Jump to content

2008.12.06 Wigan Athletic H


pekkiry

Hvem vinner?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lykken til Arsenal snudde da vi møtte Chelsea, nå er black November over og "Bright December" er kommet.

Vi ser et par nye spillere til klubben i januar og vi vinner serien:)

Dette laget starter i morgen:

Almunia

Sagna - Djourou - Silvestre/Toure - Clichy

Nasri - Fabregas - Song/Denilson - Vela

vPersie - Adebayor

 

CL også?

 

Vist vi skal vinne noe denne sessongen tror jeg det blir CL eller FA. Premier league blir hardt, det kan kanskje gå vist vi henter inn tre fire spillere i januar. Men da må vi ikke lage større mellomrom opp til Pool og de der oppe. Noe som jeg tror faktisk vi kan greie. Det får vi jo se i morgen. Wigan.. ung guttene klarte jo seg fint mot de i liga cupen. Da burde iallefall A laget være i stand til å gjøre det samme, om ikke bedre.

De har to gode spisser iallefall, som kan bli en trussel for forsvaret vårt i morgen, og ikke minst spanjolen, vist han har en bad day.. Zaki og Heskey! Spiller de?

 

Men magefølelsen sier seier. En skikkelig solid seier. og ikke tre poeng til verken Pool, che, eller uni! :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Da nærmer vi oss en mer normal lagoppstilling. Og mot Wigan trenger vi noe rutine for å holde på trua etter Chelsea-kampen. Jeg går for følgendelagoppstilling i en kamp der vi vinner 3-0:

 

Almunia

Sagna - Toure/Djourou - Silvestre - Clichy

Eboue - Fabregas - Denilson/Song - Nasri

Van Persie - Adebayor

 

Jeg lurer litt på om Wenger bytter ut Djourou og hvem som danner midtbanerollen med Fabregas. Regner vel med at Wenger går for en skadefri Toure og Denilson.

 

God kamp! Nå håper jeg bare at vi ikke venter med å kjøre på med tempo og skikkelig fotball til vi har fått et mål eller to i mot oss. GO, GO, GO!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Er optimist og tror på en solid seier idag. Guttene må vise at de kan være gode mot de middelmådige laga også.

Det vil være en bombe for meg hvis Wenger vraker vår beste duellspiller Djorou. Hvem som skal spille ved siden av Djorou er mer åpent.

Jeg tror på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna Toure Djorou Clichy

 

Denilson Fabregas Song Nasri

 

Ade VP

Link to comment
Share on other sites

Før denne kampen har Wigan sluppet inn like mange mål som oss. Den statistikken kan vi ikke godta! Forøvrig har lag som Fulham, Bolton og Villa sluppet inn færre mål enn oss. Vi har ledd mye av spurvene i år og særlig Gomes, men faktisk har de kun sluppet inn 2 flere mål enn oss! Med andre ord er det liten til om at det er det defensive som har vært problemet vårt i år. Så klart, kampene mot Spurs og City trekker opp snittet på antall innslupne mål, men det har ikke vært mange nok kamper i år der vi har fått et clean sheet! Jeg var ikke klar over at statistikken var så ille før jeg sjekken den nå før kampen. Forøvrig kan det nevnes at vi har scort 7 flere mål en Liverpool, men ligger likevel 8 poeng bak dem.

 

Jeg håper på at dette laget får mange kamper på rad:

Almunia (Fabianski om Wenger er villig til å la han få sjansen)

Sagna Toure Djorou Clichy

Eboue Fabregas Song Nasri

Ade VP

 

Dudu og Rosicky tar vi også imot med åpne armer :)

Link to comment
Share on other sites

Før denne kampen har Wigan sluppet inn like mange mål som oss. Den statistikken kan vi ikke godta! Forøvrig har lag som Fulham, Bolton og Villa sluppet inn færre mål enn oss. Vi har ledd mye av spurvene i år og særlig Gomes, men faktisk har de kun sluppet inn 2 flere mål enn oss! Med andre ord er det liten til om at det er det defensive som har vært problemet vårt i år. Så klart, kampene mot Spurs og City trekker opp snittet på antall innslupne mål, men det har ikke vært mange nok kamper i år der vi har fått et clean sheet! Jeg var ikke klar over at statistikken var så ille før jeg sjekken den nå før kampen. Forøvrig kan det nevnes at vi har scort 7 flere mål en Liverpool, men ligger likevel 8 poeng bak dem.

 

Jeg håper på at dette laget får mange kamper på rad:

Almunia (Fabianski om Wenger er villig til å la han få sjansen)

Sagna Toure Djorou Clichy

Eboue Fabregas Song Nasri

Ade VP

 

Dudu og Rosicky tar vi også imot med åpne armer :)

 

Har tenkt på det samme eg også. Vi er forferdelige bakøve. Viss eg ikke husker helt feil slapp vi bare i 17 mål i en hel sesong. Da ble vi serie mestere og viss jeg ikke husker helt feil så var det Wenger som styrte skuta da også. Altså ikke noe Boring Arsenal med Graham i spissen. Men da hadde vi stoppere som Adams og Keown. Savner disse.

Link to comment
Share on other sites

Før denne kampen har Wigan sluppet inn like mange mål som oss. Den statistikken kan vi ikke godta! Forøvrig har lag som Fulham, Bolton og Villa sluppet inn færre mål enn oss. Vi har ledd mye av spurvene i år og særlig Gomes, men faktisk har de kun sluppet inn 2 flere mål enn oss! Med andre ord er det liten til om at det er det defensive som har vært problemet vårt i år. Så klart, kampene mot Spurs og City trekker opp snittet på antall innslupne mål, men det har ikke vært mange nok kamper i år der vi har fått et clean sheet! Jeg var ikke klar over at statistikken var så ille før jeg sjekken den nå før kampen. Forøvrig kan det nevnes at vi har scort 7 flere mål en Liverpool, men ligger likevel 8 poeng bak dem.

 

Jeg håper på at dette laget får mange kamper på rad:

Almunia (Fabianski om Wenger er villig til å la han få sjansen)

Sagna Toure Djorou Clichy

Eboue Fabregas Song Nasri

Ade VP

 

Dudu og Rosicky tar vi også imot med åpne armer :)

 

Har tenkt på det samme eg også. Vi er forferdelige bakøve. Viss eg ikke husker helt feil slapp vi bare i 17 mål i en hel sesong. Da ble vi serie mestere og viss jeg ikke husker helt feil så var det Wenger som styrte skuta da også. Altså ikke noe Boring Arsenal med Graham i spissen. Men da hadde vi stoppere som Adams og Keown. Savner disse.

 

Tror du skal sjekke historiebøkene en gang til B) Wenger hadde nok ikke komme til klubben på den tiden.

 

Ellers er jeg enig i lagoppstillingen. Det er det beste vi kan stille med per i dag. Håper Song fortsetter like solid som mot Chelsea hvor han tok Lampard fullstendig ut av kampen i 2. omgang.

Vi trenger flere seiere på rad for å bygge selvtillit.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

Lehmann

Sagna - Campbell - Toure - Clichy

Rosicky - Vieira - Fabregas - Pires

Bergkamp - Henry

 

*sukk*

 

Slike lag blir nok ei stund til me kan stille :-) Bergkamp og Henry var verdensklasse, der har me ingen i dag. Campbell, Viera og Pires var høg eurpoeisk klasse. Der har me vel kun Fabregas i dag. Skal me matche the unbeatens må me nok handle inn spelarar som Kaka, Eto og liknande og det er vel lite truleg. Me får håpe at Arsenal leverer ein klasse prestasjon mot Wigan i dag og kjem inn på eit skikkelig vinnarspor.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

Lehmann

Sagna - Campbell - Toure - Clichy

Rosicky - Vieira - Fabregas - Pires

Bergkamp - Henry

 

*sukk*

 

Slike lag blir nok ei stund til me kan stille :-) Bergkamp og Henry var verdensklasse, der har me ingen i dag. Campbell, Viera og Pires var høg eurpoeisk klasse. Der har me vel kun Fabregas i dag. Skal me matche the unbeatens må me nok handle inn spelarar som Kaka, Eto og liknande og det er vel lite truleg. Me får håpe at Arsenal leverer ein klasse prestasjon mot Wigan i dag og kjem inn på eit skikkelig vinnarspor.

David Villa er jo et alternativ, han blir jo solgt på billigsalg i Januar.

Link to comment
Share on other sites

Vi stiller med dette laget.

Manuel Almunia

Bacary Sagna

Kolo Toure

Johan Djourou

Gael Clichy

Denilson

Alex Song

Samir Nasri

Cesc Fabregas ©

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Innbyttere:

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Mikael Silvestre

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Emmanuel Eboue

 

Vært og merke seg at Zaki starter på benken for Wigan...

http://www.arsenal.com/match-menu/3004003/...tic?tab=preview

Link to comment
Share on other sites

Vi stiller med dette laget.

Manuel Almunia

Bacary Sagna

Kolo Toure

Johan Djourou

Gael Clichy

Denilson

Alex Song

Samir Nasri

Cesc Fabregas ©

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Innbyttere:

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Mikael Silvestre

Jack Wilshere

Lukasz Fabianski

Nicklas Bendtner

Emmanuel Eboue

 

Vært og merke seg at Zaki starter på benken for Wigan...

Laget er verdens klasse hvis vi får inn en hardtarbeidende midtbanespiller for denilson og en bedre høyremidtbane spiller for song. Deilig at Zaki starter på benken, håper han er småskadd

Link to comment
Share on other sites

Håper Arsenal kan gi meg den oppturen jeg trenger. Om dere lurer på hva som er galt, så kan jeg si at en i familien ligger for døden, og at jeg tok farvel med den personen i går. Mer vil jeg ikke si om det.

 

Når det gjelder kampen så forventer jeg overkjøring fra oss. Når unggutta våre nede i 16 årsalderen rundspiller et toppet Wigan, så om ikke a-laget vårt ikke klarer å rundspille de synes jeg vi bare skal hive innpå samtlige av de som spilte i CC.

Link to comment
Share on other sites

Laget er verdens klasse hvis vi får inn en hardtarbeidende midtbanespiller for denilson og en bedre høyremidtbane spiller for song. Deilig at Zaki starter på benken, håper han er småskadd

 

For det første så spiller ikke Song som høyremidtbane fra start, mest sannsynlig så spiller Denilson på høyrekanten og Song som midtbaneanker, akkurat samme lagoppstilling som mot Chelsea bortsett fra Toure inn for Gallas.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 6 2008, 03:42 PM) 150548[/snapback]
Laget er verdens klasse hvis vi får inn en hardtarbeidende midtbanespiller for denilson og en bedre høyremidtbane spiller for song. Deilig at Zaki starter på benken, håper han er småskadd

 

For det første så spiller ikke Song som høyremidtbane fra start, mest sannsynlig så spiller Denilson på høyrekanten og Song som midtbaneanker, akkurat samme lagoppstilling som mot Chelsea bortsett fra Toure inn for Gallas.

Uansett... Song er litt bedre enn Denilson som anker og Denilson er nok litt dårligere som høyre, men vi trenger to bedre spillere der for å være med i toppen

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

Lehmann

Sagna - Campbell - Toure - Clichy

Rosicky - Vieira - Fabregas - Pires

Bergkamp - Henry

 

*sukk*

 

Slike lag blir nok ei stund til me kan stille :-) Bergkamp og Henry var verdensklasse, der har me ingen i dag. Campbell, Viera og Pires var høg eurpoeisk klasse. Der har me vel kun Fabregas i dag. Skal me matche the unbeatens må me nok handle inn spelarar som Kaka, Eto og liknande og det er vel lite truleg. Me får håpe at Arsenal leverer ein klasse prestasjon mot Wigan i dag og kjem inn på eit skikkelig vinnarspor.

David Villa er jo et alternativ, han blir jo solgt på billigsalg i Januar.

 

Adebayor, van persie, eduardo, bendtner, vela... tror vi har nok av spisser egentlig, skaff en sentral midtbane istedenfor så går det greit:) Jeg personlig ønsker å se et sammarbeid mellom Fabregas oh Kaka:)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor, van persie, eduardo, bendtner, vela... tror vi har nok av spisser egentlig, skaff en sentral midtbane istedenfor så går det greit:) Jeg personlig ønsker å se et sammarbeid mellom Fabregas oh Kaka:)

Det går nok utover spillet til Fabregas i og med at da må han være mer defensiv enn det ser ut til at han er komfortabel med

Link to comment
Share on other sites

Adebayor, van persie, eduardo, bendtner, vela... tror vi har nok av spisser egentlig, skaff en sentral midtbane istedenfor så går det greit:) Jeg personlig ønsker å se et sammarbeid mellom Fabregas oh Kaka:)

Det går nok utover spillet til Fabregas i og med at da må han være mer defensiv enn det ser ut til at han er komfortabel med

Hvis Arsenal skaffer seg en ryddegutt på midten så kommer vi til å se Fabregas briliere.. Hans offensive kvaliteter er enorme... B)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor, van persie, eduardo, bendtner, vela... tror vi har nok av spisser egentlig, skaff en sentral midtbane istedenfor så går det greit:) Jeg personlig ønsker å se et sammarbeid mellom Fabregas oh Kaka:)

Det går nok utover spillet til Fabregas i og med at da må han være mer defensiv enn det ser ut til at han er komfortabel med

Kan vi ikke ha 2 offensive midtbane spillere da:P?

Hvem bryr seg om det defansive bare vi scorer 1 mål mer enn motstanderen:P hehehe

 

Du har nok rett, men tror nok det hadde funket bra.. byttet på hvem som skulle holdt seg litt defensiv og offensiv..

Link to comment
Share on other sites

Adebayor, van persie, eduardo, bendtner, vela... tror vi har nok av spisser egentlig, skaff en sentral midtbane istedenfor så går det greit:) Jeg personlig ønsker å se et sammarbeid mellom Fabregas oh Kaka:)

Det går nok utover spillet til Fabregas i og med at da må han være mer defensiv enn det ser ut til at han er komfortabel med

Kan vi ikke ha 2 offensive midtbane spillere da:P?

Hvem bryr seg om det defansive bare vi scorer 1 mål mer enn motstanderen:P hehehe

 

Du har nok rett, men tror nok det hadde funket bra.. byttet på hvem som skulle holdt seg litt defensiv og offensiv..

Denne midtbana hadde jeg likt B)

 

Kaka Fabregas

Nasri------------------Rosicky

*Hartarbeidende midtbane spiller*

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...