Jump to content

2009.02.08 Tottenham B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 5 2009, 08:11 PM) 158580[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Eduardo har fått beskjed fra Wenger om at han kanskje blir med som benkvarmer til WHL. Må være litt av ett mareritt etter å ha vært ute av fotballen i ett år, å bli kastet innpå verdens styggeste stadion...

 

Haha genialt. Men det hadde vært artig om Dudu kom inn i andre omgangen og puttet et mål mot drittlaget :)

Ja, hadde vært artig, men skal ikke glemme at hvis han ikke scorer mot Spurs på søndag, så har han en gyllen mulighet dagen derpå, for da er det nemlig duket for et nytt Londonoppgjør: Tottenham reservene vs Arsenal reservene :) 2 seire på 2 dager mot det møkkalaget hadde gjort godt :)

Går ut fra at vi ikke kommer til å spare spillere på søndag, for så og kunne bruke dem for reservelaget dagen etterpå. Men 2 seiere hadde smakt

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Skal på kampen på søndag sammen med en kamerat, og lurte i den anledning om det var noen som vet om det er noen puber Arsenalfans samles på før kampen, og eventuelt går samlet fra, til kampen når denne begynner?

Har lyst til å varme skikkelig opp på en pub før vi tar turen til WHL :)

Link to comment
Share on other sites

Går ut fra at vi ikke kommer til å spare spillere på søndag, for så og kunne bruke dem for reservelaget dagen etterpå. Men 2 seiere hadde smakt

er vel ingen som har snakket om å spare spillere? Sitter Dudu på benken på søndag og ikke spiller mer enn 30min, hadde han spilt dagen etter for reservene, men kom på at han skal spille for Kroatia mot Romania, så blir nok ikke aktuelt allikevel :)

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Skal på kampen på søndag sammen med en kamerat, og lurte i den anledning om det var noen som vet om det er noen puber Arsenalfans samles på før kampen, og eventuelt går samlet fra, til kampen når denne begynner?

Har lyst til å varme skikkelig opp på en pub før vi tar turen til WHL :)

 

 

Vil ikke anbefale pubene rundt Shit Hart Lane. Det er mer vanlig å samles på pubene ved Finsbury Park og da spesiellt 12 pins.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg ganske trygg på denne. Regner med at siste dagers hendelser med 23AA vil gi et løft. Det er en optimisme i hele systemet fra punktet i midtsirkelen på Emirates til de fjerneste supportere.

Gleder meg til denne kampen.

 

Her føler jeg helt motsatt av deg.

 

Vist man tar spiller for spiller på disse to lagene så er vi ganske likt balansert,bortsett fra på midtbanen hvor spurs er mye bedre stilt.

De kommer til å gi alt for å få en seier mot oss,mens det å gi alt har vært et skikkelig problem for oss denne sesongen.

Forventer ikke all verden fra arshavin i denne kampen,men mulig han kan gjøre et godt innhopp.

 

Tror vi kommer til å slite noe voldsomt med å dra i land en seier her,men håper sef de klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner på 3 points lane på søndag, med dette laget..

 

almunia

sagna-gallas-djourou-clichy

eboue-denilson-nasri-vela

ade-rvp

 

subs. fabianski,toure,gibbs,song,ramsey,arshavin,eduardo

 

vi ligger under 1-0 etter 70min, da kommer eduardo og arshavin inn, dudu skårer i det 80.min, retur på corner..

5min på overtid kommer arshavin alene med keeper på realt pires vis, og avgjør kampen til vår fordel.. :) :)

drømmesenario :)

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner på 3 points lane på søndag, med dette laget..

 

almunia

sagna-gallas-djourou-clichy

eboue-denilson-nasri-vela

ade-rvp

 

subs. fabianski,toure,gibbs,song,ramsey,arshavin,eduardo

 

vi ligger under 1-0 etter 70min, da kommer eduardo og arshavin inn, dudu skårer i det 80.min, retur på corner..

5min på overtid kommer arshavin alene med keeper på realt pires vis, og avgjør kampen til vår fordel.. :) :)

drømmesenario :)

Hadde ikke vore gale hadde det skjedd. Men vil nødig ligge under helt fram til det 70 min. Blir unøvendig stressa da. Vil lede med 2 mål før det er spilt 10 min. Og at det holder seg hele kampen. Samme for meg hvem og hva tid vi skårer. Bare vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

Nå sier jo Wenger på en pressekonferanse til ATVO at han i løpet av kvelden, når AA23 er tilbake fra svippturen til russland der han har hentet tannbørste sin osv, skal ta stilling til om han skal inkluderes i troppen med hensyn til form og kondis. Og som vanlig, har Wenger aldri behov for å haste noen spillere på banen...

 

Alle ønsker at han bare skal løpe ut på banen, spille helt sykt og banke inn mål. Men realiteten er nok slik at det alltid tar litt tid å bli samspilt med de andre spillerene, lære hvordan de tenker og hva de tenker om deg når man er ute på banen. Med kanskje kun 1 eller 2 (?) treninger sammen med troppen så er det vel kanskje i grenseland hva man kan forvente. Risikoen kan bli en svært dårlig start for AA, og det ville vært synd og skuffende.

 

Fordelen er at spilleren har rutine og erfaring. Krysser uansett fingrene på at han får 10-15min spilletid. Ser heller at _han_ kommer inn mot slutten, enn at vi skal spille med 10 mann og en danskepølse. :)

 

Med tanke på hvem vi skal møte, blir det neppe noe målfest... tipper vi vinner 3-0. hattrick av RVP!

Link to comment
Share on other sites

Nå sier jo Wenger på en pressekonferanse til ATVO at han i løpet av kvelden, når AA23 er tilbake fra svippturen til russland der han har hentet tannbørste sin osv, skal ta stilling til om han skal inkluderes i troppen med hensyn til form og kondis. Og som vanlig, har Wenger aldri behov for å haste noen spillere på banen...

 

Alle ønsker at han bare skal løpe ut på banen, spille helt sykt og banke inn mål. Men realiteten er nok slik at det alltid tar litt tid å bli samspilt med de andre spillerene, lære hvordan de tenker og hva de tenker om deg når man er ute på banen. Med kanskje kun 1 eller 2 (?) treninger sammen med troppen så er det vel kanskje i grenseland hva man kan forvente. Risikoen kan bli en svært dårlig start for AA, og det ville vært synd og skuffende.

 

Fordelen er at spilleren har rutine og erfaring. Krysser uansett fingrene på at han får 10-15min spilletid. Ser heller at _han_ kommer inn mot slutten, enn at vi skal spille med 10 mann og en danskepølse. ;)

 

Med tanke på hvem vi skal møte, blir det neppe noe målfest... tipper vi vinner 3-0. hattrick av RVP!

Enig at vi ikke skal frvente så mye, tipper han ikke spiller bra før april-mai, kanskje ikke før neste sesong, kansje aldri...

men drømmer likevel om mål mot hottetottene :P

Link to comment
Share on other sites

Spillere er langt mer skadet i Arsenal enn andre steder. Se f.eks på Aliadiere. Han spilte 20mnd i Boro uten en eneste skade. Har vært litt skadet i det siste, men... I Arsenal var han skadet nesten sammenhengende i 5 år.

 

Hvorfor er det slik. Er det spillertypene vi kjøper som er årsaken, eller det treningene?

 

Om kampen i morgen må det sies at vi ikke er favoritter. Tottenham har ikke tapt mot de fire store i år, så å være sikker på seier her er usaklig

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen har vi virkelig kniven på strupen med tanke på villa seier og 8 poeng opp til 4 plassen trur eg vil bli for mye for oss. ikke nok med det så er dette en av 2 kamper som vi bara må vinne. frykter tap i denne og uten CL plass. nei da ville livet vært hardt.

Link to comment
Share on other sites

Om kampen i morgen må det sies at vi ikke er favoritter. Tottenham har ikke tapt mot de fire store i år, så å være sikker på seier her er usaklig

Så bra vi ikke er topp 4 da. Det må jo bety at vi slår dem? :P

De fire store er ikke det samme som topp 4, men det vet du vel

Link to comment
Share on other sites

Om kampen i morgen må det sies at vi ikke er favoritter. Tottenham har ikke tapt mot de fire store i år, så å være sikker på seier her er usaklig

Så bra vi ikke er topp 4 da. Det må jo bety at vi slår dem? :)

De fire store er ikke det samme som topp 4, men det vet du vel

Ja vet det, men ordla meg litt feil. Mente egentlig å si:

 

Så bra vi ikke er blant de fire store lengre da, det må vel bety at vi slår dem?

Link to comment
Share on other sites

Om kampen i morgen må det sies at vi ikke er favoritter. Tottenham har ikke tapt mot de fire store i år, så å være sikker på seier her er usaklig

Så bra vi ikke er topp 4 da. Det må jo bety at vi slår dem? :)

De fire store er ikke det samme som topp 4, men det vet du vel

Ja vet det, men ordla meg litt feil. Mente egentlig å si:

 

Så bra vi ikke er blant de fire store lengre da, det må vel bety at vi slår dem?

 

Usannsynlig statistikk for et drittlag som Tottenham. Er på tide at den statistikken ryker i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Spillere er langt mer skadet i Arsenal enn andre steder. Se f.eks på Aliadiere. Han spilte 20mnd i Boro uten en eneste skade. Har vært litt skadet i det siste, men... I Arsenal var han skadet nesten sammenhengende i 5 år.

 

Hvorfor er det slik. Er det spillertypene vi kjøper som er årsaken, eller det treningene?

 

Om kampen i morgen må det sies at vi ikke er favoritter. Tottenham har ikke tapt mot de fire store i år, så å være sikker på seier her er usaklig

 

Godt spørsmål. Ja hvorfor får vi så mange skader? Da må vi vel analysere en del. Hva type skader får vi? Er det belastningsskader? Er det skader som skjer i kamp på grunn av dueller?

Når en har sett på dette, kan en se mer på årsaken. Årsaken kan være treningsopplegget som du er inne på. Det kan være at andre lag spiller styggere mot oss en de gjør om lag som ligger lengre ned på tabellen. Osv.

Skulle likt å sett en statistikk over hvillke type skader vi har, og hvor det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Nå vant Villa 2-0 borte i dag de er det beste formlaget sammen med man utd.

Ser veldig stygt ut nå med tanke på 4 plassen, Villa vinner å vinner mens vi stadig avgir poeng.

Chelsea 0-0 men de har en mye bedre mål forskjell en oss.

Liker ikke dette her Villa har en mye bedre stall en alle tror de har mange goe spillere og har forsterka laget også nå.

Skulle vi ikke vinne i morgen tror jeg vi kan si farvel til 4 plassen.

Å da kan det bli være med å holde Cesc og Van persie i klubben.

Alle goe spillere vi spille CL det sier seg selv å vinne trofer.

Mest iriteren er at Villa hele tiden klare å vinne de gjevne kampene vær enest gang.

Men de skal vel snart møte Chelsea, Liverpool og Man Utd ta håper jeg de taper alle de 3 kampen så vi kan ta innpå dem.

 

Måtte vi vinne i morgen alle Gunners og våre kjære Russer blir klar til kampen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...