Jump to content

2009.04.15 Villarreal H


pekkiry

Hvordan går dette da mon tro?  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Frykter at vi kommer til å få det tøft i kveld. Villareal er kun 1 mål fra å sende oss ut, så er litt spent på hvordan Wenger legger opp taktikken. Lønner det seg å gå ut offensivt eller ligge bakpå og safe inn en 1-1 fra første kamp?

 

Håper på dette laget:

 

Fabianski

Sagna - Toure - Silvestre - Gibbs

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor - van Persie

Svaret på denne er enkelt:

Arsenal kan IKKE legge seg bakpå, de spiller bare bra om de angriper.

Angrep er som kjent beste forsvar..

 

Laget:

Fabianski

Sagna-Toure-Silvestre-Gibbs

Walcott-Cesc-Denilson-Nasri

Ade-RvP

 

Håper på:

Fabianski

Sagna-Toure-Song-Silvestre

Walcott-Cesc-Denilson-Nasri

Ade-RvP

 

Dette enkelt å greit at jeg TROR Gibbs ikke er god nok for dette nivået ENDA, frykter han kan koste oss avansementet med sin lille erfaring..

 

En annen bekymring fra min side er slitasjen på spillere som har kommet tilbake fra skade nylig(Walcott,Cesc og Ade), som jeg frykter vil få nye skader pga for mye matching tidlig etter skade..

 

Sagna kan spille venstreback, så jeg håper Wenger flytter vår faste høyreback over til venstre og setter Eboue inn på høyre.

Husker med skrekk sist Arsene satt en høyreback på Venstesiden..

0-2 hjemme mot chelsea med Lauren som venstreback, husker jeg ikke feil var han direkte skyld i det ene målet..

men kanskje noen andre som husker bedre enn meg??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

har nettopp kjøpt kampen på visat on demand.

 

Hvordan funker dette nå? Må jeg ha siden oppe hele tiden? Eller kan jeg gå ut av siden også gå inn igjen og se kampen igjen?

 

I tilfelle det skal klikke eller noe..

Link to comment
Share on other sites

har nettopp kjøpt kampen på visat on demand.

 

Hvordan funker dette nå? Må jeg ha siden oppe hele tiden? Eller kan jeg gå ut av siden også gå inn igjen og se kampen igjen?

 

I tilfelle det skal klikke eller noe..

du kan legge ned siden uten problemer, du kan også krysse den ut for så å gå inn igjen fra starten hvis det skulle klikke (uten å betale en gang til)

Link to comment
Share on other sites

På UEFA.com er ikke Sagna i troppen engang. Stemmer det? Isåfall hvorfor? ENDA en skade i forsvarsrekka?

 

Startellever:

Fabianski

Fabregas

Toure

Nasri

v.Persie

Walcott

Song

Silvestre

Adebayor

Eboue

Gibbs

 

subs:

Mannone

Diaby

Eduardo

Vela

Denilson

Ramsey

Bendtner

Link to comment
Share on other sites

har nettopp kjøpt kampen på visat on demand.

 

Hvordan funker dette nå? Må jeg ha siden oppe hele tiden? Eller kan jeg gå ut av siden også gå inn igjen og se kampen igjen?

 

I tilfelle det skal klikke eller noe..

du kan legge ned siden uten problemer, du kan også krysse den ut for så å gå inn igjen fra starten hvis det skulle klikke (uten å betale en gang til)

 

Hvordan det da? Det er jo ikke noe form for login.

Link to comment
Share on other sites

har nettopp kjøpt kampen på visat on demand.

 

Hvordan funker dette nå? Må jeg ha siden oppe hele tiden? Eller kan jeg gå ut av siden også gå inn igjen og se kampen igjen?

 

I tilfelle det skal klikke eller noe..

du kan legge ned siden uten problemer, du kan også krysse den ut for så å gå inn igjen fra starten hvis det skulle klikke (uten å betale en gang til)

 

Hvordan det da? Det er jo ikke noe form for login.

bare på samme måte som du kom deg til "lei direkte", du trykker bare på "lei direkte" engang til, og istedet for å komme til betaling kommer du rett på kampen.. men som sagt er det bedre å bare legge den ned

Link to comment
Share on other sites

Lagene:

 

Fabianski

Eboue - Toure - Silvestre - Gibbs

Walcott - Fabregas - Song - Nasri

Adebayor - Van Persie

 

Rossi

Pires

Fernadez - Bruno - Eguren - Cani

Capdevilla - Godin - Rodriguez - Angel

Diego Lopez

Link to comment
Share on other sites

Såppas til lag! Hva skjedde med Sagna? Spennende, og dette KLARER vi!!

 

Har kjøpt kampen på Viasat On Demand, og det er vel litt stusslig at vi ikke får se fra studio frem til kampen? Ikke at det er så forbanna mye å se på, men det er jo en del Arsenal de før kampen også!

Link to comment
Share on other sites

Herlig start av gutta. Vi gjør det vi skal; ikke legge oss bakpå. Kjører vi på som nå, så vil jeg nesten garantere at det er vi som går av banen med flest mål.

 

"Det beste forsvar er angrep."

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...