Jump to content

Marouane Chamakh


mmaelan

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 23 2009, 10:40 PM) 172000[/snapback]

Pratingen hans den siste tiden er mer enn nok for meg til å være ganske skeptisk til denne spilleren. ;)

 

Har vel bare uttalt seg to ganger, men sitatene har blitt fordreid en del ganger såvidt jeg har sett. Tror første uttalelsen var at han ville vekk fra Bordeaux og at Arsenal var klubben han ville til. Deretter sa han at han ikke hadde noe imot å gå til Sunderland hvis overgangen til Arsenal ikke ble noe av, deretter har sitatene gått rundt stort sett hele tiden men bare brukt i forskjellige sammenhenger ;)

 

Ja det er mulig det. Har bare sett uttalelser fra han daglig, og begynt å lure. hehe. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 23 2009, 10:40 PM) 172000[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Pratingen hans den siste tiden er mer enn nok for meg til å være ganske skeptisk til denne spilleren. ;)

 

Har vel bare uttalt seg to ganger, men sitatene har blitt fordreid en del ganger såvidt jeg har sett. Tror første uttalelsen var at han ville vekk fra Bordeaux og at Arsenal var klubben han ville til. Deretter sa han at han ikke hadde noe imot å gå til Sunderland hvis overgangen til Arsenal ikke ble noe av, deretter har sitatene gått rundt stort sett hele tiden men bare brukt i forskjellige sammenhenger ;)

 

Ja det er mulig det. Har bare sett uttalelser fra han daglig, og begynt å lure. hehe. :P

Det kommer fler hundretalls nyheter hverdag, men de er alle variasjoner over noen få temaer.

De som skriver leser hva andre har skrevet også skriver de det en gang til.

Link to comment
Share on other sites

Da får vi se om det skjer noe snart på Cahmakh fronten kanskje.

 

Man Utd skal legge inn bud på Ribery om et par uker på £35 mill. Kanskje vi burde vurdert å slengt oss med?

 

Ribery er Ribery. Selv om vi har mange andre som kan spille i hans posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du fått det fra? Ferguson sier jo han er ferdig med handelen for i år... Dessuten tror jeg ikke £35 millioner er nok. De krever jo samme prisen som Ronaldo gikk for, har jeg lest.

 

Er vel ikke usannsynlig at Ferguson ikke her er helt oppriktig.

Det å si at handelene er over gir mer fred og ro.

Link to comment
Share on other sites

Er skeptisk til dette kjøpet. I år ser det ut som vi skal spille 4-5-1/4-3-3 og da med en spiss. Vi har da RVP som førstevalg. Eduardo som en god nummer to. Bendtner, Walcott, Vela. Og i nød også Arsjavin. Jeg ser da ikke hva Chamakh kan tilføre dette arsenal laget

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har en stor stall. Faktisk til dels for stor, oppfyllt av spillere på tilnærmet samme nivå og med tilnærmet samme ferdighetsregister. Skal vi handle så skal vi kun handle spillere som er bedre enn den beste spilleren vi har i en gitt posisjon, eventuelt gi stallen ferdigheter som ikke er tilstede i utgangspunktet. For Chamachs vedkommende bør han altså gå utenpå Eduardo, van Persie og Bendtner. Gjør han det? Jeg skal ikke påstå å vite mye om denne spilleren, men jeg har ikke sett eller lest noe som tilsier at så er tilfelle. Jeg er redd for at Chamach kun vil bli ennå en spiller.

Link to comment
Share on other sites

Da er dette over for Wenger sin del. Fornuftig av Wenger å ikke la seg presse i akkurat denne avtalen.

 

Om det er over gjenstår å se. Det kan jo hende dette bare er en del av "forhandlingsspillet". Men det er riktig av Wenger å ikke la seg presse. EN ting er at han har nok angripere som er like gode. En annen ting er jo kontraktssituasjonen til spilleren. Det er Bordeaux som har dårlig tid her, og finanskrisen gjør jo at det er kjøpers marked. Dette må jo reflektere prisene. Maks £8M ville jeg gitt for ham, og Arsenal har ingen grunn til å stresse med å øke budet... Som Sir John er inne på, burde man jo heller konsentrere seg om å skaffe større navn dersom man først skal kjøpe, istedenfor å kjøpe nok en squad-player.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Wenger er en slu jævel ;) Jeg er sikker på at han bare sier dette for å få Bordeaux til å senke kravene sine, og det ser faktisk ut som om det vil skje. Han sier aldri at han vil trekke seg, han sier at budet er ferdig for hans del, og det er opp til Bordeaux om de vil godta det, eller vente et år å miste han på free transfer. Dette ser lovende ut, syntes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Vi trenger Chamakh for å kunne ha litt mer varisjon der fremme. En stor, sterk og hardtarbeidende spiss har vi alltids bruk for. Dessuten vil han sannynligvis ikke koste oss mer enn £6 millioner, så vi har mer enn nok penger til å kjøpe en midtstopper og en defensiv midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...