Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Ok, takk for svar! Billettene ble fort utsolgt til den kampen desverre. Har prøvd å ringe 3-4 forskjellige nummere (box office etc), men jeg kommer ikke gjennom på noen av dem. Kun en norsk dame som forteller at nr. ikke er i bruk. Veldig frustrerende. Blir nok en utsettelse av flybilletter og heller dra over på en annen kamp

Away Fixtures

If you have purchased a ticket for an Arsenal away game, these tickets will be sent out via the post to the lead client address. If you have any questions regarding your purchase please contact us on 020 7619 5000 between the hours of 9.30am -5pm Monday to Friday.

 

Selvsagt må du jo ha +44 forran nummeret for å komme inn til England.. :P

om ikke det virker prøv uten den første nullen i nummeret.., altså +44 20 7619 5000

Link to comment
Share on other sites

Away Fixtures

If you have purchased a ticket for an Arsenal away game, these tickets will be sent out via the post to the lead client address. If you have any questions regarding your purchase please contact us on 020 7619 5000 between the hours of 9.30am -5pm Monday to Friday.

 

Selvsagt må du jo ha +44 forran nummeret for å komme inn til England.. :)

om ikke det virker prøv uten den første nullen i nummeret.., altså +44 20 7619 5000

 

Hvis man prøver å ringe +44 020 7619 5000, vil man få nummer ikke i bruk. Den første nullen i nr. skal kun brukes dersom man ringer fra ett engelsk telefonnr. Så lenge man ringer fra Norge, skal man +44 20 7619 5000

Link to comment
Share on other sites

 

Det er helt opp til hver enkelt om de kan reise tidlig på sesongen, om de kan reise utpå vårparten, eller om de kan reise både 10 og 15 turer over iløpet av en sesong.

Jeg synes det fortsatt er rart at det skal være et "lojalitetsopplegg", når supporteklubben ikke tjener noe ekstra på dette. Hvilke grunner har supporterklubben med å måle sine medlemmer opp mot hverandre, for å prøve å belønne noen av den "harde kjernen"?

 

Si at de får 50 billetter pr hjemmekamp, så vil det bety 950 billetter supporterklubben kan gi ut til sine medlemmer.

 

For meg synes jeg det er mer fair at 950 medlemmer får hver sine billetter, enn at 50 stk får 19 hver for å sette det litt på kanten.

 

Er man redd for at nye medlemmer plutselig dukker opp på slutten av sesongen, så burde man vel heller sette noe krav på deadline for betaling av medlemskap, for å være med på trekningen av billetter pr sesong?

Evt sette opp en liste med diverse toppkamper på hjemmebane, og de som får den ene sesongen stiller bakerst på samme kamper neste sesong. Bare noen raske tanker.

 

Spør helt ærlig:

Skal man behandle medlemmer annerledes, når man betaler samme kontigent?

Skal medlemmer som ønsker å se kamp på våren, ha mindre sjanser pga andre som har vært over flere ganger tidligere? (noen har jobb, familie, og andre forhold som gjør at vår-sesongen passer bedre)

Skal medlemmer som vil prøve å se en toppkamp i mars, være bak en som allerede har sett 3-4 toppkamper den samme sesongen?

 

Supporterklubben tjener ikke noe mer på at "lojale" medlemmer med mange reiser over pr sesong, får billetter i forhold til andre som ikke er like "lojale". Det er dette jeg synes er så rart med hele ordningen, hva ligger til grunn for at de vil hjelpe de som allerede har fått mye til å få mer.

 

 

Hva om det er en pensjonist med 40års ekteskap til Arsenal, som kun har råd til en kamp pr.sesong. Skal han også gå bak, siden noen med andre ressurser og muligheter er over flere ganger pr sesong? Skal ikke han ha mulighet (sjansen er jo mindre, i forhold til de "lojale") til å se Arsenal mot evt Spurs, Chelsea, Utd, eller Pool for den saks skyld?

 

Det er helt individuelt hvilke muligheter man har for å reise over, og når man kan klare å komme seg til London. Derfor mener jeg dette systemet som er nå, gir den vanlige mann i gata mindre muligheter selv om man står som helt like medlemmer på papiret. For meg er ikke dette logisk, langt derifra.

 

Og, jeg respekterer de som virkelig lever ut drømmen og har mulighet for mange reiser pr.sesong.

 

Hadde supporterklubben tjent gode penger på at få hadde reist ofte over, ja da skulle jeg forstått at de prøvde å male litt for egen kake.

 

Det tok litt tid før svaret kom. Men uansett så skal du få et svar. Jeg har snudd litt i denne saken..

 

Jeg ser helt klart poenget ditt med at siden ikke supporterklubben tjener noe på at de som reiser mye er de som oftest får billetter, så er det ikke en god løsning. MEN med tanke på billetter til toppkampene mener jeg "lojalitetssystemet" bør gjelde! Og det ligger ikke noe bak det at jeg sier at vi bør ha et slikt system i forhold til toppkamper, fordi jeg har ordnet billett gjennom supporterklubben kun 2 ganger, foreløpig!

 

Å sette opp en frist for betaling av medlemsskap i forhold til å få sjanse til å ordne billett til en Arsenal kamp, gjennom supporterklubben, syns jeg høres fornuftig ut. Det blir for meg helt feil at de som melder seg inn 3 dager før søknadsfristen går ut skal få billett! Det blir i hvertfall ikke fair ovenfor de som ikke har fått billett tidligere, og har søkt ved flere tilfeller uten å få billett.

 

Jeg i det meste av det du skriver, etter å ha få tenkt meg litt mer om, men jeg mener et "lojalitetssystem" i forhold til toppkampene fortsatt er fornuftig! B)

 

EDIT: Skriverfeil

Link to comment
Share on other sites

Hvis man prøver å ringe +44 020 7619 5000, vil man få nummer ikke i bruk. Den første nullen i nr. skal kun brukes dersom man ringer fra ett engelsk telefonnr. Så lenge man ringer fra Norge, skal man +44 20 7619 5000

 

Ok, takk Kim. Jeg prøvde både +44 og 0044, men tok med den nullen..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er alt klart for nok en fantastisk tur til London. Reiser over 05.03. med retur 10.03. På denne turen vil jeg da få med meg to kamper. Hjemme mot Burnley og Porto.

 

Flybilletter er allerede i boks, så nå mangler bare kampbilletter. Men det ser jeg på som null problem. De gangene jeg har booket tur før kampbilletter tidligere, så har det alltid ordnet seg, og jeg er rimelig sikker på at det gjør det nå også :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Var over på Arsenal - Chelsea.. Var ikke den store opplevelsen, men stort var det uansett!

Tenkte å prøve meg på nytt med Arsenal - City den 24.april.

Sist prøvde jeg reiseshop.no og var ganske fornøyd.

Har lyst til å bestille kampbilletter og hotell hver for seg, da det helt sikkert er mye billigere.

Men ikke sikker på om jeg får det helt til.

Er jo veldig greit med pakketurer da. Noen som har tips til hvem jeg kan bruke?

Er det helt tilfeldig hvilke billetter de får inn? Eller er det noen som har bedre plasser enn andre?

Skal uansett over å hilse på Adebayor :)

Link to comment
Share on other sites

Var over på Arsenal - Chelsea.. Var ikke den store opplevelsen, men stort var det uansett!

Tenkte å prøve meg på nytt med Arsenal - City den 24.april.

Sist prøvde jeg reiseshop.no og var ganske fornøyd.

Har lyst til å bestille kampbilletter og hotell hver for seg, da det helt sikkert er mye billigere.

Men ikke sikker på om jeg får det helt til.

Er jo veldig greit med pakketurer da. Noen som har tips til hvem jeg kan bruke?

Er det helt tilfeldig hvilke billetter de får inn? Eller er det noen som har bedre plasser enn andre?

Skal uansett over å hilse på Adebayor :)

 

Anbefaler Fotballturer.com

 

Har brukt dem de gangene jeg har vært på kamp. Du får billetter på club level og hotellet jeg var på var helt fantastisk! (The Grosvenor Hotel) du får det nesten ikke mer sentralt med Victoria station rett ved siden av hotellet.

Link to comment
Share on other sites

Da var hele turen for perioden 05.03 til 10.03 i boks. I denne perioden skal jeg få med meg kampene mot Burnley og Porto. Har ordnet alt selv i denne forbindelse, og kommer ut med følgende regnestykke:

 

Flybilletter: 2.300,- (SAS fra Trondheim via Oslo til Heathrow t/r)

Hotell: 1.000,- for 5 netter (Vi er 3 stk som deler trippelrom, så blir ca. 1.000,- pr. pers.)

Kampbilletter: 1.145,- (dette er for begge kampene)

 

Billett til Burnley kampen har jeg ordnet via red member medlemskapet mitt, og billett til Portokampen har jeg ordnet via Arsenal Norway.

 

Dette skulle bli 4.445,- tilsammen.

Link to comment
Share on other sites

Skal over 5-11 mars og se Burnley og Porto ilamme en kompis =)

 

Har bestilt 6 netter på Thistle Marble Arch, og billetter gjennom red membership.

Drar med SAS 5.mars fra Trondheim via Oslo :D

 

Flere som skal på noen av disse og vil ta noen pils før kamp?

Link to comment
Share on other sites

Skal over 5-11 mars og se Burnley og Porto ilamme en kompis =)

 

Har bestilt 6 netter på Thistle Marble Arch, og billetter gjennom red membership.

Drar med SAS 5.mars fra Trondheim via Oslo :)

 

Flere som skal på noen av disse og vil ta noen pils før kamp?

 

Jeg og to kompiser skal over for å se begge kampene :)

Link to comment
Share on other sites

Da var hele turen for perioden 05.03 til 10.03 i boks. I denne perioden skal jeg få med meg kampene mot Burnley og Porto. Har ordnet alt selv i denne forbindelse, og kommer ut med følgende regnestykke:

 

Flybilletter: 2.300,- (SAS fra Trondheim via Oslo til Heathrow t/r)

Hotell: 1.000,- for 5 netter (Vi er 3 stk som deler trippelrom, så blir ca. 1.000,- pr. pers.)

Kampbilletter: 1.145,- (dette er for begge kampene)

 

Billett til Burnley kampen har jeg ordnet via red member medlemskapet mitt, og billett til Portokampen har jeg ordnet via Arsenal Norway.

 

Dette skulle bli 4.445,- tilsammen.

 

det må jeg si. rett og slett billig. fint at du legger du dette. kan være noen flere som tar seg råd til å ta turer over når man får til sånne priser. satser på at dere får med dere 3 poeng og avansement :)

Link to comment
Share on other sites

Fra Gardermoen mandag kl 18.10. Norwegian :P

 

Jeg tenkte å ta ryanair bort, og norwegian tilbake. Tenkte siden jeg drar alene, hadde det vært ålreit å møtt noen nordmenn på pub'n før kampen. Vet ikke hvordan dere stiller dere til det? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte å ta ryanair bort, og norwegian tilbake. Tenkte siden jeg drar alene, hadde det vært ålreit å møtt noen nordmenn på pub'n før kampen. Vet ikke hvordan dere stiller dere til det? :)

 

 

Det kan vi helt sikkert men siden vi har med oss en tolv åring så kommer vi feks ikke inn på Gunners Pub. Blir vel 12 Pins og Bank of Friendship samt Supporter Cluben tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...