Jump to content

2009.04.15 Villarreal H


pekkiry

Hvordan går dette da mon tro?  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Champagnefotball, målene kommer, WENGER danser, og vi står med 2 ben og 9 tær i semifinalen!

 

BRING ON UNITED!

Mener du da at vi har 4 bein? :)

Steamen min har dotte ut. Noen som har en.

http://www.atdhe.net/live-tv-6289.html

får ikke den til å funke.

http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=49dd52c1ec520 denne er veldig bra selvom den er litt treig;)

Link to comment
Share on other sites

Vi må være klar over at Manu er en mye bedre motstander enn Villareal. De har verdens beste stopperpar, regjerende "verdens beste spiller", og et spisspar som er blant topp 3-4 i verden. Vi har ikke vert veldig gode defensivt, og jeg frykter Manu kan straffe oss stort på det...

Link to comment
Share on other sites

Vi må være klar over at Manu er en mye bedre motstander enn Villareal. De har verdens beste stopperpar, regjerende "verdens beste spiller", og et spisspar som er blant topp 3-4 i verden. Vi har ikke vert veldig gode defensivt, og jeg frykter Manu kan straffe oss stort på det...

Derfor satser vi på et seint Porto-mål :)

Link to comment
Share on other sites

Vi må være klar over at Manu er en mye bedre motstander enn Villareal. De har verdens beste stopperpar, regjerende "verdens beste spiller", og et spisspar som er blant topp 3-4 i verden. Vi har ikke vert veldig gode defensivt, og jeg frykter Manu kan straffe oss stort på det...

 

La oss ikke være overnegative på en kveld som denne, men du har selvsagt helt rett.

 

Det gode gamle hockey-ordtaket gjelder også i fotball: Offense wins you matches - defence wins you championships.

 

Men ikke glem hva slags forsvar vi kom til finalen med sist - med Flamini på venstre back. Ingenting er umulig :)

Link to comment
Share on other sites

Vi må være klar over at Manu er en mye bedre motstander enn Villareal. De har verdens beste stopperpar, regjerende "verdens beste spiller", og et spisspar som er blant topp 3-4 i verden. Vi har ikke vert veldig gode defensivt, og jeg frykter Manu kan straffe oss stort på det...

 

Spillerne vil uansett heve seg flere hakk når Man Utd står på den andre siden. Alle kamper lever sitt eget liv, og defensivt vil man være mer fokusert da enn det spillerne er for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Ouch - ingen skader på vestrebacker nå, takk!

Porto klare ikke skape noe som helst og manure blir nok vårt neste hinder på vei til Roma.

 

Jeg frykter ikke ManU. Jeg vil heller glede med til en HELVETES kjemesemifinale! Som de sier på Sky Sports: Mouthwatering!!

Link to comment
Share on other sites

Det var det. Flotte angrep med flotte mål, unngår skader og suspensjoner, så jeg har bare en ting å si; bring on United!

 

Sinnsykt deilig å nå tenke at denne sesongen faktisk kan ende opp i noe fantastisk. Nå er det full fokus fram mot Chelsea kampen. :)

Link to comment
Share on other sites

Vi må være klar over at Manu er en mye bedre motstander enn Villareal. De har verdens beste stopperpar, regjerende "verdens beste spiller", og et spisspar som er blant topp 3-4 i verden. Vi har ikke vert veldig gode defensivt, og jeg frykter Manu kan straffe oss stort på det...

 

La oss ikke være overnegative på en kveld som denne, men du har selvsagt helt rett.

 

Det gode gamle hockey-ordtaket gjelder også i fotball: Offense wins you matches - defence wins you championships.

 

Men ikke glem hva slags forsvar vi kom til finalen med sist - med Flamini på venstre back. Ingenting er umulig :)

Det handler overhodet ikke om å være overnegativ, men når det kommer til motstandere mener jeg at Arsenal ikke er underdogs i noen kamper i verden, bortsett fra to; mot Barcelona og MANU... Manu har for tiden ingen skader, mens vi har mange skader på den lagdelen vi er aller mest sårbar på fra før... Selvsagt kan vi få spillere tilbake til den kampen om to uker, men uansett er det Manu som er klare favoritter i den dobbelkampen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...