Jump to content

Hvilke kamper skal dere på sesongen 09/10


thegunners4ever

Recommended Posts

Fast føde kan også være greit ja :) Når på dagen hadde dere tenkt å ta denne lunchen da?

 

Vi lander på Stansted ca 10.15, så tar vi toget rett dit. Mellom 11.30 og 12.00 er vanlig tid. Bare å stikke innom om du føler for det. Blir en fin gjeng med positive, reiseglade gooners :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Vi lander på Stansted ca 10.15, så tar vi toget rett dit. Mellom 11.30 og 12.00 er vanlig tid. Bare å stikke innom om du føler for det. Blir en fin gjeng med positive, reiseglade gooners :P

 

Skal ikke se bort ifra at vi tar turen innom. Må bare sjekke stemningen blant de vi resier sammen med. På Burnley kampen er vi bare 3 stk, men i forbindelse med Portokampen har vi arrangert fellestur i Trøndergooners, så da er vi 11 stk :)

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke se bort ifra at vi tar turen innom. Må bare sjekke stemningen blant de vi resier sammen med. På Burnley kampen er vi bare 3 stk, men i forbindelse med Portokampen har vi arrangert fellestur i Trøndergooners, så da er vi 11 stk :)

 

 

Skal ikke se bort i fra at vi slenger oss på den Nilsen.

 

Dette er en fin tradisjonsrik pub:

 

http://www.twelvepinspub.co.uk/

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal se Arsenal-West Ham 20.Mars. Endelig får jeg min jomfru-tur! Selvfølgelig kommer den alt for sent, er virkelig på tide å få sett Arsenal live nå, gleder meg noe helt villt! Tenkte å dra over alene, om noen andre skal dit si gjerne fra, så kan vi evt møtes over en pils før vi stikker på kampen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spør igjen; Er dette noe dere har opplevd som et problem, eller bare TROR dere at det er det?

 

NÅ har jeg opplevd dette. Har lagt inn et innlegg på "Billetter til emirates" hvor jeg skriver hva jeg har "opplevd". Hvis jeg bare har "trodd" det har vært et problem tidligere, så VET jeg det nå!

Link to comment
Share on other sites

Har endelig skaffet meg billett til Manchester City kampen. Det skal bli utrolig deilig å se Arsenal senke Adebayor og resten av den sleipe gjengen hans fra tribuneplass! ;)

Den skal eg også på. Skal bli en fantastisk opplevelse, kanskje den vanskeligeste kampen som vi har igjen i PL iår, ilag med Tottenham borte.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da er jeg booket på:

 

Barcelona hjemme

 

Fulham hjemme

 

På vent er Spurs borte.

 

Tidligere denne sesongen:

 

Liverpool borte

Liverpool hjemme

Chelsea borte

Porto hjemme

 

Kommer meget tdlig til London på onsdag.

 

Noen som er klar for å samles til en skikkelig English froksost i 9 tiden i Islingtonområdet?

Link to comment
Share on other sites

Da er jeg booket på:

 

Barcelona hjemme

 

Fulham hjemme

 

-------------------------

 

Kommer meget tdlig til London på onsdag.

 

Noen som er klar for å samles til en skikkelig English froksost i 9 tiden i Islingtonområdet?

Skal på de samme kampene selv, faktisk!

 

Flyr som sagt med Ryanair fra Rygge kl 06:50 onsdag morgen, og lander kl 8 engelsk tid på Stansted.

 

Er vel ikke tilfeldigvis dette flyet du også skal med?

Link to comment
Share on other sites

imers, vi skal på samme fly som deg til London!

Skal på Arsenal - Wolves hvertfall.

 

Kjenner en med silver membership som skulle prøve å ordne billett til meg til Barcelona kampen når det ble lagt ut i dag. Han logget på i god tid før salget startet, men etter en time i kø hadde de fjernet kampen. Da han ringte box office var det en automatisk beskjed som sa det var utsolgt :-(

Link to comment
Share on other sites

Billett til borteoppgjøret mot Wigan i boks for meg. Morsomt å få med seg en bortekamp i innspurten.

 

Jeg regner med at du er klar over at kampen kan bli framskyndet til lørdag 17 april, dersom vi går videre i CL? Og siden jeg regner med at du vet det skjønner jeg egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget :P . God tur!

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at du er klar over at kampen kan bli framskyndet til lørdag 17 april, dersom vi går videre i CL? Og siden jeg regner med at du vet det skjønner jeg egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget :P . God tur!

Hehe, joda, jeg er fullt klar over det. Jeg HÅPER på det, selvsagt. Men takk allikevel ;)

Link to comment
Share on other sites

imers, vi skal på samme fly som deg til London!

Skal på Arsenal - Wolves hvertfall.

Artig!

 

Bare å lete etter en snauklipt, ung kar med årets hjemmedarakt med Vermaelen bakpå, så har du meg ;)

 

@ Rocky:

 

Da blir det vel kappløp om å være først fremme på hotellet da! ;)

 

Kan sikkert avtale nærmere avreisetidspunkt dersom det blir en samlet engelsk frokost i Islington området :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...