Jump to content

2009.07.18 Barnet B


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

En litt treg første omgang, preget av en del misforståelser. Arshavin gjør et veldig godt løp på målet, men virker ellers litt giddalaus. Herlig å se Rosicky! :) Måten stopperne hopper opp i duellene på defensiv dødball er som i fjoråret, og det bekymrer. Virker som Djourou og Gallas bare hopper for å hoppe, og angriper ikke ballen som de burde... :) Må være villige til å få en trøkk og banke til!! Ekstremt viktig at dette må bli lagt fokus på. Blir så forbanna enkle mål hvis vi er for feige i boksen. At det skjer i en treningskamp idag gir jeg isolert sett blaffen i, men dette går jo igjen så til de grader i seriekamper, som alle veit, så det er bekymrende.

Link to comment
Share on other sites

Man begynner å se og har sett det en stund nå at det begynner å bli veldig høyt nivå over det hele på de yngre spillerne. En tøffere kamp enn noensinne føler jeg med å kunne ta steget helt opp til a-laget.

Link to comment
Share on other sites

Sliter fælt med hakkete linje på Arsenal.com. Flere med samme problem? Noen som har en link som fungerer bra?

Min fungerer perfekt. (ATVO)

 

Barazite har styrt andreomgangen så langt. Husker han ble sammenlignet med Pires for en sesong siden.

Det kan jeg skjønne. Likt steg, gode pasninger, fint driv, gode avslutninger.

Link to comment
Share on other sites

Sliter fælt med hakkete linje på Arsenal.com. Flere med samme problem? Noen som har en link som fungerer bra?

Min fungerer perfekt. (ATVO)

 

Barazite har styrt andreomgangen så langt. Husker han ble sammenlignet med Pires for en sesong siden.

Det kan jeg skjønne. Likt steg, gode pasninger, fint driv, gode avslutninger.

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=43647&part=sports

Den et bra hos meg :)

Link to comment
Share on other sites

Haha, vilt. Det hadde ikke jeg heller fått med meg.

 

Skal bli spennende å se hva han kan utrette. Virker som en fin fyr.

Mistet steamen litt etter 2-1 målet eg. Noe særlig som har skjedd etter det?

 

Du har ikke gått glipp av noe er jeg redd. Kjedelig og tam omgang etter målet.

 

Edit:

Det skulle jeg selvsagt ikke ha sagt, for nå utlignet Barnet til 2-2. Horribelt forsvarsspill fra hele forsvarsrekka. Mannone er vel heller ikke helt patent der.

 

Manu-Thomas er nær ved å svare direkte etter avspark, men avslutningen stryker stolperoten på utsiden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...