Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

Syns forumet trengte en slik tråd der man får en liten oversikt over hvilke kamper folk skal på kommende sesong. Her vil vi altså kunne se hvilke Gooners fra forumet vi kan risikere å møte på tur! :)

 

 

Emirates cup: (thegunners4ever, ben elfen, bergkamp88.)

 

15.08.09 18:15 Everton B PL - (thegunners4ever)

22.08.09 16:00 Portsmouth H PL -

29.08.09 18:15 Manchester United B PL - (Moen, thegunners4ever)

12.09.09 16:00 Manchester City B PL -

19.09.09 16:00 Wigan Athletic H PL - (Revolver, Nilsen)

26.09.09 18:15 Fulham B PL -

04.10.09 14:30 Blackburn Rovers H PL - (Kim)

17.10.09 16:00 Birmingham City H PL - (hermz, Daddy Cool, Charlie George, firefox, Rune)

25.10.09 17:15 West Ham United B PL -

31.10.09 13:45 Tottenham Hotspur H PL - (imers, Nilsen, kjetil, thegunners4ever)

07.11.09 18:15 Wolverhampton Wanderers B PL -

21.11.09 16:00 Sunderland B PL -

29.11.09 17:00 Chelsea H PL - (imers, RuneC)

05.12.09 16:00 Stoke City H PL - (unitedfan...NOT)

12.12.09 16:00 Liverpool B PL - (RockyRocastle, Nilsen, Kim)

15.12.09 20:45 Burnley B PL - (RockyRocastle, Nilsen)

19.12.09 16:00 Hull City H PL - (thegunners4ever, Hugo, Donaraz, Roger14, no4vieira, Ramsey16, bergkamp88)

26.12.09 16:00 Aston Villa H PL - (kjetil, Sondre)

28.12.09 16:00 Portsmouth B PL - (kjetil)

09.01.10 16:00 Everton H PL - (Rune)

16.01.10 16:00 Bolton Wanderers B PL -

27.01.10 16:00 Aston Villa B PL -

30.01.10 16:00 Manchester United H PL - (RockyRocastle, Rune, imers)

07.02.10 17:00 Chelsea B PL - (thegunners4ever)

09.02.10 20:45 Liverpool H PL -

20.02.10 16:00 Sunderland H PL - (mmaelan)

27.02.10 16:00 Stoke City B PL -

06.03.10 16:00 Burnley H PL - (Kim)

09.03.10 20:45 Porto H CL (Kim)

13.03.10 16:00 Hull City B PL -

20.03.10 16:00 West Ham United H PL -

27.03.10 16:00 Birmingham City B PL -

03.04.10 16:00 Wolverhampton Wanderers H PL - (mak)

10.04.10 16:00 Tottenham Hotspur B PL - (RockyRocastle)

17.04.10 16:00 Wigan Athletic B PL -

24.04.10 16:00 Manchester City H PL - (stompa, Kris-A)

01.05.10 16:00 Blackburn Rovers B PL -

09.05.10 16:00 Fulham H PL - (Jazze, imers)

 

 

Selv skal jeg eller har vært på disse kampene om ting ordner seg:

 

- Emirates cup

- Everton Borte

- United borte

- Arsenal-Tottenham

- Arsenal-Hull(blei ikke noe pga forsinket fly) og West Ham-Chelsea.

- Chelsea-Arsenal

 

- Borte mot Tottenham om jeg får tak i billett.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Jeg har ikke de store planene om å dra på så mange kamper denne sesongen, men må prøve å få til minst en kamp. Har tenkt litt på Arsenal - Birmingham, men har foreløpig ikke bestemt meg helt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har foreløpig merket Hull 19/12 som en sikker kamp, og forhåpentligvis dukker det opp flere muligheter.

 

Tenkte å dra jeg også, men kan denne kampen bli flyttet???

 

Er vel fortsatt muligheter for det ja. Men venter uansett til oktober eller noe med å bestille jeg :) Så er ting sikkert da. Må prøve å møtes før kamp da. Like morro hver gang det! :)

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt billetter alt, og skal da altså på Arsenal - Blackburn den 4. august :)

 

Mente 4 oktober?? ;) Hvor har du bestilt billetter og sånn fra? :D

 

 

Ja selvsagt mente jeg 4. oktober :P

 

 

Bestilt kampbillett og hotell gjennom Steveperryman. 3750 på 4stjerners hotell i 3 netter. Det inlkuderer:

 

Kampbillett

Omvisning på stadion

3 retters middag før kampen på Emirates

3 netter på 4stjerners hotel inklusive frokost på hotellet.

en voucher på 5 pund til The Armoury (The MADNESS! ;p )

 

 

Har fått tak i billetter på fly til Gatwick fra Gardermoen. 2500 for meg og kona tur/retur. Så totalt så havner det på 10.000 akkurat for selve reisa.

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt billetter alt, og skal da altså på Arsenal - Blackburn den 4. august :)

 

Mente 4 oktober?? :) Hvor har du bestilt billetter og sånn fra? :P

 

 

Ja selvsagt mente jeg 4. oktober :P

 

 

Bestilt kampbillett og hotell gjennom Steveperryman. 3750 på 4stjerners hotell i 3 netter. Det inlkuderer:

 

Kampbillett

Omvisning på stadion

3 retters middag før kampen på Emirates

3 netter på 4stjerners hotel inklusive frokost på hotellet.

en voucher på 5 pund til The Armoury (The MADNESS! ;p )

 

 

Har fått tak i billetter på fly til Gatwick fra Gardermoen. 2500 for meg og kona tur/retur. Så totalt så havner det på 10.000 akkurat for selve reisa.

 

5000 kr per pers er naturligvis litt dyrt, man kan jo få det langt billigere. Men en lett løsning å la et reiseselskap ta seg av slikt ;)

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt billetter alt, og skal da altså på Arsenal - Blackburn den 4. august :)

 

Mente 4 oktober?? :P Hvor har du bestilt billetter og sånn fra? B)

 

 

Ja selvsagt mente jeg 4. oktober :P

 

 

Bestilt kampbillett og hotell gjennom Steveperryman. 3750 på 4stjerners hotell i 3 netter. Det inlkuderer:

 

Kampbillett

Omvisning på stadion

3 retters middag før kampen på Emirates

3 netter på 4stjerners hotel inklusive frokost på hotellet.

en voucher på 5 pund til The Armoury (The MADNESS! ;p )

 

 

Har fått tak i billetter på fly til Gatwick fra Gardermoen. 2500 for meg og kona tur/retur. Så totalt så havner det på 10.000 akkurat for selve reisa.

 

5000 kr per pers er naturligvis litt dyrt, man kan jo få det langt billigere. Men en lett løsning å la et reiseselskap ta seg av slikt :)

 

 

Ja det var for å slippe å ordne alt mulig selv. Når jeg først skulle over igjen nå, og ha med meg madamen i tillegg så tok jeg den enkle veien ut. Litt dyrere hotell for hennes skyld :P

 

Normalt havner jeg på en enkel bed&breakfast og er der i 2 netter. Da havner jeg som regel på en 3000 kroner.

Link to comment
Share on other sites

Holder på å bestille biletter til Arsenal-Sunderland.

Har fått tilbud på kr 4020 for 3 netter,kampbillett og

middag før kamp.

Hilton Hotel.

Flybiletter ca 2500 så ca 10500 for madammen og meg.

 

Edit: Biletter og tur/fly 2 overnattinger totalpris: 4000 kr

Link to comment
Share on other sites

Når ein veit at engelskmennene er så hardt råka av svineinfluensa, må ein jo seie at reiselysta her er upåklageleg. Har ingen spesielle planar sjølv, men eg ville nok ha tenkt meg om både ein og to gonger før eg la i veg. Særleg stader som Emirates, der 60000 tilskodarer er samla på ein så liten plass, må være ei smittebombe. Kanskje lurt å styre unna dei offentlege toaletta, både der og andre stader.

Ikkje særleg stas å være smittekjelde for heile slekta og halve nabolaget når ein kjem heim att...

Det er ikkje mi meining å skremme nokon frå å reise, men om ein dreg er det nok ikkje dumt å ta alle dei foholdsreglane ein kan.

Link to comment
Share on other sites

Når ein veit at engelskmennene er så hardt råka av svineinfluensa, må ein jo seie at reiselysta her er upåklageleg. Har ingen spesielle planar sjølv, men eg ville nok ha tenkt meg om både ein og to gonger før eg la i veg. Særleg stader som Emirates, der 60000 tilskodarer er samla på ein så liten plass, må være ei smittebombe. Kanskje lurt å styre unna dei offentlege toaletta, både der og andre stader.

Ikkje særleg stas å være smittekjelde for heile slekta og halve nabolaget når ein kjem heim att...

Det er ikkje mi meining å skremme nokon frå å reise, men om ein dreg er det nok ikkje dumt å ta alle dei foholdsreglane ein kan.

 

Herregud, svineinfluensa er knapt farligere enn vanlig influensa.

Gå på kamp de som vil

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Har gått litt "lei" Emirates og satser på å utvide horisonten denne sesongen..

 

Liverpool (away)

Burnley (away)

Man Utd (home)

Spurs (away)

 

Pluss et par CL kamper.

 

Forresten...

 

Noen som har en formening om dette:

 

Liverpool borte er satt opp på lørdag 12 desember (ikke satt opp av Sky/ ESPN enda), men denne kan jo bli flyttet til søndag/ evt tidlig lørdag.

 

Tirsdagen etter spiller vi mot Burnley borte.

 

Er det slik at Liverpool kan havne på søndag og Burnley flyttet til onsdag, eller er det sikkert at man spiller lørdag/ tirsdag? Da mest sannsynlig lørdag 1345?

 

Noen som vet noe om dette?

Link to comment
Share on other sites

Har gått litt "lei" Emirates og satser på å utvide horisonten denne sesongen..

 

Liverpool (away)

Burnley (away)

Man Utd (home)

Spurs (away)

 

Pluss et par CL kamper.

 

Forresten...

 

Noen som har en formening om dette:

 

Liverpool borte er satt opp på lørdag 12 desember (ikke satt opp av Sky/ ESPN enda), men denne kan jo bli flyttet til søndag/ evt tidlig lørdag.

 

Tirsdagen etter spiller vi mot Burnley borte.

 

Er det slik at Liverpool kan havne på søndag og Burnley flyttet til onsdag, eller er det sikkert at man spiller lørdag/ tirsdag? Da mest sannsynlig lørdag 1345?

 

Noen som vet noe om dette?

 

Har sikla litt på den Liverpool/Burnley-kombinasjonen selv, men avventer endelig bekreftelse før jeg bestiller noe. Tror meget godt det kan ende med søndag/onsdag i dette tilfellet.

Ser også at det er CL kamp i midtuka før Liverpool-kampen, så det kan vel muligens få en innvirkning.

Kan forøvrig anbefale Sparrow Hawk Hotel i Burnley :P

 

Foreløpig sikter jeg på siste CL-kvaliken, borte mot ManU og hjemme mot Tottenham, i tillegg til Liverpool og Burnley borte.

Chelsea borte og Liverpool hjemme er også en god kombinasjon i Februar.

Og så kommer CL, FA og Ligacup..

Håper på 6-10 kamper, noe særlig flere er nok urealistisk desverre..

Link to comment
Share on other sites

Har gått litt "lei" Emirates og satser på å utvide horisonten denne sesongen..

 

Liverpool (away)

Burnley (away)

Man Utd (home)

Spurs (away)

 

Pluss et par CL kamper.

 

Forresten...

 

Noen som har en formening om dette:

 

Liverpool borte er satt opp på lørdag 12 desember (ikke satt opp av Sky/ ESPN enda), men denne kan jo bli flyttet til søndag/ evt tidlig lørdag.

 

Tirsdagen etter spiller vi mot Burnley borte.

 

Er det slik at Liverpool kan havne på søndag og Burnley flyttet til onsdag, eller er det sikkert at man spiller lørdag/ tirsdag? Da mest sannsynlig lørdag 1345?

 

Noen som vet noe om dette?

 

Har sikla litt på den Liverpool/Burnley-kombinasjonen selv, men avventer endelig bekreftelse før jeg bestiller noe. Tror meget godt det kan ende med søndag/onsdag i dette tilfellet.

Ser også at det er CL kamp i midtuka før Liverpool-kampen, så det kan vel muligens få en innvirkning.

Kan forøvrig anbefale Sparrow Hawk Hotel i Burnley ;)

 

Foreløpig sikter jeg på siste CL-kvaliken, borte mot ManU og hjemme mot Tottenham, i tillegg til Liverpool og Burnley borte.

Chelsea borte og Liverpool hjemme er også en god kombinasjon i Februar.

Og så kommer CL, FA og Ligacup..

Håper på 6-10 kamper, noe særlig flere er nok urealistisk desverre..

 

 

Herlig Nilsen, 6-10 kamper ja! Sånn det skal være. Nøyer meg nok med 5-6 kamper denne sesongen så får jeg se neste år :P

 

Forresten, hvordan får du billetter til Liverpool og Tottenham borte Rocastle? :unsure: Veldig lyst sjøl også å dra på Liverpool og Tottenham borte :)

Link to comment
Share on other sites

Når ein veit at engelskmennene er så hardt råka av svineinfluensa, må ein jo seie at reiselysta her er upåklageleg. Har ingen spesielle planar sjølv, men eg ville nok ha tenkt meg om både ein og to gonger før eg la i veg. Særleg stader som Emirates, der 60000 tilskodarer er samla på ein så liten plass, må være ei smittebombe. Kanskje lurt å styre unna dei offentlege toaletta, både der og andre stader.

Ikkje særleg stas å være smittekjelde for heile slekta og halve nabolaget når ein kjem heim att...

Det er ikkje mi meining å skremme nokon frå å reise, men om ein dreg er det nok ikkje dumt å ta alle dei foholdsreglane ein kan.

 

Herregud, svineinfluensa er knapt farligere enn vanlig influensa.

Gå på kamp de som vil

 

BE

 

For all del :P Vanskeleg å spå kor ille dette blir før vinteren er her. Anslaga frå britiske styresmakter går frå 19000 til 65000 døde dei neste månadane, mot 6000 til 8000 døde ein normal vinter. Altså ein del verre enn ein vanleg influensa, sjølv om ein frisk person bør kunne klare seg greit.

Vidare reknar ein med at 1 av 3 vil bli smitta, med dei problem dette fører med seg for næringsliv og samfunnsliv. På dette grunnlag meiner eg det er legitimt å spørje kor fornuftig det er å dra med seg smitten inn i landet.

Link to comment
Share on other sites

Når ein veit at engelskmennene er så hardt råka av svineinfluensa, må ein jo seie at reiselysta her er upåklageleg. Har ingen spesielle planar sjølv, men eg ville nok ha tenkt meg om både ein og to gonger før eg la i veg. Særleg stader som Emirates, der 60000 tilskodarer er samla på ein så liten plass, må være ei smittebombe. Kanskje lurt å styre unna dei offentlege toaletta, både der og andre stader.

Ikkje særleg stas å være smittekjelde for heile slekta og halve nabolaget når ein kjem heim att...

Det er ikkje mi meining å skremme nokon frå å reise, men om ein dreg er det nok ikkje dumt å ta alle dei foholdsreglane ein kan.

 

Herregud, svineinfluensa er knapt farligere enn vanlig influensa.

Gå på kamp de som vil

 

BE

 

For all del ;) Vanskeleg å spå kor ille dette blir før vinteren er her. Anslaga frå britiske styresmakter går frå 19000 til 65000 døde dei neste månadane, mot 6000 til 8000 døde ein normal vinter. Altså ein del verre enn ein vanleg influensa, sjølv om ein frisk person bør kunne klare seg greit.

Vidare reknar ein med at 1 av 3 vil bli smitta, med dei problem dette fører med seg for næringsliv og samfunnsliv. På dette grunnlag meiner eg det er legitimt å spørje kor fornuftig det er å dra med seg smitten inn i landet.

 

 

Nå har vel allerede en normann dødd av dette viruset, og flere er bekreftet smittet.. så det er alt her i landet.

 

Jeg tenker som så at hvis man på død og liv prøver å unngå noe, så får man det hverfall. Slikt som dette vil spre seg på arbeidsplasser, skoler, barnehager, institusjoner for øvrig. En tur til london, paris, roma.. hvor som helst.. dette øker ikke smittefaren noe betraktelig. Dessuten så er slike prognoser som oftest veldig overdrevent.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...