Jump to content

2009.04.26 Middlesbrough H


Mr Chapman

Hvem vinner?  

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag.

What??

Hadde vi vært et lag som aldri fikk skader, så kanskje, men realitetene er helt annerledes. Å sende utpå toppet lag i dag, og dermed risikere skader, er jo helt meningsløst i en kamp som denne. Jeg vil mye heller videre i Champions League enn å bytte bort 4.plass med 3.plass i serien.

Jeg mener vi skal sende utpå spillere som Diaby, Silvestre, Gibbs, Fabianski, Denilson, Eboue, Bendtner, Vela nettopp FORDI at det blir en tøff kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag.

What??

Hadde vi vært et lag som aldri fikk skader, så kanskje, men realitetene er helt annerledes. Å sende utpå toppet lag i dag, og dermed risikere skader, er jo helt meningsløst i en kamp som denne. Jeg vil mye heller videre i Champions League enn å bytte bort 4.plass med 3.plass i serien.

Jeg mener vi skal sende utpå spillere som Diaby, Silvestre, Gibbs, Fabianski, Denilson, Eboue, Bendtner, Vela nettopp FORDI at det blir en tøff kamp.

 

Vi kan starte med et litt bedre lag og bytte ut Cesc og Walcott når vi har 2 nettkjenninger.

Går vi hart ut mot dem får vi 2 tidlige mål så kan vi spare god gutta!

Link to comment
Share on other sites

Vi har mange reserver som ikke bare kan starte på benken hver eneste kamp og komme inn etter 70 minutter. Hvor lenge tror dere feks at Vela blir i klubben om det fortsetter slik? Et så stort talent i hans alder må spille kamper mest av alt. Denne kampen er ikke så utrolig viktig, men det virker som at Wenger er fast bestemt på å ta 3. plassen denne seosongen. Blir noen av XI-spillerne skadet i denne kampen vil jeg sitte som et stort spørsmålstegn... Jeg vil ikke se et b-preget lag, for det vil vi heller ikke få se. Men for all del, spar de aller største stjernene som vil bli uhyre viktig å ha i form på onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag.

What??

Hadde vi vært et lag som aldri fikk skader, så kanskje, men realitetene er helt annerledes. Å sende utpå toppet lag i dag, og dermed risikere skader, er jo helt meningsløst i en kamp som denne. Jeg vil mye heller videre i Champions League enn å bytte bort 4.plass med 3.plass i serien.

Jeg mener vi skal sende utpå spillere som Diaby, Silvestre, Gibbs, Fabianski, Denilson, Eboue, Bendtner, Vela nettopp FORDI at det blir en tøff kamp.

 

 

For en gang skyld så er jeg nesten helt enig med deg :)

Det eneste jeg er litt uengig i er å la Silvestre spille dersom det er en sjangs for at Djourou skal spille mot ManU. Sveitseren trenger i så fall kamptrening...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...