Jump to content

2009.07.18 Barnet B


Mr Chapman

Recommended Posts

Barnet

Arsenal

 

gun__1216805893_clichy_0809barnet.jpg

 

Treningskamp

Lørdag 18. juli 2009

Underhill Stadium

Avspark 16:00

 

Nå er det på tide med litt aktivitet i kamper-seksjonen! Ferien er over - nå begynner oppkjøringen! Og det har blitt en tradisjon at Arsenal spiller mot samarbeidsklubben Barnet i preseason, "lille" Barnet spiller til daglig i Football League 2, divisjon nummer fire i England. Det er foreløpig ikke så mye informasjon om kampen, men det sies at Arsenal skal stille med noen A-lagsstjerner, troppen returnerte til trening i London 7. juli. Stallen blir offentliggjort fredag ettermiddag på Arsenal.com. Kampen spilles altså på Underhill, Barnets hjemmbane. Men de siste sesongene har også Arsenal reserver spilt sine hjemmekamper der.

 

Kampen sendes direkte på Arsenal TV Online (ATVO).

 

hermz må få i gang tippingen :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg nå, Håper på å se en god blanding av stjerner og spillere som Jack, Gibbs, Hoyte kanskje?, Simpson og Barazite

Den årlige kampen som viser at kalenderen nærmer seg sesongstart. Mange nye fjes i disse kampene. Blir spennende å se om denne går med eller uten Adebayor.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 16 2009, 05:44 PM) 171237[/snapback]

http://arsenal-mania.com/articles/3106996/...nst-Barnet.html

 

Ser at Rosicky er der, sammen med blant annet Vermaelen og Senderos. Føler jeg gleder meg skikkelig til lørdag, selv om det bare er en rolig treningskamp mot Barnet :P

Ah, av det laget vil jeg helst se:

Mannone

 

Ingen høyreback der så det blir JD

V.back Traore

 

Stopppere:

Senderos

Vermaelen

 

Høyre: Arshavin

Venstre: Nasri

 

Sentralt Denilson, Wilshere og Rosicky

 

På Topp: Dudu.

 

Dette er de spillerne jeg har mest lyst til å se hva kan for øyeblikket.

Hvis det er riktig er det så oppsiktsvekkende mange forsvarsspillere at det kan se ut som om Wenger skal eksprimentere på midten, JD har jo vært midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Troppen

 

Manuel Almunia

Vito Mannone

William Gallas

Johan Djourou

Mikael Silvestre

Thomas Vermaelen

Tomas Rosicky

Andrey Arshavin

Jack Wilshere

Thomas Cruise

Craig Eastmond

Luke Ayling

Conor Henderson

Francis Coquelin

Jay Emmanuel-Thomas

Mark Randall

Emmanuel Frimpong

Gilles Sunu

Sanchez Watt

Jay Simpson

Nacer Barazite

 

Det blir et hyggelig gjensyn med Rosicky! :)

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi starter slik:

 

Almunia

Djourou - Gallas - Vermaelen - Silvestre

Wilshere - Thomas - Barazite - Rosicky

Arshavin - Simpson

 

Regner med spillere som Sunu, Mannone, Watt, Coquelin osv også får spilletid, men tipper Wenger velger å bruke de beste spillerne fra start. Gleder meg, blir spennende å se Vermaelen, Rosicky, Wilshere m.fl i aksjon. Samtidig skal det bli inntresant å se om Simpson og Barazite har tatt nye steg etter hvert sitt låneopphold i sist sesong.

Link to comment
Share on other sites

Troppen

 

Manuel Almunia

Vito Mannone

William Gallas

Johan Djourou

Mikael Silvestre

Thomas Vermaelen

Tomas Rosicky

Andrey Arshavin

Jack Wilshere

Thomas Cruise

Craig Eastmond

Luke Ayling

Conor Henderson

Francis Coquelin

Jay Emmanuel-Thomas

Mark Randall

Emmanuel Frimpong

Gilles Sunu

Sanchez Watt

Jay Simpson

Nacer Barazite

 

Det blir et hyggelig gjensyn med Rosicky! :)

Ja det får vi inderlig håpe !

Link to comment
Share on other sites

Endelig er vi i gang igjen! Alltid moro når det hele sparkes i gang. Som vanlig er jeg mest spent på de nye kjøpene og ungguttene.

 

Gleder meg til å følge med på Vermaelen, og ikke minst hvordan midtstopperparet fungerer sammen. Er også gøy å se hvilke av ungguttene som som står frem. Regner med at Wilshere og Simpson starter. Disiplene til Bould har mye å bevise. :)

 

Men dagens høydepunkt blir Rosicky. Klarer vi å få han tilbake til gamle høyder, så blir det å betrakte som et nytt kjøp.

 

Adebayor stiller som saftblander til dagens kamp.

Link to comment
Share on other sites

Viser Adebayor samme innsats som saftblander som han viser som spiss så blir det særdeles lite og dårlig saft! :)

 

Jeg får ikke sett kampen selv, men gleder meg til å lese rapporter etter jobb. Rosicky er helt klart den spilleren jeg er mest spent på, han har et enormt toppnivå, og en spiller som kan bli viktig for oss. Vi får nok ikke sett nok til at vi kan se hvordan han blir utover sesongen. Men nok til å se at han ikke har mistet for mye til å komme tilbake!

 

Vermaelen er også et spennende kjøp, og blir spennende å følge. Jeg har trua på han, om andre har det er jeg ikke sikker på. Håper at Djourou får mere spilletid utover, men det ser dårlig ut nå som vi har fått inn både Senderos og Thomas. Etter min mening bør Senderos ta hatten å gå, slik at vi frigjør plass for Djourou som er et enda større talent enn Senderos er. Større fart, omtrent lik duellstyrke, og Djourou er heller ikke ueffen på hodet. Dette gjør at jeg tror Djourou blir en fantastisk stopper i Arsenal! Jeg er veldig spent på Wengers planer rundt stopper plassen neste sesong, skal Vermaelen spille fast? Blir Gallas benksliter, om han blir det blir Silvestre tribunesliter? Hvor skal Djourou og Senderos komme inn i bildet? Det er såpass mange stoppere nå at det enten er planlagt et salg. Ellerså har Wenger planer om å bruke Toure, Vermaelen eller Djourou som defansive midtbaneankere. Klarer ikke å se noen annen løsning på så mange midtstoppere av såpass godt kaliber. Dette er ting jeg gleder meg til å få svar på, vi vil nok ikke få så mange svar i dag, men i løpet av Pre-Season er det vell store muligheter for å se konutrer av sesongen som kommer!

 

Må også si at jeg er veldig spent på Simpson. Har egentlig ganske stor tro på at han slår igjennom i år, og han er grunnen til at jeg trur at Wenger ikke vil handle angriper etter et salg av Adebayor. Simpson har endel ferdigheter som ligner på en type-Adebayor spiller. Fart, grei teknikk, og evne til å gå i bakrom. Det er heller ingenting som hadde gledet meg mere enn om Simpson virkelig hadde slått igjennom i år, og tatt steget! Enda en engelskmann i stallen er heller ikke dumt! En annen ting som er spennende er at det er en nå eller aldri sesong for Jay i Arsenal.

 

Jeg gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

har sendingen startet på arsenal.com tv online? jeg får ihvertfall ikke opp noe bilde.

 

Viss du fortsatt ikke har fått bilde opp, må du velge "match centre". Sendingen har startet

The Teams: Barnet: Viner; Devera, Gillet, Breen, Yakubu; Hughes, Hyde, Bolasie, Jarrett; Furlong, Hart. Arsenal: Almunia; Djourou, Gallas, Vermaelen, Silvestre; Wilshere, Randall, Frimpong, Rosicky; Arshavin, Watt.

Link to comment
Share on other sites

Almunia; Djourou, Gallas, Vermaelen, Silvestre; Wilshere, Randall, Frimpong, Rosicky; Arshavin, Watt.

 

Sterkt lag, spennende å se Vermaelen, Rosicky og Jack! :P Endelig en Arsenal kamp igjen. COME ON YOU GUNNERS!

 

EDIT: Rosicky er kaptein for dagen! :D Og Almunia har, som vanlig, skaffet seg en ny forferdelig frisyre.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se Rosicky på banen igjen:) som kommentatoren sa: ikke ha for store forhåpninger de første mnd, vil bli som med eduardo.. spiller bra, så blir'n småskadet sånn frem og tilbake, også kan han kanskje bli den Rosicky han en gang var, til og med bedre:D!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...