Jump to content

2009.04.26 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Arshavin er utrolig merkelig. En kjempegod spiller som stort sett gjør det vanvittig bra. Men noen få ganger gjør han ting så dårlig at jeg kunne gjort det bedre selv :)

 

Spillere som Vela og Ramsey - er de skadet? Dette må da ha vært en perfekt anledning

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er utrolig merkelig. En kjempegod spiller som stort sett gjør det vanvittig bra. Men noen få ganger gjør han ting så dårlig at jeg kunne gjort det bedre selv :P

 

Spillere som Vela og Ramsey - er de skadet? Dette må da ha vært en perfekt anledning

 

Er viktigere for Wenger å ha spillere som Silvestre, Djourou, Bendtner, Diaby og Adebayor i kampform alle sammen, enn det er å ha Ramsey og Vela akkurat nå. Tenker nok at disse får sjansen etterhvert hvis det er usannsynlig at vi får 3. plassen, eller vi går videre i CL eller ikke, men håper at Vela får en sjanse til på tampen av sesongen, syntes ikke vi har sett nok av han hittil :)

Link to comment
Share on other sites

Gutta har sleppi opp på gassen nå, og har halvannet øye på onsdag. Bare de holder nullen så vi slipper noen heseblesende sluttminutter er tuslefotball helt greit.

Lite vits å satse på for mye nå. Har 2-0 og en kamp rett rundt svingen. Så det viktigeste er å holde nullen, og null skader.

 

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 26 2009, 04:17 PM) 166532[/snapback]

Arshavin er utrolig merkelig. En kjempegod spiller som stort sett gjør det vanvittig bra. Men noen få ganger gjør han ting så dårlig at jeg kunne gjort det bedre selv :P

 

Spillere som Vela og Ramsey - er de skadet? Dette må da ha vært en perfekt anledning

 

Er viktigere for Wenger å ha spillere som Silvestre, Djourou, Bendtner, Diaby og Adebayor i kampform alle sammen, enn det er å ha Ramsey og Vela akkurat nå. Tenker nok at disse får sjansen etterhvert hvis det er usannsynlig at vi får 3. plassen, eller vi går videre i CL eller ikke, men håper at Vela får en sjanse til på tampen av sesongen, syntes ikke vi har sett nok av han hittil :)

Der var det over. 3 poeng nærmere en CL plass neste sesong.

Synd ikke Diaby fikk den siste der på mål, det var en nydelig dragning.

Link to comment
Share on other sites

Da var det slutt ja. Vi har meget god kontroll gjennom hele kampen, og vi får også spart flere viktige bein fram til onsdagens kamp. Men det som gledet meg aller mest egentlig er at vår gode gamle stil glimter mer og mer nå. Wengers filosofi begynner endelig å finne seg til rette også i dette laget med raske kontringer og flott spill. I tillegg kjørte vi ikke på full maskin, så jeg gleder meg utrolig mye til fortsettelsen uten å bruke argumnetet "neste sesong"...

 

Almunia er trygg der bak og blir ikke helt satt på prøve, men tar et bra skudd fra Aliadiere og har gode igangsettinger. Eboue har tatt store steg denne sesongen, inget usportslig å legge merke til, men han er fortsatt veldig svak defensivt. Veldig flott pasning som spilte Fabregegas igjennom ved 2-0. Midtstopperne i dag har god kontroll bortsett fra den situasjonen der Aliadiere er alene igjennom. Gibbs fortsetter å overbevise, og Clichy burde ikke føle seg altfor sikker om han fortsetter utviklingen hans. Det samme gjelder vel Cashley. :)

 

Midtbanen funket relativt bra i dag, men Denilson fortsetter med et par farlige pasningsmisser og spiller litt mye støttepasninger. Men jeg undres over hvorfor han ikke blir hvilt mere? Fabregas og Arshavin begynner å kjenne hverandre, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Nasri har en del å gå på enda, men jeg er sikker på at det kommer med tiden. Han skal hvertfall ha det at han er blitt mye flinkere til å ta defensive løp sammenlignet med hva han gjorde i starten.

 

Bendtner vinner hodedueller og har et par gode involveringer, men holder på å ødelegge 1-0 målet. Mener han skulle ha blitt avblåst i det han forstyrret målvakten samtidig som at han står offside, men who cares?

 

Are you watchin', Manchester? Unbeaten 20

Link to comment
Share on other sites

Savner såklart min favorittspiller Clichy, men idag var vi sikre hele kampen, etter silvestre ble bytta ut var vi bunnsolide hele kampen, kanskje med unntak av da Emnes ble blåst av for offside og faktisk var onside, gleder meg til semien og gleder meg til silly season!

Edit: Savner Clichy fordi han er min favoritt, Gibbs var igjen pure class!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...