hvorfor?

 

For meg skal supporterklubben være der for alle sine medlemmer, uavhengig om man reiser over 1, 5, eller 15 turer pr sesong, og man skal behandles likt enten om det gjelder søknad om billetter til Arsenal-Bolton, eller Arsenal - Tottenham.

Supporterklubben tjener ikke noe ekstra kroner på at noen reiser over ofte, enn om mange med få turer får billettene. Hvorfor de velger et slikt lojalitetsystem, om at de som reiser ofte skal ha "rett" til de beste/største kampene, blir jo å gi fordeler til noen få. Er du ikke enig i det?

 

Hva tilsier at en som kun har råd/mulighet til en kamp pr sesong, ikke skal få lov til å se en toppkamp? Hvorfor skal de kun få lov til å få billetter til kategori B og C kamper, om ikke det blir ledig en billett til en toppkamp?

 

Jeg kan faktisk ikke forstå at noen synes dette er rettferdig, om man ikke har egne interesser for dette.

Vi har betalt samme kontigent, vi er likeverdige medlemmer, og man burde jobbe for at alle kan få lov til å oppleve en drøm om å se en toppkamp. Helt uavhengig om man har anledning/ressurser til 10 turer i sesongen eller kun 1. Det finnes så mange individuelle faktorer for hver og en, og hvordan livet og mulighetene er.

 

Gooner

 

Helt enig i alt du skriver her vieira04!

Dette systemet minner meg om et slags moderne kastesystem, hvor de som må spare for å komme seg på kamp, må vike for de med mer penger. Jeg tipper alle som skriver på dette forumet ønsker å se Arsenal på Emirates, uavhengig om hvor mange ganger man har vært der. For meg virker dette systemet helt ulogisk. Min mening er at det systemet heller kunne vært motsatt, at de som aldri har hadd muligheten til å oppleve Emirates bør ha større mulighet enn de som har opplevd å se Arsenal spille "live" mange ganger. Unnskyld at jeg sier det, men et slikt system kan gi signaler om at man skal holde på de gamle supporterne og "shite" i de nye. Jeg håper virkelig dette systemet blir tatt opp på neste møte, og heller gå over til den gode gamle "første man til mølla" systemet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...