Jump to content

2009.04.15 Villarreal H


pekkiry

Hvordan går dette da mon tro?  

45 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

vi har hjemmekamp sist neste runde ;)

Fortidlig å tenkte på sånn nå!!!

Kjekt å se høyresiden vår idag :)

hehe, svarte på et spørsmål fra en der :) men syns også Walcott og Eboue har spilt veldig braa! :)

Nesten synd vi har Sagna, for Eboue er og blir en fantastisk høyreback.

Link to comment
Share on other sites

God første omgang. Starter veldig positivt. Eboue og Walcott står frem som de beste. Allikevel minst 45 min igjen, så ingenting er avgjort. Viktig at vi holder hodet kaldt og benytter de evt kontringene som kommer i andre omgang når Villareal må fremover.

Link to comment
Share on other sites

Thor egen sier forferdelig mye rart :D

 

Skulle ønske det var mulig å mute kommentatoren, men siden dette ikke er mulig må jeg nesten høre på kødden.. :)

 

Forøvrig må jeg si at jeg fryder meg av å se Song, rett og slett tatt et virkelig steg opp i løpet av sesongen, har hele tiden sagt at han burde få sjansen ved siden av Cesc og nå viser det seg at dette kan bli et knallpar på midten, akkurat som Mathieu og Cesc var i 07/08 sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Veldig viktig å holde hodet kaldt nå! Vi må fortsette å presse på og gå for ett mål til. Men skulle ønske man unnlot å skrive stillinger fra andre kamper i denne tråden... Er en skam å besudle Arsenalkamptråder med manure-mål!

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 15 2009, 09:36 PM) 165170[/snapback]

Thor egen sier forferdelig mye rart :D

 

Skulle ønske det var mulig å mute kommentatoren, men siden dette ikke er mulig må jeg nesten høre på kødden.. :)

 

Forøvrig må jeg si at jeg fryder meg av å se Song, rett og slett tatt et virkelig steg opp i løpet av sesongen, har hele tiden sagt at han burde få sjansen ved siden av Cesc og nå viser det seg at dette kan bli et knallpar på midten, akkurat som Mathieu og Cesc var i 07/08 sesongen!

Jeg er helt enig. Synes han var veldig bra mot Wigan, og viser igjen i første omgang at han har full kontroll. Han harog nå startet å sentre ballen fremover og ikke på tvers når han setter i gang

Link to comment
Share on other sites

Thor egen sier forferdelig mye rart :)

 

Det har du rett i! Synes han er en morsom kommentator, men hva var greia med senneps direktøren han prata om midtveis? :D

 

Har ikke peiling. Skjønner ingenting av de merkelige tingene han sier hele tiden. Sa noe om frisøren og Silvestre også. Han er noe for seg selv :P

Link to comment
Share on other sites

En god 1 omgang med god laginnsats.

En fornøyelse å se Song hvor tett han alltid ligger oppi motstander.

Der har Denilson mye å lære.

Høyresiden vår med Eboue/Walcott fungerer meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Veldig viktig å holde hodet kaldt nå! Vi må fortsette å presse på og gå for ett mål til. Men skulle ønske man unnlot å skrive stillinger fra andre kamper i denne tråden... Er en skam å besudle Arsenalkamptråder med manure-mål!

en skam? det er jo først og fremst for å være oppdatert på hvem vi kanskje kan måte i en eventuell semifinale.. syntes det er greit, så lenge man ikke overdriver HELT!

1-0 man utd, ronaldo.. går bra det, selvom jeg HATER han:)

Link to comment
Share on other sites

En god 1 omgang med god laginnsats.

En fornøyelse å se Song hvor tett han alltid ligger oppi motstander.

Der har Denilson mye å lære.

Høyresiden vår med Eboue/Walcott fungerer meget bra.

 

Helt enig mmaelan, men gi nå også Gibbs honnør for en glitrende gjennomført 1. omgang. Jeg var litt usikker på han før kampstart, det ser ut til at det var ubegrunnet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...