Jump to content

2009.02.08 Tottenham B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Men hvorfor i alle dager sette på Bendtner der. Vi har jo allerede en spiss i Van Persie. Bør jo heller få en til midtbanespiller slik at den blir stabilisert!

 

og det med Eboue, håper han får en skikkelig strekk av Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Eboue begynner veldig bra, men så klarer han å pådra seg to helt unødvendige kort. Det første får han for munnbruk og det andre får han for å sparke ned en rett etter han netopp hadde blit takla.

Hvis han bare hadde tenkt litt så kunne han hatt 0 kort.

Er lei av han :o

Link to comment
Share on other sites

Hadde håpet wenger byttet Arshavin inn med eboue når han fikk sitt første gule. Var sikker på han kom til å bli utvist, og det ble han. Dommeren er ganske svak, men det var Eboue sin feil. Kan ikke si noe på det gule kortet.

 

Håper bare at vi klarer å holde hode kaldt, og ikke får mer kort nå.

Vi trenger 3 poeng i dag!

Link to comment
Share on other sites

Forsåvidt enig angående Adebayor, han fortjener å bli satt ut, men synd det er pga skade.

 

Med tanke på Eboue, så fikk jeg ikke med meg hvorfor han ble utvist. Men tror grunnen til at Eboue var bedre før, er at tidligere spilte han fast på laget, men etter Sagna kom har det blitt begrenset med kamper på backplass, og han er mye bedre der enn som kantspiller.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor skal almunia sette hendene sine på baller som helt klart er på tur over eller utenfor. noe slikt så vi aldri fra seaman. vi trenger en ny keeper og en defansiv midtbanespiller. kan gjerne være klart første dag ved neste overgangsvindu!

det er vell for å være sikker på at ballen ikke går i mål, det er jo helt fortåelig..

Håper vi får se Arshavin, selvom han ikke er i verdens beste form.. skulle byttet inn arshavin istedenfor bendtner...

Link to comment
Share on other sites

Eboue begynner veldig bra, men så klarer han å pådra seg to helt unødvendige kort. Det første får han for munnbruk og det andre får han for å sparke ned en rett etter han netopp hadde blit takla.

Hvis han bare hadde tenkt litt så kunne han hatt 0 kort.

Er lei av han :angry:

Et lite forsvar av Eboue. Tror alle hadde sagt imot dommern etter den annuleringen. Og det H.Thoresen sier om at Woodgate hindres er jo teit

Link to comment
Share on other sites

Jeg setter min lit til spissparet på topp. Van Persie og Bendtner har goalgetteregenskapene til å gi oss seieren her. Nå gjelder det bare å få pasningene på midten, og at Nasri kan fore de to på topp med baller.

 

Forøvrig helt enig med Thoresen i studio!

Link to comment
Share on other sites

Tenk å ødelegge et lokalderby på denne måten! FORKASTELIG, MIKE DEAN!!!

Hehe. Ja Mike Dean sin feil. Eboue spenner Modric rett ned

 

Ja, for det var jo det han fikk det gule for?!

Rekner med linjemannen oppfatta det og ga beskjed til Dean. Uansett fortjent utvisning

 

Hadde vært klart dersom det var for sparket han fikk det, men siden det var fordi han skværet opp med Modric i ettertid, er det elendig dømming!

Karma vet du. Uansett fortjent.

Fekk sett etterslenge nå, da er det grett å gi han sitt andre gule. Jeg trudde han fekk det for munnbruk. Må trekke tilbake det jeg sa om katastrofe dommer. Men mener enda at det er litt strengt rødt kort. Men Eboue er nok en mann som dommerne passer ekstra godt på etter mye usportslig de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Eboue begynner veldig bra, men så klarer han å pådra seg to helt unødvendige kort. Det første får han for munnbruk og det andre får han for å sparke ned en rett etter han netopp hadde blit takla.

Hvis han bare hadde tenkt litt så kunne han hatt 0 kort.

Er lei av han :angry:

Et lite forsvar av Eboue. Tror alle hadde sagt imot dommern etter den annuleringen. Og det H.Thoresen sier om at Woodgate hindres er jo teit

Enig. Men at han skal stikke ut beinet foran Modric på den måten er jo bare helt idiotisk. Han vet han har gult kort, og burde være smart nok til å holde seg for god for slikt... Dessverre er Eboue en slik spiller som ofte blir altfor heit i topplokket.

 

Og at det skal være frispark til Tottene når Eboue setter ballen i mål er jo helt uforståelig! Aldri i verden at det er frispark.

Link to comment
Share on other sites

Forsåvidt enig angående Adebayor, han fortjener å bli satt ut, men synd det er pga skade.

 

Med tanke på Eboue, så fikk jeg ikke med meg hvorfor han ble utvist. Men tror grunnen til at Eboue var bedre før, er at tidligere spilte han fast på laget, men etter Sagna kom har det blitt begrenset med kamper på backplass, og han er mye bedre der enn som kantspiller.

Synd og synd... Skade er den eneste måten han kan bli satt ut på. Klippekortet henger høyt hos mr. Wenger.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor skal almunia sette hendene sine på baller som helt klart er på tur over eller utenfor. noe slikt så vi aldri fra seaman. vi trenger en ny keeper og en defansiv midtbanespiller. kan gjerne være klart første dag ved neste overgangsvindu!

det er vell for å være sikker på at ballen ikke går i mål, det er jo helt fortåelig..

Håper vi får se Arshavin, selvom han ikke er i verdens beste form.. skulle byttet inn arshavin istedenfor bendtner...

 

en god keeper har såpass kontroll på posisjonen sin og høyden på ballen, og kan dermed lett se at ballen går over.

Link to comment
Share on other sites

Trist omgang fra våres side....

Mye kan bli bedre i 2.omgang.

Vi sliter veldig sentralt på midtbanen fortsatt, nå som Fabregas er skadet

har vi kanskje premier league`s dårligste sentrale midtbane per dags dato.

Nasri må inn sentralt, så kan vi sette inn på Arshavin isteden for Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Jeg setter min lit til spissparet på topp. Van Persie og Bendtner har goalgetteregenskapene til å gi oss seieren her. Nå gjelder det bare å få pasningene på midten, og at Nasri kan fore de to på topp med baller.

 

Forøvrig helt enig med Thoresen i studio!

ettersom vi er 1 mann mindre og tottenham er overlegne på midten så tror jeg neppe vi spiller med 2 spisser nå..

Link to comment
Share on other sites

Clichy blir nok også utvist. Tenk kor kult det blir når vi vinner 1-0 med 9 mann, etter et mål av Arshavin 3 minutter på overtid :angry:

Trur det kan koke over for noen tottenhamspillere også. Men spørst om de blir like hardt straffet som Eboue ble da.

Føler vi ligger ann til å få en straffe i andre omgang. Nasri blir sparket ned.

Link to comment
Share on other sites

Forsåvidt enig angående Adebayor, han fortjener å bli satt ut, men synd det er pga skade.

 

Med tanke på Eboue, så fikk jeg ikke med meg hvorfor han ble utvist. Men tror grunnen til at Eboue var bedre før, er at tidligere spilte han fast på laget, men etter Sagna kom har det blitt begrenset med kamper på backplass, og han er mye bedre der enn som kantspiller.

Synd og synd... Skade er den eneste måten han kan bli satt ut på. Klippekortet henger høyt hos mr. Wenger.

 

Det er synd en Arsenal spiller blir skadet uansett hvor dårlig de har prestert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg setter min lit til spissparet på topp. Van Persie og Bendtner har goalgetteregenskapene til å gi oss seieren her. Nå gjelder det bare å få pasningene på midten, og at Nasri kan fore de to på topp med baller.

 

Forøvrig helt enig med Thoresen i studio!

ettersom vi er 1 mann mindre og tottenham er overlegne på midten så tror jeg neppe vi spiller med 2 spisser nå..

 

Hehe, da blir det nok Nicklas på høyrevingen som vanlig. Nei, jeg tror faktisk Wenger kommer til å gamble litt med to spisser, ellers hadde han nok vurdert Arshavin som en noe bedre kandidat til innbytte enn Dansken, selv om russeren ikke har spilt fotball på en stund.

Link to comment
Share on other sites

Forsåvidt enig angående Adebayor, han fortjener å bli satt ut, men synd det er pga skade.

 

Med tanke på Eboue, så fikk jeg ikke med meg hvorfor han ble utvist. Men tror grunnen til at Eboue var bedre før, er at tidligere spilte han fast på laget, men etter Sagna kom har det blitt begrenset med kamper på backplass, og han er mye bedre der enn som kantspiller.

Synd og synd... Skade er den eneste måten han kan bli satt ut på. Klippekortet henger høyt hos mr. Wenger.

 

Det er synd en Arsenal spiller blir skadet uansett hvor dårlig de har prestert.

Ja, det er synd. Men det er alltids et men. Og her mener jeg det men-et er at det er eneste måten å få han av banen på. Wenger makter jo ikke å innse fakta.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...