Jump to content

2009.02.08 Tottenham B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så nå på Arsenal.com han er små skade så de må se om han er bedre i morgen jævla typisk en spiller blir skada før han har trent en eneste gang med arsenal merkelig :)

HVilken spiller snakker du om her? Arshavin? Finner ingenting om det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Så nå på Arsenal.com han er små skade så de må se om han er bedre i morgen jævla typisk en spiller blir skada før han har trent en eneste gang med arsenal merkelig :)

HVilken spiller snakker du om her? Arshavin? Finner ingenting om det.

Ikke jeg heller finner noe om det. Har du en link som vi kan lese om dette på? Viss det er tillfelle er det vertfall fryktelig. Endelig et storkjøp så starter eventyret med skade.

Link to comment
Share on other sites

Så nå på Arsenal.com han er små skade så de må se om han er bedre i morgen jævla typisk en spiller blir skada før han har trent en eneste gang med arsenal merkelig :)

HVilken spiller snakker du om her? Arshavin? Finner ingenting om det.

Ikke jeg heller finner noe om det. Har du en link som vi kan lese om dette på? Viss det er tillfelle er det vertfall fryktelig. Endelig et storkjøp så starter eventyret med skade.

Eneste jeg fant om det var at Wenger sa han Arshavin kunne risikere å bli skadet om han ble matchet for mye,for tidlig. Står faktisk ingen steder at Arshavin er skadet! Teamtalk mener forøvrig han er med i troppen i dag. Får for guds skyld håpe han blir matchet forsiktig!

 

Vi vinner forresten 2-1 idag, hvis noen lurte!

Link to comment
Share on other sites

Så nå på Arsenal.com han er små skade så de må se om han er bedre i morgen jævla typisk en spiller blir skada før han har trent en eneste gang med arsenal merkelig :(

HVilken spiller snakker du om her? Arshavin? Finner ingenting om det.

Ikke jeg heller finner noe om det. Har du en link som vi kan lese om dette på? Viss det er tillfelle er det vertfall fryktelig. Endelig et storkjøp så starter eventyret med skade.

Eneste jeg fant om det var at Wenger sa han Arshavin kunne risikere å bli skadet om han ble matchet for mye,for tidlig. Står faktisk ingen steder at Arshavin er skadet! Teamtalk mener forøvrig han er med i troppen i dag. Får for guds skyld håpe han blir matchet forsiktig!

 

Vi vinner forresten 2-1 idag, hvis noen lurte!

3-1 seier og tottene får rødt :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har lest før kampen innepå arsenal.com?

 

In January, he spent £47million on Jermain Defoe, Keane, Wilson Palacios, Pascal Chimbonda and Carlo Cudicini. No-one, not even Manchester City, have shelled out more.

 

Ganske mye penger dem har brukt, skulle jo tru det klare å gi dem litt suksess.

Link to comment
Share on other sites

Som alltid lever disse kampene sitt eget liv uavhengig av tabellposisjoner og denslags. Dette kan ende med hva som helst. Spursspillerene er som alltid giret opp mot det vanvittige i desse oppgjørene, spesielt Robbie Keane må regnes som armed and dangerous i dag. Det ligger liksom i kortene ....... !!!

Link to comment
Share on other sites

Som alltid lever disse kampene sitt eget liv uavhengig av tabellposisjoner og denslags. Dette kan ende med hva som helst. Spursspillerene er som alltid giret opp mot det vanvittige i desse oppgjørene, spesielt Robbie Keane må regnes som armed and dangerous i dag. Det ligger liksom i kortene ....... !!!

Jeg forventer som vanlig at våre spillere skal være armed and dangerous også, men det skal vi aldri stole på i denne sesongen. Tipper dette blir vanvittig jevnt, med 1-1 til pause og 1-2 til slutt.

 

Håper Arshavin får spille, men regner ikke med det.

 

Lykke til alle!

Link to comment
Share on other sites

Som alltid lever disse kampene sitt eget liv uavhengig av tabellposisjoner og denslags. Dette kan ende med hva som helst. Spursspillerene er som alltid giret opp mot det vanvittige i desse oppgjørene, spesielt Robbie Keane må regnes som armed and dangerous i dag. Det ligger liksom i kortene ....... !!!

Jeg forventer som vanlig at våre spillere skal være armed and dangerous også, men det skal vi aldri stole på i denne sesongen. Tipper dette blir vanvittig jevnt, med 1-1 til pause og 1-2 til slutt.

 

Håper Arshavin får spille, men regner ikke med det.

 

Lykke til alle!

Håper på og se Vela fra start, og Nasri sentralt ilag med Song.

Link to comment
Share on other sites

Som alltid lever disse kampene sitt eget liv uavhengig av tabellposisjoner og denslags. Dette kan ende med hva som helst. Spursspillerene er som alltid giret opp mot det vanvittige i desse oppgjørene, spesielt Robbie Keane må regnes som armed and dangerous i dag. Det ligger liksom i kortene ....... !!!

Jeg forventer som vanlig at våre spillere skal være armed and dangerous også, men det skal vi aldri stole på i denne sesongen. Tipper dette blir vanvittig jevnt, med 1-1 til pause og 1-2 til slutt.

 

Håper Arshavin får spille, men regner ikke med det.

 

Lykke til alle!

Håper på og se Vela fra start, og Nasri sentralt ilag med Song.

HELT enig!

vela på venstre og nasri i midten sammen med denilson, eboue på høyrekant:)

Håper virkelig Arshavin sitter på benken og kommer inn de siste 5 min...

Link to comment
Share on other sites

Ny kamp, nye muligheter for gutta våres :) I dag bør og "må" det bli seier. Det må smelle i hver duell, og den som feiger ut idag, den har ikke noe på banen å gjøre. Håper vi tar kontroll på midten idag, men frykter det blir tøft, hvertfall med de vi har spilt med i det siste.

Setter min lit til at RvP redder oss idag, og vi vinner 2-1 :( Når det gjelder Arshavin, så tipper jeg han ikke blir benyttet, og faktisk så tror jeg han blir utelatt fra troppen, kanskje ikke så overraskende, men håper Wenger overrasker meg positivt og at han får noen minutter selv om jeg ikke ønsker å risikere noe med han.

Lykke til ALLE sammen!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har ikke spillt en kamp på flere måneder. Tribuneplass.

 

Ja det sier vi neste gang også, og gangen etter det, og etter det.... så kan vi jo bare selge han igjen uten at han har spilt en eneste kamp.....

Grunnen til at han eventuelt sitter på tribunen er vel at han har trent dårlig i det siste.... Men det er jo god trening i å få 10-15 minutter. Kamp er jo også god trening. Basisferdighetene sitter jo i kroppen, og det skader nok ikke han eller laget om han får prøve seg noen minutter.

Og med det antallet vi har lov å ha på benken i år så burde det være plass til han der.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg mest over at Eduardo er på benken. Det er meget gode nyheter. Ellers fant Wenger plass til Arshavin på benken. Altså er formen hans bedre enn hva jeg fryktet. ;)

 

Blir en tett kamp. Spudz kommer til å gi alt. Umulig å tippe utfallet, men vi satser på at det går vår vei. Skal Adebayor gjøre det igjen mot nettopp Spudz?

 

Lykke til folkens!

Link to comment
Share on other sites

1 Almunia

3 Sagna

5 Toure

10 Gallas

22 Clichy

27 Eboue

17 Song Billong

15 Denilson

8 Nasri

25 Adebayor

11 Van Persie

 

40 Gibbs

21 Fabianski

26 Bendtner

20 Djourou

9 Eduardo

16 Ramsey

23 Arshavin

 

Morsomt med Arshavin og Eduardo på benken ;)

 

Skeptisk!

Song er for lite aggressiv i et derby-oppgjør, og manglende fart kompenserer ikke. Og hvor er Vela?

Huff og huff Wenger....jeg håper, men dette var ikke mye betryggende.

MEGET skuffende at vela ikke er i troppen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Vela er i Mexico(?) pga landslagsamling

ja, det kan godt hende...

 

Vela fikk et direkte rødt kort forrige kamp og er suspendert i to kamper, men vet nå ikke om han faktisk er i Mexico selv om han ikke kan spille.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...