Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

Da kan du stryke meg fra kampen mot Blackburn den 3. oktober. Det er jo litt kjipt å ikke få dra... men...

 

Grunnen er at Madamen er gravid :D Så jeg skal da altså bli pappa :D

 

Og da ble vi anbefalt å bli hjemme pga svineinfluensaen - da gravide er i risikogruppen. Men jeg blir gladelig hjemme på grunn av dette!! :D

Gratulerer! :)

 

Da er det bare å ha en drakt klar, så ungen ikke gjør et galt valg ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Da kan du stryke meg fra kampen mot Blackburn den 3. oktober. Det er jo litt kjipt å ikke få dra... men...

 

Grunnen er at Madamen er gravid :D Så jeg skal da altså bli pappa ;)

 

Og da ble vi anbefalt å bli hjemme pga svineinfluensaen - da gravide er i risikogruppen. Men jeg blir gladelig hjemme på grunn av dette!! :D

Gratulerer! :)

 

Da er det bare å ha en drakt klar, så ungen ikke gjør et galt valg ;)

 

Hah :P Oh yes! Blir nok ordna når jeg drar over på kamp i løpet av sesongen :P mulig jeg kaster meg med på en av våre fellesturer istedefor, og da skal det handles! :P

Link to comment
Share on other sites

Waste of money å kjøpe til en unge på under 1,5 - 2 år. De bryr seg ikke i det hele tatt om hva de går med, og således ingen påvirkning. I tillegg har mor er såpass sterkt ønske om hva hun vil at barnet skal gå med, så den kampen er ikke alltid like lur å ta.

 

Da er det bedre å vente til de er i 1,5-2 års alderen, og kjøre massivt på med effekter de kan både gå med og leke med. Har ihvertfall gitt meg suksess med både nevøer og egne barn :) Og ikke minst har det blitt godt mottatt av mødrene B)

Link to comment
Share on other sites

Waste of money å kjøpe til en unge på under 1,5 - 2 år. De bryr seg ikke i det hele tatt om hva de går med, og således ingen påvirkning. I tillegg har mor er såpass sterkt ønske om hva hun vil at barnet skal gå med, så den kampen er ikke alltid like lur å ta.

 

Da er det bedre å vente til de er i 1,5-2 års alderen, og kjøre massivt på med effekter de kan både gå med og leke med. Har ihvertfall gitt meg suksess med både nevøer og egne barn :) Og ikke minst har det blitt godt mottatt av mødrene ;)

 

Mor til mitt kommende barn er fullt ut inneforstått med at den gutten/jenta kommer til å ha Arsenal effekter fra dag 1. Hun sa senest igår at "regned med han/hun drar fra sykehuset i arsenaldrakt.."

 

Neida for barnet sin del så har det ingenting å si. De skjønner ikke bæret uansett - Men for far sin skyld! å den følelsen tror jeg er den beste :D

 

Det blir drakt etc. Men alt av leker etc. blir nok fra 2 år eller noe. Men noen klær må til :P spesielt drakt, sparkebukse og body :P ett must!

Link to comment
Share on other sites

Har veldig lyst til å ta julefeiringa i London i år.

Med andre ord heimekampen mot Villa og borte mot P'mouth eller event heimekampen til eit anna Londonlag.

 

Noken som har ei formeining om muligheita for billetter gjennom supporterklubben til desse kampane.

Er boxingday vanskeligere eller enklere å fikse billetter til en et annet tidspunkt?

Link to comment
Share on other sites

Waste of money å kjøpe til en unge på under 1,5 - 2 år. De bryr seg ikke i det hele tatt om hva de går med, og således ingen påvirkning. I tillegg har mor er såpass sterkt ønske om hva hun vil at barnet skal gå med, så den kampen er ikke alltid like lur å ta.

 

Da er det bedre å vente til de er i 1,5-2 års alderen, og kjøre massivt på med effekter de kan både gå med og leke med. Har ihvertfall gitt meg suksess med både nevøer og egne barn :) Og ikke minst har det blitt godt mottatt av mødrene :P

 

Haha jeg bryr meg ikke om du mener det er ''waste of money''. Jeg syns det er veldig morro å se gutten i Arsenal effekter. Gidder ikke vente til han blir 2 år for å kjøpe effekter.. :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/p...etter-than-ever

 

visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne. Men matta ser bare deilig ut! *sikle*

Det er den sykeste matta jeg noen gang har sett! Litt spesiell variant, men interresant.

 

Sommerferien kan bare gå over, bare Premier League starter! Gleder meg helt ekstremt!! :)

Link to comment
Share on other sites

Ikke la dette bli en diskusjon om gressmatten i denne tråden da. Finn noe om Emirates stadium, eller tråder som passer bedre :) Men en syk matte ja

 

Utrolig hva man finner om man bruker søkefunksjonen :) Ikke spydig ment, men her er en mer passende tråd.

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...mirates+Stadium

Link to comment
Share on other sites

Skal over helga den 28-30. august og se Manchester United borte den 29 :D Gleder meg noe sykt! Skulle egentlig på MJ konsert, men ble heller Arsenal til min store lykke ;)

Eneste problemet er og holde kjeft når Arsenal vinner og scorer (sitter med hjemmefansen). Uansett, et slag i tryne eller ikke, vil det være en opplevelse og være på Old Trafford og se Arsenal vinne :D

 

Det hadde jeg aldri i mitt liv turt å gjøre! Faen å vanskelig det vil være å holde kjeft! Hvor ordnet du billetter?

Kan ikke skjønne hvorfor du ikke ordnet billetter blandt bortefansen. Sikkert litt dyrere, men fortsatt. Blandt United fansen kan du ikke ha på deg hverken skjerf eller drakt, eller si et pip som viser at du er Arsenal fan.

 

Bestilte billetter fra reiseshop.no .. Trodde ikke det var mulig å bestille billetter med bortefansen. Mener og huske at jeg spurte om dette også..

Jeg vil heller sitte med hjemmefansen enn og se kampen fra stuen hjemme!

Tror du det evt. hadde vært mulig å bytte til bortefans på en eller annen måte?

Skal nok prøve å holde kjeft når Arsenal scorer, men vi får se! :) Hvis jeg er heldig sitter jeg med de snobbete gamle "fansa" som ikke er ute etter bråk.

Link to comment
Share on other sites

Da kan du sette meg opp på Arsenal-Chelsea kampen også. Reiser aleine, men skal få med meg Fulham-Bolton på lørdag og selvfølgelig avslutte helgen med toppkampen mot Chelsea på søndag. Satser på billig overnatting. Noen som har prøvd Lancaster Hall Hotel eller easyHotel? Fått greie kritikker på Tripadvisor.

Link to comment
Share on other sites

Mange andre her som skal over på United-Arsenal? :) Fikk billett i bortesvingen så må selvfølgelig dra. Håper møte noen norske gooners før kamp i Manchester ;)

 

NB: Oppdatert listen nå.

 

Jeg skal også over for å se United-Arsenal! :D Fikk det igjennom AN, så er vel samme sving som deg? :P

Gleder meg noe enormt!:D

 

Edit: eller var det denne kampen du ikke skulle gå på allikevel? =/

Link to comment
Share on other sites

Mange andre her som skal over på United-Arsenal? :) Fikk billett i bortesvingen så må selvfølgelig dra. Håper møte noen norske gooners før kamp i Manchester :D

 

NB: Oppdatert listen nå.

 

Jeg skal også over for å se United-Arsenal! :D Fikk det igjennom AN, så er vel samme sving som deg? :)

Gleder meg noe enormt!:D

 

Edit: eller var det denne kampen du ikke skulle gå på allikevel? =/

 

Nei denne skal jeg på! Drar 28.August og flyr til Liverpool!

 

Når drar du og hvor flyr du til? :)

I bortesvingen? Hva gjorde du med den andre billetten da ;) ?

 

 

NB! Sendt deg PM.

Link to comment
Share on other sites

Mange andre her som skal over på United-Arsenal? :) Fikk billett i bortesvingen så må selvfølgelig dra. Håper møte noen norske gooners før kamp i Manchester :D

 

NB: Oppdatert listen nå.

 

Ser du har satt opp meg på United-Arsenal, men jeg får ikke tid til å dra på den.

Derimot har jeg kjøpt billetter til Arsenal-Wigan som førstetur for sesongen 19. september. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...