Jump to content

2009.04.26 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal FC

v

Middlesbrough

 

Middlesbrough-v-Arsenal--001.jpg

Barclays Premier League, kl 14:30

Emirates Stadium, London

Kampen sendes direkte på Canal + Sport 1

 

Skader, hjemme:

  • Robin van Persie
  • Gäel Clichy
  • William Gallas
  • Tomas Rosicky

Skader, borte:

  • Chris Riggot
  • Emanuel Pogatetz

Antatt lag, hjemme (Sky Sports)

Almunia

Sagna - Toure - Silvestre - Gibbs

Denilson - Song

Arshavin - Fabregas - Nasri

Adebayor

 

Antatt lag, borte (Sky Sports)

Jones

Huth - McMahon - Bates - Taylor

Weather - O'Neill - Downing

Tuncay - Alfonso Alves - Aliadiere

 

Tidligere møter (På Arsenals bane)

Arsenal 1-1 Boro

Arsenal 1-1 Boro

Arsenal 7-0 Boro (Highbury)

Arsenal 5-3 Boro (Highbury)

Arsenal 4-0 Boro (Highbury)

 

Tidligere møter (I Premier League)

Boro 1-1 Arsenal

Arsenal 1-1 Boro

Boro 2-1 Arsenal

Boro 1-1 Arsenal

Arsenal 1-1 Boro

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Da var det klart for kamp igjen! Nå skal vi vise at vi ikke var heldige, men dyktige mot Liverpool (offensivt vel og merke). Jeg håper at Sagna med en kamp i kroppen hever prestasjonen sin vesentlig fra Pool kampen. Satser på Skysports.com sitt lag og 4-0 seier: Arshavin, Adebayor, Song og Silvestre :lol:

 

COME ON YOU ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

vil ha denne formasjonen:

 

almunia

 

sagna- DJ - kolo- gibbs

 

walcott - cesc- song - nasri

 

arshavin

Adebayor

 

 

denilson trenger å bli benkes, og vi trenger en walcott på banen. mulig walcott blir spart til onsdagen, men da vil jeg heller ja Eboue på høyra. synes Eboue faktisk fortjener litt spilletid nå!

 

3-1 seier! Adebayor, arshavin og cesc!!

Link to comment
Share on other sites

Når Arsenal er som de er (særdeles skadeutsatte), synes jeg det blir idiotisk om vi skal sende utpå vårt beste lag i denne kampen. Vi har ikke råd til å gamble på at vi unngår flere skader. Ei heller har vi råd til å gamble med helsa til Djourou, Almunia og Sagna.

 

Vil ha dette laget:

 

Fabianski

 

Eboue Toure Silvestre Gibbs

 

Arshavin Denilson Diaby Vela

 

 

Eduardo Bendtner

 

 

Så bytter vi inn Djourou, Walcott og Sagna (eller Almunia) etter pause slik at de får matchfeeling før kampen mot Manu

Link to comment
Share on other sites

Ønsker å se blant annet disse i morgen:

 

- Almunia, matchtrening før manu-kampen

- Adebayor i 20-30 min, matchtrening før manu-kampen

- Djourou i 20-30 min, matchtrening før manu-kampen

- Eduardo, han burde få sjansen i en så uviktig kamp

- Vela, han burde få sjansen i en så uviktig kamp

- Diaby, sjansen til å spille på seg litt selvtillit?

- Ramsey, Wilshere?

Link to comment
Share on other sites

Håper både at Adebayor og Walcott spares og at Arshavin/Nasri og Bendtner erstatter disse. Tror uannsett vi vinner nokså lett uansett om disse spares. Tipper 2-0 til Arsenal etter mål av Arshavin og Nasri

Tror ikke vi skal undervurdere Boro i denne kampen. De sloss tross alt for spill i PL neste sesong. Southgate har faktisk aldri tapt mot arsenal som manager. Vanskelig å ta ut lag til en slik kamp. Wenger har selvfølgelig United kampen i bakhodet, samtidig som alle de betalende tilskuerene forventer seier i morgren.

Link to comment
Share on other sites

Veldig mange faktorer som vil spille inn i denne kampen. Middlesbrough kjemper om å unngå nedrykk, vi møter Manchester United i semifinale i Champions League på onsdag, samt at Aston Villa nok en gang avga poeng. Da er rett og slett spørsmålet; er denne kampen så viktig at vi skal slite ut ben og risikere skader?

Boro vil neppe legge så mye imellom i taklingene i denne kampen, og våre "reserver" er ikke så dårlige at vi har tapt den på forhånd om vi spiller med et lag ala dette;

 

Almunia

Eboue-Djourou-Silvestre-Gibbs

Arshavin-Song-Diaby-Vela

Bendtner-Eduardo

 

Klarer ikke å bestemme meg for hvilket lag jeg ønsker å se entre matta i morgen, for Sagna burde egentlig hatt en kamp på baken, men vi kan sette han innpå etter 60-70 minutter. Samme gjelder Walcott og muligens Nasri. Denilson vil jeg ikke se i troppen engang, for den gutten trenger definitivt en hviledag.

 

En ting er sikkert, og det er at dette laget skal være slagkraftig og vel så det. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i alle fall at Fabregas og Walcott får hvile denne kampen. De kan kastes innpå på tampen ved behov. Sagna trenger kamptrening, det samme med Djourou hvis han er klar.

 

Hvis Djourou er frisk så vil jeg at Gibbs skal spares også. Han har slitt med litt smårusk og jeg foretrekker heller at Silvestre spiller venstreback.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i alle fall at Fabregas og Walcott får hvile denne kampen. De kan kastes innpå på tampen ved behov. Sagna trenger kamptrening, det samme med Djourou hvis han er klar.

 

Hvis Djourou er frisk så vil jeg at Gibbs skal spares også. Han har slitt med litt smårusk og jeg foretrekker heller at Silvestre spiller venstreback.

Tydlig at Sagna og Silvestre trenger kamptrening. Derfor bør dem få spille.

Link to comment
Share on other sites

Vi hadde store problemer med Brough og en x- Arsenal spiller skapte store problemer for oss...

 

Så vi skal ikke ta lett på kampen nei....

 

Wenger burde spare halvskada spillere som AB og DJ så de kan være klare mot Man Utd som blir den viktigste kampen vi har spilt i år....

 

Etter å sett Man Utd hatt den beste 2 omg noen sine med 5 forykene mål og en jævelig selvtelitt før møte med oss.

 

Håper Wenger lar de som gjør det best på B-Laget få spille i morgen...

 

Vi for alltid noen nye skader vi trenger ikke flere på de beste gutta etter kampen i morgen :)

Link to comment
Share on other sites

Wenger burde spare halvskada spillere som AB og DJ så de kan være klare mot Man Utd som blir den viktigste kampen vi har spilt i år....

 

Hvis de hadde vært halvskadet ville de neppe vært med i troppen engang. Noe slikt ville Wenger aldri risikert i en uviktig ligakamp.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

 

Eboue - Toure - Silvestre - Gibbs

 

Wilshere - Fabregas - Song - Arshavin

 

Diaby

 

Adebayor

 

Tipper det blir noe slik jeg.. ;p men tviler på at wilshere får spille, så Sagna inn for Eboue, og Eboue opp på høyre midt.

Link to comment
Share on other sites

Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag.

Link to comment
Share on other sites

Wenger burde spare halvskada spillere som AB og DJ så de kan være klare mot Man Utd som blir den viktigste kampen vi har spilt i år....

 

Hvis de hadde vært halvskadet ville de neppe vært med i troppen engang. Noe slikt ville Wenger aldri risikert i en uviktig ligakamp.

Dette er en viktig kamp for oss. En kamp som med seier vil kunne senke skuldrene. Vi trenger ikke vinne championsleague og vi har noen vanskelige ligakamper igjen. Syntes vi skal ta denne kampen veldig alvorlig, vinne den og overlate Aston Villa hjelpeløst bak oss. De kan begynne å vinne igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil i alle fall at Fabregas og Walcott får hvile denne kampen. De kan kastes innpå på tampen ved behov. Sagna trenger kamptrening, det samme med Djourou hvis han er klar.

 

Hvis Djourou er frisk så vil jeg at Gibbs skal spares også. Han har slitt med litt smårusk og jeg foretrekker heller at Silvestre spiller venstreback.

 

Bedre at de spiller fra start og blir tatt av når vi leder med 2 mål eller noe.

Dette er en viktig kamp, vinner vi denne så er det 10 poeng ned til villa og da trenger vi

kunn 2 poeng for og være sikra CL neste år.

 

Jeg vil se en start elver som dette:

 

Eboue - Toure - Djourou - Silvestre

 

Walcott - Fabregas - Song - Arshavin

 

Eduardo

Bendtner/Ade

Link to comment
Share on other sites

Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag.

 

Ingen tvil om at det er en vanskelig kamp. Vi har vel aldri slått Mbro med Southgate som manager.

Er vel egentlig for å spare Toure og Gibbs til denne kampen. De har hatt et hardt program i det siste.

 

Laget håper jeg blir noe slikt:

 

Almunia

 

Sagna Djorou Song Silvestre

 

Walcott Diaby Denilson Arshavin

 

Bendtner Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag.

 

Ingen tvil om at det er en vanskelig kamp. Vi har vel aldri slått Mbro med Southgate som manager.

Er vel egentlig for å spare Toure og Gibbs til denne kampen. De har hatt et hardt program i det siste.

 

Laget håper jeg blir noe slikt:

 

Almunia

 

Sagna Djorou Song Silvestre

 

Walcott Diaby Denilson Arshavin

 

Bendtner Eduardo

Heller Nasri enn Walcott, Nasri har ikke spilt på ei stund og trenger kamptrening. Pluss at Walcott har spilt masse og har godt av og spare mest mulig energi til å springe fra Evra til uken.

Link to comment
Share on other sites

Tipper og håper at Wenger kommer til å spare en hel del spillere i dag. Vi hadde kamp forrige helg, på tirsdagen, nå og 3 dager fram i tid. For å unngå skader håper jeg vi stiller noe ala slikt i dag:

 

Almunia

Sagna-Toure-Silvestre-Gibbs

Eboue-Diaby-Denilson-Ramsey-Arshavin

Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Dette er laget jeg vil se entre Emirates i dag:

 

Fabianski

Sagna-Kolo-Silvestre-Gibbs

Nasri-Denilson-Diaby-Arshavin

Dudu-Bendtner

 

Hvis det er muligheter for at Kolo også kan hviles, håper jeg Sagna går inn i midten, og Eboue ut på høyrebacken.

 

Mener det er viktig at iallefall Cesc, Walcott blir hvilt.

 

I tillegg er det mulig at Ade, Almunia og Djourou er klare igjen til denne kampen, da håper jeg i såfall at de starter på benken. Godt mulig at det kan være lurt å gi Almunia kamptrening, men de andre to bør helst ikke få starte i dag, med tanke på at vi har manure i midtuka...

Link to comment
Share on other sites

Flere grunner til at jeg tror at dette blir en vrien kamp:

 

- Arsenal har en meget viktig kamp mot MU i midtuka.

- Boro må vinne.

- Arsenal har ikke slått Boro siden januar 2006. Da vant vi hele 7-0.

- De fem siste kampen har gitt fire uavgjort og et tap.

- Arsenal har hatt mye problemer med antatt svake motstandere denne sesongen.

 

Bør stille med et sterkt lag. Silvestre og Sagna må få en mulighet til. Begge hadde en dårlig dag på jobben mot Liverpool. Ser helst at Djourou spares, slik han er 100% klar til neste kamp.

 

Knepen seier til Arsenal. 2-1. Mål av Arshavin og Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...