Jump to content

Marouane Chamakh


mmaelan

Recommended Posts

Hva mener du med KJEMPEKJØP? Att vi henter en spiller i storform som scorer 15-20 mål som bidrar til att vi vinner tittler eller att vi henter en spiller billig som har utviklingspotensiale over tid? Har ikke sett denne spilleren enda men 185cm høy og 70 kilo tung må være noe av det tynneste som finnes,må være stoppermat for Terry,Vidic,Agger etc..

Adebayor veide 75 kg da han kom, så det har ikke så mye å si. Bare se i Adebayor tråden.

Mener du at Adebayor har bidratt til at vi vinner titler? Vi har ikke vunnet en tittel siden 2005 og Ade kom i 2006. Det blir vel litt feil å si at Ade har bidratt til titler da?

 

 

NEI! Det skrev jeg jo ikke en gang.Det jeg mener er att Wenger må hente en spiller som garanterer å score mål! Vi har ingen spisser pr dags dato som kan sammenlignes med foreks Torres og Drogba..

 

Nå er det ikke akkurat mange spisser som Drogba og Torres på markedet.. Eto'o er vel det nærmeste man kommer en stjernespiss som faktisk er til salgs, men aldri i verden ville vi kunne matche lønnen han ville krevd..

 

Edit:

er forøvrig en ordentlig skrytevideo av Chamakh :P
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

 

Nå er det ikke akkurat mange spisser som Drogba og Torres på markedet.. Eto'o er vel det nærmeste man kommer en stjernespiss som faktisk er til salgs, men aldri i verden ville vi kunne matche lønnen han ville krevd..

 

Edit:

er forøvrig en ordentlig skrytevideo av Chamakh :P

 

 

Likte virkelig denne videoen. Han er meget god på hodet. God avslutter og god teknisk. Tror dette er en spiller som virkelig kan slå til i Arsenal dette :P

Link to comment
Share on other sites

 

Nå er det ikke akkurat mange spisser som Drogba og Torres på markedet.. Eto'o er vel det nærmeste man kommer en stjernespiss som faktisk er til salgs, men aldri i verden ville vi kunne matche lønnen han ville krevd..

 

Edit:

er forøvrig en ordentlig skrytevideo av Chamakh :P

 

 

Likte virkelig denne videoen. Han er meget god på hodet. God avslutter og god teknisk. Tror dette er en spiller som virkelig kan slå til i Arsenal dette :P

 

 

Det er nok en grunn til at Arsenal sitt speiderteam og Wenger selv har sett på denne spilleren i lang tid.. og også en grunn til at vi "jakter han" hvis Adebayor går.

Link to comment
Share on other sites

14 mål på 42 kamper i en sesong der de vant serien, forige sesong 7 mål på 39 kamper og vil minne om at han er 26 år..

 

høres ikke akuratt fantastisk ut, og på youtube kan de få kem som helst til og virke god..

 

det som taler i hannes fordel er at han skal være en skikkelig sliter og jobber som faen for laget i 90 min og er god på hodet..

 

kan være en fordel og ha en sånn i stallen, blir ikke lei meg om vi kjøper han men håper på noe mer spennede

Link to comment
Share on other sites

14 mål på 42 kamper i en sesong der de vant serien, forige sesong 7 mål på 39 kamper og vil minne om at han er 26 år..

 

høres ikke akuratt fantastisk ut, og på youtube kan de få kem som helst til og virke god..

 

det som taler i hannes fordel er at han skal være en skikkelig sliter og jobber som faen for laget i 90 min og er god på hodet..

 

kan være en fordel og ha en sånn i stallen, blir ikke lei meg om vi kjøper han men håper på noe mer spennede

 

Nesten ikke hørt om fyren jeg...nei krysser fingrene for huntelaar!!

Link to comment
Share on other sites

14 mål på 42 kamper i en sesong der de vant serien, forige sesong 7 mål på 39 kamper og vil minne om at han er 26 år..

 

høres ikke akuratt fantastisk ut, og på youtube kan de få kem som helst til og virke god..

 

det som taler i hannes fordel er at han skal være en skikkelig sliter og jobber som faen for laget i 90 min og er god på hodet..

 

kan være en fordel og ha en sånn i stallen, blir ikke lei meg om vi kjøper han men håper på noe mer spennede

Greia er vel at Youtube videoene ikke akkuratt er imponerende heller. Og som du sier, han er 26 år snart, lest mye om talent og potensiale, men føler at i den alderen er den tiden over. Det er nå og framover du virkelig skal skinne om du er en god spiller. Men som andre skriver, Wenger og gutta har fulgt han nøye så da får vi se. Håper bare virkelig det er en spiller som slår til umiddelbart og er den 15 - 20+ mål mannen vi trenger

 

Men igjen så er det ikke mange tilgjengelige, attraktive spisser ute på markedet. Hadde en våt drøm om Benzema. Men den drømmen knuste Madrid

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vi burde kjøpe Chamakh:

Vi har da allerede tre spisser som har vist at de kan score mål på øverste nivå; Robin van Persie, Eduardo da Silva og Andrei Arshavin. Wengers plan er sikkert å bruke Chamakh som partneren til en av disse. Hvis vi har to goalgettere fremme som bare vil score mål, så vil sannsynligvis ikke samspillet fungere helt mellom disse. Van Persie og Chamakh tror jeg vil utgjøre et fantastisk spisspar. Chamakh er det store sterke oppspillspunktet som kan klare å holde på ballen til resten av laget kommer frem i angrep, mens van Persie er en avslutningssterk og teknisk goalgetter som sørger for målene. Dessuten er Chamakh veldig god å ha på cornere, og hans arbeidsinnsats vil nok stresse enhver stopper. Chamakh er også en spiller vi kommer til å få til en rimelig pris, slik at resten av Adebayor-pengene kan brukes på en god defensiv midtbane.

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du med KJEMPEKJØP? Att vi henter en spiller i storform som scorer 15-20 mål som bidrar til att vi vinner tittler eller att vi henter en spiller billig som har utviklingspotensiale over tid? Har ikke sett denne spilleren enda men 185cm høy og 70 kilo tung må være noe av det tynneste som finnes,må være stoppermat for Terry,Vidic,Agger etc..

Adebayor veide 75 kg da han kom, så det har ikke så mye å si. Bare se i Adebayor tråden.

Mener du at Adebayor har bidratt til at vi vinner titler? Vi har ikke vunnet en tittel siden 2005 og Ade kom i 2006. Det blir vel litt feil å si at Ade har bidratt til titler da?

 

 

NEI! Det skrev jeg jo ikke en gang.Det jeg mener er att Wenger må hente en spiller som garanterer å score mål! Vi har ingen spisser pr dags dato som kan sammenlignes med foreks Torres og Drogba..

Det er bare å lese ditt forrige innlegg så ser du klart og tydelig at du skrev det: "Hva mener du med KJEMPEKJØP? Att vi henter en spiller i storform som scorer 15-20 mål som bidrar til att vi vinner tittler"

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5439181,00.html

 

Han foretrekker tydelig Arsenal ovenfor Sunderland og Blackburn (who wouldn't?), men det har ennå ikke kommet inn noe bud visstnok. Chamakh håper også at Bordeaux ikke setter for høye krav med tanke på penger eller spillerbytte slik at ingenting skal bli ødelagt i tilfelle et bud fra Arsenal kommer.

 

Håper Chamakh er Arsenal spiller i løpet av neste uke, men time will tell :P

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg skulle poste noen videoer jeg gravde dypt inni arkivet for å finne av Chamakh. De er fra 2005-2006 og 2006-2007 sesongen. Mål og assister. Gutten var ikke gammel, men jeg ser en fremtidig storspiller i gutten:

 

Problemet er det at siden vi bor i Norge så er det no Copyright greier som gjør at vi ikke får sett klippene, men jeg skal gi dere link og instrukser om hvordan dere skal få sett klippene lell.

 

2005-2006

http://www.youtube.com/watch?v=Ha2UY3108dk&feature=channel

 

kopier linken inn på http://translate.google.com/ og oversett.

 

Da skal du få sett filmen

2006-2007

http://www.youtube.com/watch?v=GBqdGpAtbfs&feature=channel

 

Jeg bruker Google Chrome til dette. Men jeg velger å tro at det fungerer like bra med andre nettlesere.

 

Enjoy!

Link to comment
Share on other sites

 

Jøss såpass ja. Leste akkurat på newsnow at Chamakh selv hadde gått ut og sagt han ikke trodde at Arsenal var interesserte lenger, men da tok han vel feil :P

 

Synes dog at Wenger burde få inn en erstatter raskt sånn at spilleren(e) blir ordentlig drillet inn i laget gjennom en skikkelig preseason!

Link to comment
Share on other sites

Den kommentaren fra Wenger på Arsenal.com var vel fra Barnet-kampen, og de siste kommentarene fra Chamakh har vel kommet etter det, så spørs vel om vi egentlig er så interessert i han.

 

Allikevel, så taletrengt som denne karen hele tiden er så er det kanskje like greit hvis han ikke kommer til oss. Kan se for meg hvordan silly-season blir i fremtiden hvis han kommer til oss og slår til. Kommer vel til å flørte med den ene og den andre storklubben som skulle vise den minste interesse.

Link to comment
Share on other sites

Artig kommentar fra gunnerblog.com :

 

And yet, are we forgetting the golden rule of Arsene’s transfer policy: that as soon as he admits an interest in a player it’s almost guaranteed he won’t sign? At a club where silence is most certainly regarded as golden, a public declaration of interest is usually the death knell for any potential deal, and now it seems Chamakh knows it too.

 

http://gunnerblog.com/

Link to comment
Share on other sites

Bordeaux's Morocco international striker Marauane Chamakh, 25, has given up hope of signing for Arsenal but will still consider a switch to the Premier League, with Sunderland, Blackburn, Tottenham and Fulham all interested.

Full story: Daily Mirror

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/g...ers/default.stm

 

Jaha?

Link to comment
Share on other sites

Det har vært mye snakk i det siste, senest i går var han ute og sa han ville vente lengst mulig med et håp om at Arsenal ville komme med et bud, mens i dag har han plutselig gitt opp.

 

Ikke vet jeg hva som skjer med denne spilleren, det ble jo merkelig stille etter Adebayor dro, og foruten en uttalelse fra Wenger på Arsenal.com så har det vært dødsstille på ryktefronten.

 

Tiden vil vise hva som skjer, tror han kunne blitt en suksess i Arsenal, men det største ønsket mitt er å få inn en skikkelig DM, noe jeg håper Wenger innser at laget trenger. <_<

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 23 2009, 09:36 PM) 171977[/snapback]

Det har vært mye snakk i det siste, senest i går var han ute og sa han ville vente lengst mulig med et håp om at Arsenal ville komme med et bud, mens i dag har han plutselig gitt opp.

 

Ikke vet jeg hva som skjer med denne spilleren, det ble jo merkelig stille etter Adebayor dro, og foruten en uttalelse fra Wenger på Arsenal.com så har det vært dødsstille på ryktefronten.

 

Tiden vil vise hva som skjer, tror han kunne blitt en suksess i Arsenal, men det største ønsket mitt er å få inn en skikkelig DM, noe jeg håper Wenger innser at laget trenger. <_<

 

Er like greit. Føler selv RvP, Bendter, Eduardo og Walcott hadde gått foran han uansett. Enig med deg, ingen spiss betyr jo mer penger til en DM. Dog tror jeg ikke det blir flere signeringer i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Er like greit. Føler selv RvP, Bendter, Eduardo og Walcott hadde gått foran han uansett. Enig med deg, ingen spiss betyr jo mer penger til en DM. Dog tror jeg ikke det blir flere signeringer i det hele tatt.

 

Det er det jeg er redd for også dessverre. Jeg ville faktisk se Chamakh i Arsenal, med tanke på en spillestil jeg liker, samtidig som han fort kan slå til her, han ville heller ikke blitt så dyr at vi ikke hadde hatt penger nok til overs fra salget av Adebayor til å kjøpe en DM uansett :P

Link to comment
Share on other sites

Pratingen hans den siste tiden er mer enn nok for meg til å være ganske skeptisk til denne spilleren. :P

 

Har vel bare uttalt seg to ganger, men sitatene har blitt fordreid en del ganger såvidt jeg har sett. Tror første uttalelsen var at han ville vekk fra Bordeaux og at Arsenal var klubben han ville til. Deretter sa han at han ikke hadde noe imot å gå til Sunderland hvis overgangen til Arsenal ikke ble noe av, deretter har sitatene gått rundt stort sett hele tiden men bare brukt i forskjellige sammenhenger ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...