Jump to content

2009.04.26 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mye bra i andre. Jeg synes Bendtner var bedre når han ble satt over på høyresiden. To gode skuddforsøk fra han i andre. Ellers synes jeg alle gjør en god andreomgang, ingen som er nevneverdig svakere enn de andre. Jeg begynner å føle meg mer og mer trygg på Gibbs. Eboue er herlig offensivt, men jeg er litt rett for hvordan Man U kan utnytte rommene han skaper for motstanderne. Ingen nye skader så det ut som, noen spillere fikk hvile og vi trengte ikke å slite oss ut. I PL har vi faktisk ikke sluppet inn mål på hjemmebane i år! Selvtilliten bør være god foran møte med jæverne. Det skal bli spennende å se hvordan vi klarer oss uten Arshavin, for russeren har vært veldig sentral brikke for oss den siste tiden. TIl slutt må det sies at Fabregas var helt fabelaktig i dag. Ikke nok med at han scoret 2 mål. han var meget dyktig defensivt og strødde rundt herlige pasninger. Samarbeidet med Arshavin var også solid. Jeg gleder med til å se hvordan det blir når Fabregas, van Persie, Arshavin og Nasri spiller sammen. Det kan bli mange fine kombinasjoner *sikle sikle*.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Savner såklart min favorittspiller Clichy, men idag var vi sikre hele kampen, etter silvestre ble bytta ut var vi bunnsolide hele kampen, kanskje med unntak av da Emnes ble blåst av for offside og faktisk var onside, gleder meg til semien og gleder meg til silly season!

Edit: Savner Clichy fordi han er min favoritt, Gibbs var igjen pure class!

 

 

Etter min mening er Gibbs allerede nå på nivå med Clichy. Sansom, Winterburn, Silvinho, Cole, Clichy... rekken av store venstrebacker i Arsenal bare fortsetter...

Gibbs vil gi Wenger hodebry når Clichy er tilbake match fit :)

Link to comment
Share on other sites

Det vil faktisk være et problem, ja! Gibbs er rett og slett fantastisk god. Hadde vi ikke hatt Clichy, kunne Gibbs uproblematisk hatt en fast plass på laget. Han er kanskje ikke en komplett spiller, men det er det ikke lenge før han er.

Enig, vi har rett og slett ikke bruk for Traore som skulle være backupen til Clichy. Han kan vi bare selge, og bruke dem millionene vi får for det salget på en ny midtstopper eller keeper.

Deilig å ha Almunia tilbake mellom stengene idag. Gir mer trygghet enn Fabianski.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det meste er allerede sagt. Vi får en fin gjennomkjøring for storkampen på onsdag, og det er alltid godt!

Alle gjør en fin kamp idag, men de som utmerker seg mest er vår kjære kaptein og Arshavin. Det virker som

om de nyter å spille sammen. De finner hverandre hele tiden, og det er virkelig deilig å se på!

 

Det blir andre boller på onsdag, men jeg kan nesten ikke vente!

Link to comment
Share on other sites

Det vil faktisk være et problem, ja! Gibbs er rett og slett fantastisk god. Hadde vi ikke hatt Clichy, kunne Gibbs uproblematisk hatt en fast plass på laget. Han er kanskje ikke en komplett spiller, men det er det ikke lenge før han er.

Enig, vi har rett og slett ikke bruk for Traore som skulle være backupen til Clichy. Han kan vi bare selge, og bruke dem millionene vi får for det salget på en ny midtstopper eller keeper.

Deilig å ha Almunia tilbake mellom stengene idag. Gir mer trygghet enn Fabianski.

 

Som mange har sagt før så er ikke Traoré lengre regnet som back, han er omskolert tilbake til ving (noe han i utgangspunktet var når han kom til Arsenal?) fordi han er for dårlig defensivt, han har også uttalt at han ønsker å sloss for en plass i Arsenal, og derfor ønsker jeg at vi beholder han en sesong eller to til, så får vi se om han klarer å overbevise oss! :)

Link to comment
Share on other sites

En ting skal det ikke være tvil om; Traore sitter på et meget stort potensiale, og jeg ser mer på han som ving enn back. Men så spørs det om han vil takke ja til en tilværelse på benken/reservelaget? Etter hva jeg har forstått så skal visstnok Pompey være ute etter å hente han permanent?

 

Bredde er ikke dumt, men det blir for dumt når gode spillere blir satt tilbake og får ikke spilletid til å få ut potensialet.

Link to comment
Share on other sites

En liten spillerbørs for de som ikke så kampen:

 

Almunia: Hadde ikke alt for mye å gjøre, men hadde et par viktige inngripener. Har en ro som ikke Fabianszki har. 7

Eboué: Har et veldig fint driv med ballen. Sikker bakover, hjelper bra fremover og hadde assist. 7

Touré: Hadde lite å gjøre og var egentlig ganske anonym. Noe som er bra for en stopper. 6

Silvestre: Gjør mye rart og har lav fart. Ikke noen sikker stopper og det var "bra" han ble skadet. 5

Gibbs: Imponerer også idag i fraværet til Clichy. Mye med oppover og var viktig med farten sin mot Downing. 7

Walcott: Var til tider litt ego idag, men viste til tider fine detaljer. Burde scoret/hatt assist. 6

Denilson: Jobber bra og stoler på egen styrke. Sikker med ballen i beina og fanger opp mange andreballer. 7

Fabregas: Endelig scoret han igjen. I tillegg til to fine mål briljerte han på midten før han ble byttet ut tidlig. 8

Nasri: Spilte i en uvant rolle, men klarte seg nokså bra her. Likevel ble han tatt litt på det defensive. 6

Arsjavin: Virket litt sliten og vimsete idag. Hadde en assist og noen fine detaljer, men også to store bom på ballen. 6

Bendtner: Vimser mye rundt i starten av kampen. Jobber bra, og har noen sjanser på slutten av kampen. 6

 

Djourou: Hadde et par farlige pasninger. Ellers hadde han lite å gjøre. 5

Diaby: God til å holde på ballen og lagde også en stor målsjanse på egenhånd. Godt innhopp! 7

Adebayor: Ekstremt giddalaus og uengasjert. Til tross for dette alltid et faresmoment. 5

 

PS! Blir glad for respons på spillerbørsen :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Litt synd at store talenter som Wilshere, Barazite og Traore vil få store problemer med å kjempe seg inn på førstelaget, men vi har i alle fall ufattelig mange muligheter på midtbanen nå!

Trur ikke vi komemr til å se Traore i Arsenal drakt neste sesong. Gibbs har vist seg å være men fullgod erstatter til Clichy, så da blir nok Traore en klasseback på Newcastle, Middle, Port. eller noe sånn.

Link to comment
Share on other sites

Dere snakker om Traore. Han kan ihvertfall flyttes opp til ving...Men hvor skal man plassere Gibbs, hvis han er så god som dere vil ha det til? Clichy er nemlig ikke en gammel gubbe akkurat, han heller...

Link to comment
Share on other sites

En liten spillerbørs for de som ikke så kampen:

 

Almunia: Hadde ikke alt for mye å gjøre, men hadde et par viktige inngripener. Har en ro som ikke Fabianszki har. 7

Eboué: Har et veldig fint driv med ballen. Sikker bakover, hjelper bra fremover og hadde assist. 7

Touré: Hadde lite å gjøre og var egentlig ganske anonym. Noe som er bra for en stopper. 6

Silvestre: Gjør mye rart og har lav fart. Ikke noen sikker stopper og det var "bra" han ble skadet. 5

Gibbs: Imponerer også idag i fraværet til Clichy. Mye med oppover og var viktig med farten sin mot Downing. 7

Walcott: Var til tider litt ego idag, men viste til tider fine detaljer. Burde scoret/hatt assist. 6

Denilson: Jobber bra og stoler på egen styrke. Sikker med ballen i beina og fanger opp mange andreballer. 7

Fabregas: Endelig scoret han igjen. I tillegg til to fine mål briljerte han på midten før han ble byttet ut tidlig. 8

Nasri: Spilte i en uvant rolle, men klarte seg nokså bra her. Likevel ble han tatt litt på det defensive. 6

Arsjavin: Virket litt sliten og vimsete idag. Hadde en assist og noen fine detaljer, men også to store bom på ballen. 6

Bendtner: Vimser mye rundt i starten av kampen. Jobber bra, og har noen sjanser på slutten av kampen. 6

 

Djourou: Hadde et par farlige pasninger. Ellers hadde han lite å gjøre. 5

Diaby: God til å holde på ballen og lagde også en stor målsjanse på egenhånd. Godt innhopp! 7

Adebayor: Ekstremt giddalaus og uengasjert. Til tross for dette alltid et faresmoment. 5

 

PS! Blir glad for respons på spillerbørsen ;)

 

 

Respons skal du få :rolleyes: Er faktisk uenig i flere ting men mest av alt at du kan gi Arshavin 6 og Diaby 7. Det henger vel ikke på grep? Javel så var ikke Arhavin like fokusert etter at kampen i realiteten var vunnen men han storspillte i en og en halv omgang.

Link to comment
Share on other sites

En liten spillerbørs for de som ikke så kampen:

Arsjavin: Virket litt sliten og vimsete idag. Hadde en assist og noen fine detaljer, men også to store bom på ballen. 6

PS! Blir glad for respons på spillerbørsen :rolleyes:

 

Helt enig med Daddy Cool, jeg syns Arjsavin var like god som Fabregas. Ja, han bommet på ballen i to avslutningsforsøk,

men han strør rundt seg med krempasninger, herlige touch og han kjemper godt.

 

Som eksempel, hvis du spiller fantasy PL, ville Fabregas fått 3 bonus poeng, Arsjavin 2.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vil ordne kamptråd til United-kampen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...