Jump to content

2009.04.15 Villarreal H


pekkiry

Hvordan går dette da mon tro?  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Meget stolt!! Gibbs of Fabianski samt Silvestre var gode men banens beste var uten tvil Alex Song for meg! Plassen ved siden av Fabregas ser ut som hans nå :)

Link to comment
Share on other sites

SUUUPER, SUPER ROB

SUUUPER, SUPER ROB

SUUUPER, SUPER ROB

SUPER ROBERT PIRES! :)

 

Fantastisk å få dette overstått! We're off to Rome, United blir barnemat! :D

 

Og Wemberley til helga... For en sesong dette BLIR! :D

 

Are you watchin' Tottenham?

Link to comment
Share on other sites

I flg. kommentatoren på Setanta Sports så har ikke vi sluppet inn mål på hjemmebane i CL siden Kuyt scoret mot oss i forrige sesong. Det er imponerende.

 

Det har han helt rett i. Utrolig hva elendige dommere får til!

Link to comment
Share on other sites

Om noen som vil høre en times lang "diskusjon" angående ronaldo's "FANTASTISKE GOAL \ OMG OMG OMG OMG OMG" som de i studio sier. Skru på viasat4 nå! :)

 

Men det var litt av et mål, da. Og Arsenal, og spesielt Fab, fikk også skryt av studio - det skal de ha.

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp. Jeg fryktet at forsvaret vårt skulle tabbe seg litt ut, men Villareal skapte så lite at det gikk greit. Tidlig i kampen var det flinke til å komme mange mann inn i boksen, men etter hvert tok midtbanen vår helt kontroll over kampen. Spillere som jeg synes utmerket seg godt var Song, Toure, Eboue og Walcott. Ade var flink til å holde på ballen, men gjorde mye rart foran mål og hadde en del unødvendige offisides. Fabregas hadde til tider noen rare pasninger, men var ellers god. De andre var også gode, ingen som var svake i dag. Ellers fint å se at Fabianski var trygg.

 

Nå skal Man U få kjørt seg. Og husk, i CL er det ingen engelske dommere :)

Link to comment
Share on other sites

"Soler: Feilaktig straffespark."

 

"Fjørtoft: Noe som erger oss!"

 

:D :) :-| :D :D :lol:

 

"dommeren må jo tåle å få litt pes når de dømmer en så tvilsom straffe"

 

Jeg blir kvalm.. Skjønner ikke hva som er gale med dem.. De sier noe idiotisk i hver eneste sending. Det erger!

Link to comment
Share on other sites

"Soler: Feilaktig straffespark."

 

"Fjørtoft: Noe som erger oss!"

 

:D :) :-| :D :D :lol:

 

Hater han Fjørtoft, viser ingen selvdisiplin når det gjelder å vise hvilket lag han heier på. Å være upartisk og nøytral som kommentator er tydeligvis en sjeldenhet blant norske kommentatorer.

Link to comment
Share on other sites

Kanonbra kamp av hele laget! Det blir nesten umulig å trekke frem enkeltspillere i dag, verken på godt eller vondt!

 

Håper bare ikke vi er så høyt oppe nå at vi går på en smell til helgen. Det er nå det gjelder å vise at de har nervene på plass også.

 

Høydepunkter fra link i signaturen min :)

Link to comment
Share on other sites

WERE ON OUR WAY!

 

Imponerende, nok en gang, av våre fantastiske unggutter. Villarreal haded ikke nubbsjans og var sikkert på avansement da Walcott satte inn 1-0. Kieran Gibbs storspilte på backen/kanten (who the fu*k is "kiko" Macheda?!), gigatalent.

 

Når venter Manu, stor tro på finale mot et Barca som kommer til å knuse begredelige Chelsea...

 

"We love you, Arsenal, we do..."

Link to comment
Share on other sites

Det er mulig jeg har mistet vettet eller blitt gal, men var det noen andre som hørte Erik Soler av alle i CL studio si at han trodde at vi går til finalen ??

 

Tenkte det samma. Hva i all verden var det han sa?

Kan noen komme med hva de tippet og begrunnelsene?

Link to comment
Share on other sites

Det er mulig jeg har mistet vettet eller blitt gal, men var det noen andre som hørte Erik Soler av alle i CL studio si at han trodde at vi går til finalen ??

 

Tenkte det samma. Hva i all verden var det han sa?

Kan noen komme med hva de tippet og begrunnelsene?

 

Brathset tippa Chelsea- ManU. ManU tar oss på rutinen, mente han.

 

Soler tippa Barca - Arsenal der Arsenals unge entusiasme (eller noe i den stilen) ble utslagsgivende.

 

Ikke det du vil kalle dyptpløyende analyser, akkurat!

Link to comment
Share on other sites

 

Brathset tippa Chelsea- ManU. ManU tar oss på rutinen, mente han.

 

Soler tippa Barca - Arsenal der Arsenals unge entusiasme (eller noe i den stilen) ble utslagsgivende.

 

Ikke det du vil kalle dyptpløyende analyser, akkurat!

 

Ikke dyptpløyende, men sannsynligvis en korrekt analyse :D Gratulerer med dagen alle goonere, gleder meg til å slå ut Manu i semien.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...