Jump to content

2009.04.15 Villarreal H


pekkiry

Hvordan går dette da mon tro?  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

noe av det morsomste og flotteste jeg så i dag var Wenger sin lille dans og hans brede smil fra øre til øre på Ade(?) sitt mål :D DET var et syn for øyet!

 

ellers en kanon kamp, gleder meg til først semi finalen i FA på Lørdag, derretter til å tørke gliset av ManUSA i semifinalen av CL :D dette her blir gøy!!

 

PROUD TO BE A GUNNER!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Hehe ja det gav god latter på puben.

 

Overbevisende seier idag. Song briljerer, og fytte pokker som han har begynnt å løpe (!!!) Jeg

ser en HELT HELT annen glød i den gutten! Fabregas er rett og slett genial. Hadde jeg vært Ferguson ville jeg gjort alt for å stoppe Cesc i semien. Undrer meg på hva de finner på :D Glad de ikke har Butt og bare èn gjenværende av søstrene Neville.

 

Mye mer kan også nevnes. Målet til Walcott. Ivorianerne våre var gode. Gibbs gjør et godt inntrykk syns jeg.

 

Alt i alt er fantastisk kveld.

 

We`re on our way

We`re on our way

 

We`re going to Rome

We`re going away

 

Who we meet there we don`t know

Who we meet there we don`t care

All we know is we are on our way !

 

 

-Down with the Devils !!!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe ja det gav god latter på puben.

 

Overbevisende seier idag. Song briljerer, og fytte pokker som han har begynnt å løpe (!!!) Jeg

ser en HELT HELT annen glød i den gutten! Fabregas er rett og slett genial. Hadde jeg vært Ferguson ville jeg gjort alt for å stoppe Cesc i semien. Undrer meg på hva de finner på :D Glad de ikke har Butt og bare èn gjenværende av søstrene Neville.

 

Mye mer kan også nevnes. Målet til Walcott. Ivorianerne våre var gode. Gibbs gjør et godt inntrykk syns jeg.

 

Alt i alt er fantastisk kveld.

 

We`re on our way

We`re on our way

 

We`re going to Rome

We`re going away

 

Who we meet there we don`t know

Who we meet there we don`t care

All we know is we are on our way !

 

 

-Down with the Devils !!!!

Håper faktisk at storesøster neville får spille venstreback, det blir rått parti med tanke på Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk kamp og spill av arsenal igår! Det var meget høyt tempo og spillerne var virkelig "up for it"! Av det jeg kunne se mens streamen virka/ikke virka hadde Song noen utrolige ballgjennvinninger og en evne til å skjerme og holde på ballen som vi ikke har sett siden Vieiras dager... Han virker som han er mye mer trygg på hva han skal gjøre med ballen også nå! Walcott også var jo helt rå og han har virkelig tatt et steg dette året!

Link to comment
Share on other sites

Deilig seier :D

 

Må si jeg ble imponert over spesielt 3 spillere igår:

 

1. Gibbs: Var redd for han før kampen, men sto frem som en spiller på 30år med ungdomelig mot i tilegg, kjempekamp :D

2. Eboue: Han spilte også meget bra, det jeg likte aller best var evnen hans til å bryte gjennom første pressledd til motstanderen, utrolig viktig å ha forsvarspillere som gjør dette (Toure er jo også en gud her). Flotte kombinasjoner med Walcott også.

3. Song: Banens gigant, var høyt, lavt, venstre, høyre og overalt.

Viste virkelig hva som bor i han, er virkelig glad det er Wenger som er manager, og ikke alle kritikerne til song..

Ingenting varmer mer enn en spiller som har gått gradene slår igjennom som Song er på vei til nå :P :P

 

Stort pluss som alltid til Cesc..

Flotte mål av Ade og Walcott, og assistene til Eboue/Cesc og RvP..

 

En annen ting å nevne, er jo at United vant ifjor, å regjerende mestere går ALDRI til finale 2år på rad(mulig jeg tar feil), så føler døra er åpen for vårt kjære Arsenal nå, ingen skalp ville smakt bedre enn United sin :D :P :D :P

 

Gratulerer med semi alle sammen :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

En annen ting å nevne, er jo at United vant ifjor, å regjerende mestere går ALDRI til finale 2år på rad(mulig jeg tar feil), så føler døra er åpen for vårt kjære Arsenal nå, ingen skalp ville smakt bedre enn United sin

 

Det har i hvert fall ikke skjedd siden 96, da Ajax tapte finalen som regjerende mester. Og det vil helt sikkert ikke skje i 2009 :D

Link to comment
Share on other sites

Logger inn på Arsenal tv og skal se highlights fra kampen i går, men vinduet der kampen normalt vises er bare helt hvitt. (bruker firefox). Helt sikkert noe jeg må installere for at det skal funke, noen som vet hva?

Link to comment
Share on other sites

Logger inn på Arsenal tv og skal se highlights fra kampen i går, men vinduet der kampen normalt vises er bare helt hvitt. (bruker firefox). Helt sikkert noe jeg må installere for at det skal funke, noen som vet hva?

har akkurat det samme problemet selv, men kan ikke nok om data og Firefox til å ordne det.hehe. bruker internet explorer til å spille av isteden

Link to comment
Share on other sites

Fikk dessverre ikke sett kampen i går, men ut fra referat jeg har lest og hørt virket det som om Arsenal hadde kontroll, og ballen og spillet for det meste. Men statistikken (SKY) viser at Villreal faktisk hadde ballen mer (52%) enn Arsenal. Pussig, men sikkert sant.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting å nevne, er jo at United vant ifjor, å regjerende mestere går ALDRI til finale 2år på rad(mulig jeg tar feil), så føler døra er åpen for vårt kjære Arsenal nå, ingen skalp ville smakt bedre enn United sin :D :D :D :D

Her svikter dessverre hukommelsen din litt, men Arsenal har heldigvis absolutt en sjanse likevel. :D

 

AC Milan nådde finalen i 1993, 94 og 95, men bare en av de resulterte i seier til Milano-laget. Vant i 94, og var dermed regjerende mester i 95.

Ajax nådde finalen som regjerende mester i 96.

Juventus nådde finalen i 96, 97 og 98, men også de fikk bare med seg en seier. Vant i 96, så også de greide dette.

 

Jeg har ikke tatt for meg tiden før navneendringen til Champions League før 92-sesongen, men 70- og 80-tallet finner du flere eksempler på lag som har nådd finalen mer enn et år på rad.

Link to comment
Share on other sites

Så kampen på Highbury, Oslo 3. Stinn brakke og stormende jubel i de avgjørede situasjoner. Ellers ganske dødt.

 

Positivt innslag: Spilte "The Wonder of You" for full musikk før kamp. Rart og skuffende at ingen leet på et øyenbryn eller klappet etterpå.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting å nevne, er jo at United vant ifjor, å regjerende mestere går ALDRI til finale 2år på rad(mulig jeg tar feil), så føler døra er åpen for vårt kjære Arsenal nå, ingen skalp ville smakt bedre enn United sin :D :P :D :P

Her svikter dessverre hukommelsen din litt, men Arsenal har heldigvis absolutt en sjanse likevel. :D

 

AC Milan nådde finalen i 1993, 94 og 95, men bare en av de resulterte i seier til Milano-laget. Vant i 94, og var dermed regjerende mester i 95.

Ajax nådde finalen som regjerende mester i 96.

Juventus nådde finalen i 96, 97 og 98, men også de fikk bare med seg en seier. Vant i 96, så også de greide dette.

 

Jeg har ikke tatt for meg tiden før navneendringen til Champions League før 92-sesongen, men 70- og 80-tallet finner du flere eksempler på lag som har nådd finalen mer enn et år på rad.

jeje, bomma litt der ja..

men i moderne fotball da :D :P

 

Men tror det passer Arsenal og sparke nedenifra..

En annen ting er alle United-kompisene mine er skråsikker på seier, snakker om storseier blablabla, hadde vært flott å bli undervurdert litt av united XI også :D

Link to comment
Share on other sites

En annen ting å nevne, er jo at United vant ifjor, å regjerende mestere går ALDRI til finale 2år på rad(mulig jeg tar feil), så føler døra er åpen for vårt kjære Arsenal nå, ingen skalp ville smakt bedre enn United sin ;) :P :D :P

Her svikter dessverre hukommelsen din litt, men Arsenal har heldigvis absolutt en sjanse likevel. B)

 

AC Milan nådde finalen i 1993, 94 og 95, men bare en av de resulterte i seier til Milano-laget. Vant i 94, og var dermed regjerende mester i 95.

Ajax nådde finalen som regjerende mester i 96.

Juventus nådde finalen i 96, 97 og 98, men også de fikk bare med seg en seier. Vant i 96, så også de greide dette.

 

Jeg har ikke tatt for meg tiden før navneendringen til Champions League før 92-sesongen, men 70- og 80-tallet finner du flere eksempler på lag som har nådd finalen mer enn et år på rad.

jeje, bomma litt der ja..

men i moderne fotball da :D :P

 

Men tror det passer Arsenal og sparke nedenifra..

En annen ting er alle United-kompisene mine er skråsikker på seier, snakker om storseier blablabla, hadde vært flott å bli undervurdert litt av united XI også :D

 

Du har helt rett, er litt godt å bli undervurdert i denne kampen, man skal aldri være skrååsikker i Champions league.. Håper det blir fordel oss Arsenal Supportere:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...