Jump to content

2009.02.08 Tottenham B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Forsåvidt enig angående Adebayor, han fortjener å bli satt ut, men synd det er pga skade.

 

Med tanke på Eboue, så fikk jeg ikke med meg hvorfor han ble utvist. Men tror grunnen til at Eboue var bedre før, er at tidligere spilte han fast på laget, men etter Sagna kom har det blitt begrenset med kamper på backplass, og han er mye bedre der enn som kantspiller.

Synd og synd... Skade er den eneste måten han kan bli satt ut på. Klippekortet henger høyt hos mr. Wenger.

 

Det er synd en Arsenal spiller blir skadet uansett hvor dårlig de har prestert.

Enig. Selv om ikke Ade har vert på det nivået han var i fjor er han en av våre beste spisse. Jeg mener han er bedre enn Bendtner og at det er et tap og miste han.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Syntes midtforsvaret vårt svømmer litt i dag. Feilvurderinger og feilpasninger.

Enig, Toure ble lurt på ræva av Pavlutsjenko istad. Heldigvis har han ikke hatt noe særlig følsom fot idag. Men vi sliter. Må satse på en kontring eller lykke treffe skal dette går veien.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham presser veldig mye nå :angry:

Dem får nok uttelling snart.

Virker å være 4 mann mindre enn dem i øyeblikket. Vi klarer ikke å holde på ballen, mister den med engang. Og Lennon får lagt inn gang på gang. Vi må få roet ned spillet litt nå.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham presser veldig mye nå :o

Dem får nok uttelling snart.

Virker å være 4 mann mindre enn dem i øyeblikket. Vi klarer ikke å holde på ballen, mister den med engang. Og Lennon får lagt inn gang på gang. Vi må få roet ned spillet litt nå.

Ja, vi kan jo hente fram "the-arsenal-way". :angry:

 

Kan ikke forstå annet enn at det er 95-5 i posession for øyeblikket. Har ikke gutta lyst til å vinne?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...