Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Regner med at vi drar over i Februar også denne gangen. Får mest sannsynlig bare en London-tur denne sesongen. Gleder meg til den dagen jeg fyller 18 år. Så når vi først drar over, så tenkte vi å gjøre det med stil, og sikter oss inn på Liverpool. Hvorvidt det er mulig vet jeg ikke, men det er vårt target.

 

Noen her som bruker å dra over rundt juletider? Da kan man få med seg mange godbiter i ett har jeg forstått.

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett genialt dette red membership. Når drar dere til London? Være der hele helga:) ? Det hadde vært morro å møtt noen norske gooners før kamp :)

 

 

Hei!

 

Vi kommer til London midt på dagen fredag og reiser hjem tidlig søndag :) Det er som du sier alltid gøy å møte nordmenn der borte. Vi kommer vel til å oppsøke de mest opplagte Arsenal-pubene tenker jeg B)

Send meg en PM før du reiser...

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Vi kommer til London midt på dagen fredag og reiser hjem tidlig søndag :) Det er som du sier alltid gøy å møte nordmenn der borte. Vi kommer vel til å oppsøke de mest opplagte Arsenal-pubene tenker jeg B)

Send meg en PM før du reiser...

 

Okey. Ser ut til at jeg ikke er i Arsenal området før litt over en time før kamp. Men rekker vel en liten tur på puben uansett før kampen, og helt sikkert en tur etter :) Fant ut at jeg drar frem og tilbake på kampdag denne gangen, siden jeg bare noen dager før kommer hjem fra ei uke i Liverpool med en kompis. Så får jeg heller ta ei langhelg neste år, for Tottenham hjemme blir nok en tradisjon for meg å dra på B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kommer mest sannsynlig oppom jeg også i jakt på billett, så om noen hører noe eller får noen tips så blir jeg fryktelig glad (og muligens pint-spandabel) om dere kan sende meg ett ord på mobilen min, engelsk nr 075 64 021 987 (- ser heller på pub enn svartebørs forresten!) Hvilken pub går dere på?

Link to comment
Share on other sites

Har fått 2 billetter til Sunderland borte, ser at det enda er mulighet å søke. Noen andre her som skal på den? =)

 

Skal også på Standard kampen tirsdagen etter.

 

Jepp, regner med det. Billett er ihvertfall ordnet, så da er jeg sjeldent vond å be ;)

 

Kommer mest sannsynlig oppom jeg også i jakt på billett, så om noen hører noe eller får noen tips så blir jeg fryktelig glad (og muligens pint-spandabel) om dere kan sende meg ett ord på mobilen min, engelsk nr 075 64 021 987 (- ser heller på pub enn svartebørs forresten!) Hvilken pub går dere på?

 

Skal høre litt og plinge på om jeg hører noe :rolleyes: Hva er du villig til å gi for en billett?(bare sånn at jeg veit sånn ca om jeg hører om en som har en ''spare ticket'' B)

Link to comment
Share on other sites

Skal høre litt og plinge på om jeg hører noe :rolleyes: Hva er du villig til å gi for en billett?(bare sånn at jeg veit sånn ca om jeg hører om en som har en ''spare ticket'' B)

 

Det høres konge ut, skal forsøke å stå opp tidlig og dra oppover (kjenner meg selv såpass godt at det blir vanskelig å være fryktelig tidlig!)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vet at det er vell tidlig ute, men lurte på å dra over havet en tur i påsken, og så at det var fellestur mot Wolves den helga. Jeg har aldri vært med på fellestur før, og jeg lurer på, tjener man på å henge seg med på fellesturen kontra med å ordne turen selv?

Link to comment
Share on other sites

Vet at det er vell tidlig ute, men lurte på å dra over havet en tur i påsken, og så at det var fellestur mot Wolves den helga. Jeg har aldri vært med på fellestur før, og jeg lurer på, tjener man på å henge seg med på fellesturen kontra med å ordne turen selv?

Det er mye dyrere å dra på fellestur enn å ordne alt selv, men man får ikke den samme kontakten med medgoonere fra Norge tenker jeg. Jeg har aldri vært på fellestur og den eneste grunnen er pris.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er mye dyrere å dra på fellestur enn å ordne alt selv, men man får ikke den samme kontakten med medgoonere fra Norge tenker jeg. Jeg har aldri vært på fellestur og den eneste grunnen er pris.

 

BE

 

Ok, det var det jeg tenkte meg. Sikkert noe morsommere å dra på fellesturene, men som fattig, ung student så bør jeg nok gå for det billigste, til jeg får råd til å unne meg en fellestur.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nei. De som kjøper billetter til kamper opparbeider seg "poeng", så har man kjøpt billetter til f.eks 3 kamper tidligere, så har man 3 poeng. Har man ikke kjøpt tidligere står man med 0 poeng og ligger bak i køen for å få billetter. Man får ikke poeng for å kjøpe billetter til toppkampene.

 

Kan lese mer om det her: http://www.gunners.no/content/article.aspx?id=289

Link to comment
Share on other sites

Nei. De som kjøper billetter til kamper opparbeider seg "poeng", så har man kjøpt billetter til f.eks 3 kamper tidligere, så har man 3 poeng. Har man ikke kjøpt tidligere står man med 0 poeng og ligger bak i køen for å få billetter. Man får ikke poeng for å kjøpe billetter til toppkampene.

 

Kan lese mer om det her: http://www.gunners.no/content/article.aspx?id=289

Det er jo et utrolig håpløst system. Burde vært omvendt. Gir ikke akkurat en fair mulighet til de som aldri har vært der!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...