Ravenghost Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag. What?? Hadde vi vært et lag som aldri fikk skader, så kanskje, men realitetene er helt annerledes. Å sende utpå toppet lag i dag, og dermed risikere skader, er jo helt meningsløst i en kamp som denne. Jeg vil mye heller videre i Champions League enn å bytte bort 4.plass med 3.plass i serien. Jeg mener vi skal sende utpå spillere som Diaby, Silvestre, Gibbs, Fabianski, Denilson, Eboue, Bendtner, Vela nettopp FORDI at det blir en tøff kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag. What?? Hadde vi vært et lag som aldri fikk skader, så kanskje, men realitetene er helt annerledes. Å sende utpå toppet lag i dag, og dermed risikere skader, er jo helt meningsløst i en kamp som denne. Jeg vil mye heller videre i Champions League enn å bytte bort 4.plass med 3.plass i serien. Jeg mener vi skal sende utpå spillere som Diaby, Silvestre, Gibbs, Fabianski, Denilson, Eboue, Bendtner, Vela nettopp FORDI at det blir en tøff kamp. Vi kan starte med et litt bedre lag og bytte ut Cesc og Walcott når vi har 2 nettkjenninger. Går vi hart ut mot dem får vi 2 tidlige mål så kan vi spare god gutta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Vi har mange reserver som ikke bare kan starte på benken hver eneste kamp og komme inn etter 70 minutter. Hvor lenge tror dere feks at Vela blir i klubben om det fortsetter slik? Et så stort talent i hans alder må spille kamper mest av alt. Denne kampen er ikke så utrolig viktig, men det virker som at Wenger er fast bestemt på å ta 3. plassen denne seosongen. Blir noen av XI-spillerne skadet i denne kampen vil jeg sitte som et stort spørsmålstegn... Jeg vil ikke se et b-preget lag, for det vil vi heller ikke få se. Men for all del, spar de aller største stjernene som vil bli uhyre viktig å ha i form på onsdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Vi må bare kjøre med vårt sterkeste lag i denne kampen. Selv om vi har Man Utd i CL på onsdag, så er denne kampen i dag også utrolig viktig og man skal ikke ta for lett på en slik kamp. Boro har gjort det bra mot oss tidligere, og kjemper for å unngå nedrykk - tror det blir en veldig vanskelig kamp i dag. What?? Hadde vi vært et lag som aldri fikk skader, så kanskje, men realitetene er helt annerledes. Å sende utpå toppet lag i dag, og dermed risikere skader, er jo helt meningsløst i en kamp som denne. Jeg vil mye heller videre i Champions League enn å bytte bort 4.plass med 3.plass i serien. Jeg mener vi skal sende utpå spillere som Diaby, Silvestre, Gibbs, Fabianski, Denilson, Eboue, Bendtner, Vela nettopp FORDI at det blir en tøff kamp. For en gang skyld så er jeg nesten helt enig med deg Det eneste jeg er litt uengig i er å la Silvestre spille dersom det er en sjangs for at Djourou skal spille mot ManU. Sveitseren trenger i så fall kamptrening... Link to comment Share on other sites More sharing options...
relars Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 laget i følge vgnett: Arsenal: Almunia, Eboue, Toure, Silvestre, Gibbs, Walcott, Denilson, Fabregas, Nasri, Arshavin, Bendtner Innbyttere: Fabianski, Diaby, Sagna, Vela, Song Billong, Djourou, Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 26, 2009 Author Report Share Posted April 26, 2009 Middlesbrough: Brad Jones Andrew Taylor Robert Huth David Wheater Tony McMahon Gary O'Neil Stewart Downing © Matthew Bates Jeremie Aliadiere Marlon King Tuncay Sanli Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Ifølge Arsenal kalenderen jeg fikk i TGP skulle vi vel spilt igår? Får ikke vi det da Ferguson klager på hvert år, for lite tid til å hvile på pga det engelske fotballforbund? Stoor fordel for manu det her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted April 26, 2009 Author Report Share Posted April 26, 2009 Kalenderen ble nok laget før Setanta og SkySports hadde satt opp kampene. Men uansett klar fordel Manu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Kalenderen ble nok laget før Setanta og SkySports hadde satt opp kampene. Men allikevel, en semifinale i CL burde være grunn nok til å flytte kamper.. lag som kommer langt i cupene burde ikke ha det som en ulempe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Wenger har satt sammen et godt lag i dag, men jeg hadde heller sett at han hvilte Cesc og Theo. Vela burde fått sjansen i dag. Er redd Boro kan skape mye trøbbel i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
11095 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Er det noen som vet om en bra stream til denne kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Er det noen som vet om en bra stream til denne kampen? Veetle er nesten alltid de beste: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=49dd52c1ec520 Link to comment Share on other sites More sharing options...
11095 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Er det noen som vet om en bra stream til denne kampen? Veetle er de beste nesten alltid : http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=49dd52c1ec520 Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Synes Arsenal har vært klart best de første 15. Mange gode overganger og kontringer, og fine gjennombruddspasninger av Arshavin, Nasri og Fabregas. Tipper Walcott scorer et idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Litt redd for Tuncay idag, når han kom til Boro var han Tyrkias beste spiller, nesten som Arshavin til Arsenal bortsett fra at Arshavin har vært super(til nu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CESC Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Nydelig av Fabregas 1-0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 FABREGAAS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Fantastisk spill. Samspillet i laget er på et meget høyt nivå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Selvfølgelig var det Arshavin som hadde assisten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Fy faen for en fin fotball vi spiller KONGE Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Fabregas, Jeg Elsker Deg <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Kjempemål! For et spill! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Fabregas 1-0. Cesc og Andrey begynner å vise seg som det radarparret jeg har ønsket meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 Selvfølgelig var det Arshavin som hadde assisten. Vanligvis er det jo motsatt. Fabregas har visst flest assister i PL i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.