Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Vel, hadde egentlig tenkt å dra med lillebroren min da, men han kunne ikke. Så spurte jeg noen kompiser om de skulle være med, men mye som kommer i veien... Håper virkelig å kunne dra over i romjula, men akkurat nå ser det ikke så bra ut ;)

Link to comment
Share on other sites

Da skal jeg altså på Arsenal-Tottenham og Arsenal-Chelsea før jul.

Har også sikret meg billett til Fulham-Bolton som går dagen før Chelsea-kampen på http://www.ticketservice.no.

 

hvor ordner du billett til kampene mot Chelsea og Tottenham? ;)

Fotballbilletter

 

Har aldri brukt dem før, så disse 2 kampene blir den første :)

 

Skal bo på London Bridge Hotel (4-stjerner) mot tottene og EasyHotel Earls Court mot Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Er så priviligert at jeg studerer i England og kan derfor følge klubben i mitt hjerte tett. Starter på mitt andre studieår i september, og regner med å få med meg ca. 25 kamper i løpet av sesongen. Havnet totalt på 26 i fjor, og håper selvsakt å nå ett høyere tall, men må se hvor langt økonomien rekker. Min første blir Fulham borte i slutten av september. Gleder meg noe enormt!

Link to comment
Share on other sites

Det må være helt rått Holma! :) Hva studerer du i England? I london eller??

 

Er drømmen min også det. Så gjenstår det å se om det blir en realitet....

 

Ja jeg tror ikke helt jeg skjønner hvor stort det er selv. Jeg studerer noe som heter Football Management. Trenerkurs, samtidig som vi lærer hvordan fotballklubber drives. Veldig spennende. Bor ca 30 min utenfor byen med tog, noe som er helt kurant.

 

Jeg har også hatt den drømmen i mange år og fant ut at når muligheten var der til å kombinere skole og Arsenal, så hvorfor ikke gå for det. Har ikke angret ett sekund! Hatt mange store øyeblikk både på emirates og borte forrige sesong.

Link to comment
Share on other sites

Det må være helt rått Holma! :P Hva studerer du i England? I london eller??

 

Er drømmen min også det. Så gjenstår det å se om det blir en realitet....

 

Ja jeg tror ikke helt jeg skjønner hvor stort det er selv. Jeg studerer noe som heter Football Management. Trenerkurs, samtidig som vi lærer hvordan fotballklubber drives. Veldig spennende. Bor ca 30 min utenfor byen med tog, noe som er helt kurant.

 

Jeg har også hatt den drømmen i mange år og fant ut at når muligheten var der til å kombinere skole og Arsenal, så hvorfor ikke gå for det. Har ikke angret ett sekund! Hatt mange store øyeblikk både på emirates og borte forrige sesong.

 

Ok :P Det må være helt fantastisk ja...

 

Hva blir du da? Trener? eller kan du bli andre ting ved den utdannelsen? Hvor mange år går utdannelsen over?

Link to comment
Share on other sites

Det må være helt rått Holma! :P Hva studerer du i England? I london eller??

 

Er drømmen min også det. Så gjenstår det å se om det blir en realitet....

 

Ja jeg tror ikke helt jeg skjønner hvor stort det er selv. Jeg studerer noe som heter Football Management. Trenerkurs, samtidig som vi lærer hvordan fotballklubber drives. Veldig spennende. Bor ca 30 min utenfor byen med tog, noe som er helt kurant.

 

Jeg har også hatt den drømmen i mange år og fant ut at når muligheten var der til å kombinere skole og Arsenal, så hvorfor ikke gå for det. Har ikke angret ett sekund! Hatt mange store øyeblikk både på emirates og borte forrige sesong.

 

Ok :P Det må være helt fantastisk ja...

 

Hva blir du da? Trener? eller kan du bli andre ting ved den utdannelsen? Hvor mange år går utdannelsen over?

 

Får trenerutdanning ja, men vet ikke om det er det jeg vil satse på da det er veldig tøft å nå langt i det yrke. Men å jobbe med spillerutvikling og sånt er noe jeg kanskje ser for meg drive med i fremtiden. Har nok også ballasten til å jobbe for kretser og slikt når jeg er ferdig, men har ikke bestemt meg hva jeg vil etter studiet.

 

Utdannelsen er 3 år, så jeg har 2 flotte år igjen med Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Skal selv på Liverpool kampen på Anfield. Kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som har erfaring med å reise på bortekamper. Tenker da spesielt på de som har kjennskap til muligheten for å "bli med" Arsenalsupportere fra London og oppover. Jeg kunne gjerne tenke meg å få føle den stemningen som hersker på en slik kamp - helt fra London til Liverpool.

 

Noen andre som skal avgårde da? Kontakt meg gjerne på pearljam@online.no

Link to comment
Share on other sites

Skal selv på Liverpool kampen på Anfield. Kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som har erfaring med å reise på bortekamper. Tenker da spesielt på de som har kjennskap til muligheten for å "bli med" Arsenalsupportere fra London og oppover. Jeg kunne gjerne tenke meg å få føle den stemningen som hersker på en slik kamp - helt fra London til Liverpool.

 

Noen andre som skal avgårde da? Kontakt meg gjerne på pearljam@online.no

 

 

''Erfaring'' med å reise på bortekamper har jeg ikke enda, men var på Everton og det er uten tvil min beste opplevelse.. I bortesvingen står ALLE MANN og synger i 90MIN. fantastisk!!! Skal på United borte på lørdag så da vil jeg helt sikkert gi lyd fra meg i etterkant om hvordan det var også. Liverpool borte blir desverre vanskelig for mitt vedkommende i år pga Hull hjemme 19.des allerede er bestilt. Men skal på den neste år! :D

 

 

Bortekamper er noe helt spesielt. Mange her som helt sikkert kan gi gode svar på spørsmålene dine, men du kan i hvertfall begynne å glede deg :P

Link to comment
Share on other sites

Hei thegunners4ever

 

Lykke til med turen til Manchester, og gi meg gjerne en lyd om tips og annet spennende når du er tilbake. Burde være et perfek tidspunkt å møte United på. :D

 

Har fått noen gode tips allerede, så nå gjenstår bare å sikre en billett på et vis.

 

Øyvind

Link to comment
Share on other sites

Hei thegunners4ever

 

Lykke til med turen til Manchester, og gi meg gjerne en lyd om tips og annet spennende når du er tilbake. Burde være et perfek tidspunkt å møte United på. B)

 

Har fått noen gode tips allerede, så nå gjenstår bare å sikre en billett på et vis.

 

Øyvind

 

Jepp, det skal jeg gjøre! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da er det ikke mange dagene igjen før Blackburnkampen. Avreise på lørdag, og som vanlig gleder jeg meg som en unge :D Denne kampen blir ett lite jubileum, da dette blir min Arsenalkamp nr. 20 live.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...