Jump to content

2009.07.18 Barnet B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Rosicky virker veldig frisk, Vermaelen virker også god. Sunu hadde også en stor mulighet tidligere hvor han dro av en spiller og skjøt hardt med venstrebenet men Barnet keeperen fikk såvidt slått unna. :P

 

Edit: Mente selvfølgelig Watt ikke Sunu :D

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 18 2009, 04:19 PM) 171362[/snapback]

Rosicky virker veldig frisk, Vermaelen virker også god. Sunu hadde også en stor mulighet tidligere hvor han dro av en spiller og skjøt hardt med venstrebenet men Barnet keeperen fikk såvidt slått unna. :P

Sunu spiller da ikke?

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 18 2009, 04:19 PM) 171362[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Rosicky virker veldig frisk, Vermaelen virker også god. Sunu hadde også en stor mulighet tidligere hvor han dro av en spiller og skjøt hardt med venstrebenet men Barnet keeperen fikk såvidt slått unna. :P

Sunu spiller da ikke?

 

Forandret det ca 1 minutt før du skrev det :D

Link to comment
Share on other sites

Kan nevne at Micah Hyde spilte for Watford for noen år siden og Paul Furlong har spilt for Chelsea rundt 93/94?! Eg mener han også har blitt kåret til det dårligste kjøpet til Chelsea noensinne, men det var før Shevchenko kom til klubben..

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 18 2009, 04:19 PM) 171362[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Rosicky virker veldig frisk, Vermaelen virker også god. Sunu hadde også en stor mulighet tidligere hvor han dro av en spiller og skjøt hardt med venstrebenet men Barnet keeperen fikk såvidt slått unna. :P

Sunu spiller da ikke?

 

Forandret det ca 1 minutt før du skrev det :D

Ser det nå, ja B)

Link to comment
Share on other sites

1-1, få inn fabianski, almunia duger ikke!

hehe, bare tuller:P var ganske fint mål:)

 

man ser at spillerne ikke "gidder" å løp så mye osv, slapper vell litt av og føler på hvordan kroppen fungerer etter en kort pause:) Gleder meg til å nermest se start elveren i emirates cup:)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk dårlig forsvarsspill på reduseringen. Gallas, Djourou og Vermaelen står alle sammen og ser på motspiller i stedet for å angripe ballen. Vet en ikke kan lese så mye på dette stadiet men jeg synes Vermaelsen ser ut til å være veldig lik de vi har fra før i spillerstil. Hadde håpet på en Vidic-kriger type men det ser ikke ut til å være i nærheten

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk dårlig forsvarsspill på reduseringen. Gallas, Djourou og Vermaelen står alle sammen og ser på motspiller i stedet for å angripe ballen. Vet en ikke kan lese så mye på dette stadiet men jeg synes Vermaelsen ser ut til å være veldig lik de vi har fra før i spillerstil. Hadde håpet på en Vidic-kriger type men det ser ikke ut til å være i nærheten

det er som du sier, man kan ikke lese så mye på dette stadiet, og vermaelen er ganske FERSK i laget, la han få tilpasse seg litt så får vi se hvaslags spillertype han er:) Men VELDIG svakt av gutta på det frisparket... vi sleit mye med det i fjor, ser ikke ut til at det har forbedret seg så mye egentlig....

Link to comment
Share on other sites

En førsteomgang som forventet. Mye feilpasninger og slurv, men det vil det alltid være i den første kampen etter sommeren.

 

Ser mye potensiale i Sanchez Watt. Han var muligens vår beste mann i denne førsteomgangen. Mye gode løp og kjapp tenking. Pasningen på 1-0 målet var glimrende.

 

Wilshere, Arshavin og Rosicky har vist glimt av briljanse, men er ennå rustne så det blir en del småfeil, som videre leder til frustrasjon. Skjønner forøvrig ikke hvorfor Wenger har så stor tillitt til Randall. Synes han har vist gang på gang at han aldri vil klare å komme opp nå nivået som må til for å spille for en klubb som Arsenal.

 

Nå gleder jeg meg til å se Barazite igjen i andreomgang. Håper han har vokst i sin tid hos Derby, for det er en spiller jeg har enorm tro på.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk dårlig forsvarsspill på reduseringen. Gallas, Djourou og Vermaelen står alle sammen og ser på motspiller i stedet for å angripe ballen. Vet en ikke kan lese så mye på dette stadiet men jeg synes Vermaelsen ser ut til å være veldig lik de vi har fra før i spillerstil. Hadde håpet på en Vidic-kriger type men det ser ikke ut til å være i nærheten

 

Svakt av disse ja, men den eneste konklusjonen som er å trekke fra denne omgangen er at Mark Randall bør finne seg en championshipklubb. Det er trolig hans nivå.

 

Ellers er det fortsatt mye fotball igjen i Rosicky. Det er det gledlige. Han vil virkelig være som en ny spiller.

Link to comment
Share on other sites

Nå fant eg endelig en steam. Dette blir min første pre-match Barnet- kampen eg ser noen gang. Gleder meg sikkelig til avspark i andre omgang.

Noen som har vert gode i første omgang?

 

Synes Watt og Wilshere har vært våre beste. Arshavin har også vært god, han ser ut til å ha gode kombinasjoner med Rosicky, får de et godt samarbeid neste år kan vi få mye morsom fotball. :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk dårlig forsvarsspill på reduseringen. Gallas, Djourou og Vermaelen står alle sammen og ser på motspiller i stedet for å angripe ballen. Vet en ikke kan lese så mye på dette stadiet men jeg synes Vermaelsen ser ut til å være veldig lik de vi har fra før i spillerstil. Hadde håpet på en Vidic-kriger type men det ser ikke ut til å være i nærheten

det er som du sier, man kan ikke lese så mye på dette stadiet, og vermaelen er ganske FERSK i laget, la han få tilpasse seg litt så får vi se hvaslags spillertype han er:) Men VELDIG svakt av gutta på det frisparket... vi sleit mye med det i fjor, ser ikke ut til at det har forbedret seg så mye egentlig....

Nå kom han ut som kaptein, så tydlig at Wenger har trua på han :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...