Jump to content

2008.12.06 Wigan Athletic H


pekkiry

Hvem vinner?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En mindre imponerende førsteomgang ble fulgt opp med en langt mer oppløftende andreomgang. Førsteomgang var rett og slett tragisk. Hadde forventet litt mer trykk av Arsenal på hjemmebane. I andreomgang viser laget langt mer. Spillet sitter bedre og laget skaper flere gode sjanser. Det man kan sette fingeren på er at vi ikke dreper den kampen. Satt med hjertet i halsen så fort Wigan gikk forover på banen. Uansett så er det deilig at vi drar dette i land.

 

Som alle andre er inne på, så dummer fansen seg ut ovenfor Eboue. Håper virkelig at Wenger går offensivt ut og tar avstand fra dette. Slik situasjonen er i dag, så trenger dagens tropp flest mulig tilgjengelige spillere. Kan jo bli spinkelt med Eboue, Nasri og Walcott ute. Dagens lavmål! :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Eboue ville så og si alle her inne kvitte seg med i fjor, han var en hoggestabbe delux.

 

Så dere som liksom syntes synd på fyren var vel sikkert en av dem som ville bli kvitt han i sommer?

 

Men å ha så stygge feil pasninge som han hadde de siste 15 min er være en junior nivå.

 

Alt han gjore var idiotiske valg værste jeg har sett av en spiller i Arsenal drakt i år.

 

Faen jeg banna så mange ganger vær gang han fikk ballen å mista den, nei Wenger gjore det helt rett.

 

Var bare så hvitt vi klarte 3 poeng, Wiigan hadde fortjent et mål på de store sjangsene de fikk i 2 omg.

 

Uannsett er ikke Eboue go nok for et lag som Arsenal, han var go for 2 år siden som back.

 

Men som Ving er ha langt fra go nok, uannset skuffanes 2 omg, vi hadde ikke det store presse som jeg trodde vi skulle ha.

 

Wigan fikk mange overganger og hadde de største sjangsene i 2 omg, uten om Denilson skudd i stanga burde vi ha klart å skapt mye mere.

 

Van Persie burde klart det bedre på frisparket også skuffanes greier, vi sliter mot de dårligste laga i år.

Hadde ikke vi og fortjent et par mål med de sjansene vi hadde? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Idag var det faktisk den fantastiske redningen til Almunia som gir oss 3 poeng og ikke 1.

Dette var et slit......

 

Det var en glitrende redning, Almunia fortjener skryt for den!

Mhm! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Eboue ville så og si alle her inne kvitte seg med i fjor, han var en hoggestabbe delux.

 

Så dere som liksom syntes synd på fyren var vel sikkert en av dem som ville bli kvitt han i sommer?

 

Men å ha så stygge feil pasninge som han hadde de siste 15 min er være en junior nivå.

 

Alt han gjore var idiotiske valg værste jeg har sett av en spiller i Arsenal drakt i år.

 

Det er ikke så lett å forstå hva du skriver, men hvis Eboue idag er det værste du har sett av en Arsenal spiller i år, har du ikke sett så mange Arsenal kamper...

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i dere som kritiserer supporterne. Hva er det som får supporterne til å bue på sin egen spiller? Det hadde jeg aldri funnet på å gjort om jeg hadde vært på Emirates i dag. Jeg ble rett og slett forbannet over å høre dem da Eboue ble byttet ut. Flaut og skammelig!

Link to comment
Share on other sites

Dem som sto for de dårligste prestasjonene i dag var dem som sitter på tribuenen og skal støtte laget sitt! Hvor blir det av "Arsenal, Arsenal, Arsenal, Arsenaal" da? to, tre ganger i løpet av kampen? Arsenal supportere har blitt bortskjemt og gått fra å være noen som tåler det meste av motgang og medgang til å bli et bortskjemt elendig publikum som krever, krever og krever! Dette er noe jeg hater, og dette er faktisk talt noe som kommer med at vi har den stadionen vi har! På Highbury var det plass til færre, og de faste hardbarka gutta som hadde hatt sesongkort i 10år+++ var i flertall. Sånn er det ikke nå lengre, nå er gutter med 5-7 år på baken (Jada, som meg selv :angry: ) som er i overtall på tribunen. De som ikke har opplevd annet enn seire og dårligste prestasjon på 4. plass! Det sier seg selv at de folka ikke tåler denne motgangen, de tåler ikke at ting går mot! Så dette er indirekte en ting som følger med et stadionanlegg som kan romme så ekstremt mange. Det var garantert ikke de som hadde opplevd noe annet en Wengers tid i Arsenal som bua i dag, dette er virkelig trist!

 

Gidder ikke å si noe mere om kampen, for jeg vil ikke legge skylden på noen av spillerne i det hele tatt. For dette var en god kamp av dem, men en utsykning i form av stillhet og kravstorhet ødelagte det meste!

 

Nei, nå får vi reise oss vi som står på tribunen også! Og gi den massive støtten vi kan gi igjennom et stadionanlegg som Emirates!

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Eboue har vært utrolig svak kampen igjennom. Ikke bidratt med noe.

Denne kampen kom alt for tidlig på han dessverre.

Han har gjort det bedre enn bla Denilson

 

Synes ikke Eboue var i nærheten av Denilson engang idag. Denilson jobba veldig bra, og hadde mange ballerobringer i offensiv sone. Eboue spilte en kamp helt på det jevne, med unntak av siste 15.

 

Ellers er det godt å se oss vinne "stygt"

Link to comment
Share on other sites

Eboue var meget, meget svak i dag, men det rettferdigjør ikke buingen. Ikke for det, Eboue blir som regel buet mye mer på forumet enn på tribunen. Sånn sett bør en kanskje se på egne karakteristikker både av Eboue og andre før en dømmer de fremmøtte på Emirates?

Link to comment
Share on other sites

Eboue var meget, meget svak i dag, men det rettferdigjør ikke buingen. Ikke for det, Eboue blir som regel buet mye mer på forumet enn på tribunen. Sånn sett bør en kanskje se på egne karakteristikker både av Eboue og andre før en dømmer de fremmøtte på Emirates?

Her tar du HELT feil...!!!

Det er forskjell på å Kritisere en spiller enn å fysisk bue han ut!

Det er greit at man blir forbanna, MEN ingen vits i å ødelegge selvtilitten hans slik

Mannen har hatt kneskade, har sikkert hatt ett helvette for å prøve å komme i form igjen, så får han en slik en midt i trynet av sitt EGET hjemmepublikum..

SVAKT OG MEGET KVALMT av Emirates tribunene i dag..

Link to comment
Share on other sites

Eboue var meget, meget svak i dag, men det rettferdigjør ikke buingen. Ikke for det, Eboue blir som regel buet mye mer på forumet enn på tribunen. Sånn sett bør en kanskje se på egne karakteristikker både av Eboue og andre før en dømmer de fremmøtte på Emirates?

 

Her er jeg uenig. Eboue kommer ikke inn her på forumet og leser etter en kamp. Buing fra tribunen og eget publikum er umulig å ikke legge merke til. Her ble han regelrett latterliggjort av egne "fans". Slikt skal ikke finne sted noe som helst sted, spesielt ikke på mektige Emirates. Uansett hvor dårlig Eboue hadde vært, skal man ikke gjøre noe slikt mot en egen spiller. Dette var rett og slett motbydelig!

Link to comment
Share on other sites

Eboue var meget, meget svak i dag, men det rettferdigjør ikke buingen. Ikke for det, Eboue blir som regel buet mye mer på forumet enn på tribunen. Sånn sett bør en kanskje se på egne karakteristikker både av Eboue og andre før en dømmer de fremmøtte på Emirates?

 

Egentlig enig i det du sier, men i mine øyne er det stor forskjell på å kritisere en spiller på et forum, og det å bue, til dels ydmyke han under en kamp. Å dolke en egen spiller i ryggen, slik vi gjorde med Eboue i dag, er mye værre enn lavmålet som har blitt vist bl.a. her på forumet i våre dårlige stunder..

Link to comment
Share on other sites

Egentlig enig i det du sier, men i mine øyne er det stor forskjell på å kritisere en spiller på et forum, og det å bue, til dels ydmyke han under en kamp. Å dolke en egen spiller i ryggen, slik vi gjorde med Eboue i dag, er mye værre enn lavmålet som har blitt vist bl.a. her på forumet i våre dårlige stunder..

 

Selvsagt er det forskjell. Det skjønner da alle. Holdningen derimot kommer fra samme sted. Det burde også alle skjønne, synes nå jeg da.

 

...og buingen (jubelen) er helt på trynet og forsvares ikke i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig enig i det du sier, men i mine øyne er det stor forskjell på å kritisere en spiller på et forum, og det å bue, til dels ydmyke han under en kamp. Å dolke en egen spiller i ryggen, slik vi gjorde med Eboue i dag, er mye værre enn lavmålet som har blitt vist bl.a. her på forumet i våre dårlige stunder..

 

Selvsagt er det forskjell. Det skjønner da alle. Holdningen derimot kommer fra samme sted. Det burde også alle skjønne, synes nå jeg da.

 

...og buingen (jubelen) er helt på trynet og forsvares ikke i det hele tatt.

Enig, det er selve holdningen overfor spillere som er en del av LAGET vi heier på. Både Bendtner, Almunia, Eboue, Ramsey, Cesc osv er brikker på LAGET Arsenal.

 

Det med hetsing av spillere over nettet og det som skjedde mot Eboue i dag kommer fra samme grunnlaget(holdningene) som feks hetsing av enkeltspillere. Noe som er idiotisk og ikke minst dårlig gjort overfor laget vårt.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer 3 poeng i potten. for en gangsskyld slo vi et dårlig lag. Imponerte vi? Nei, men vi fikk poengene.

Van Persie virket livlig i dag. Jeg er fornøyd med ham. Adebayor er god som vanlig, og i dag fungerte samarbeidet mellom våre spisser til tider meget godt. Fabregas startet kampen med at alt han gjorde de første 5 minuttene var latterlig dårlig og spilte seg opp etterhvert. Grei kamp av Fabregas, men jeg synes han hadde litt for mange langpasningsforsøk i dag. Denilson jobber også som vanlig godt. Det gleder meg at han klinte til og traff stolpen (hadde selvsagt gledet meg mer om han scoret). Det er ikke vanlig kost at våre midtbanespillere skyter (siden Rosicky er skadet). Song spilte nok en gang en god kamp. Gledelig å ha Eboue tilbake, synd han spilte seg bort siste 5 minuttene. Nasri imponerer vel ingen om dagen? Trist at han nok en gang ble skadet, men han kommer nok raskt tilbake.

Forsvaret føler jeg gikk litt på lykke og fromme i dag. Det var minst to tilfeller at kommunikasjonen mellom keeper og midtforsvar sviktet. Jeg er ikke fornøyd med det bakre ledd i dagens kamp.

Almunia hadde for en gangsskyld en matchvinnende redning og vi kan selvsagt takke ham for at vi idag fikk 3 poeng. Jeg merket meg at han til og med var ute og plukket ett innlegg i denne kampen. Det var dog flere innlegg han burde ha vært ute og plukket. Alt i alt gokjendt

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Svak kamp, men det gjør ingen ting så lenge det blir 3 poeng. Midtbanen fungerte svært dårlig. Spesielt offansivt. I dag syntes jeg synd på Eboue. Jeg er ingen stor fan av han, men å plassere han på venstre kant på en allerede svak midtbane, gjør det ikke enkelt for stakkaren. Eboue er en god back, og jeg synes han skal slippe å spille i posisjoner han slett ikke er komfortabel med. Hadde Wenger plassert Eboue på høyre side, hadde han sluppet den ydmykelsen han opplevde i dag. Men, jeg tror manen har en sterk psyke, og kommer sterkere tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Eboue var meget, meget svak i dag, men det rettferdigjør ikke buingen. Ikke for det, Eboue blir som regel buet mye mer på forumet enn på tribunen. Sånn sett bør en kanskje se på egne karakteristikker både av Eboue og andre før en dømmer de fremmøtte på Emirates?

 

Egentlig enig i det du sier, men i mine øyne er det stor forskjell på å kritisere en spiller på et forum, og det å bue, til dels ydmyke han under en kamp. Å dolke en egen spiller i ryggen, slik vi gjorde med Eboue i dag, er mye værre enn lavmålet som har blitt vist bl.a. her på forumet i våre dårlige stunder..

Er du sikker på det? Det er ikke jeg.

Det er uttrykk for akkurat samme holdninger. Det å argumentere med at Eboue ikke leser forumet holder ikke for meg. Det er ikke bedre å dolke noen i ryggen når de ikke vet hvem det er, enn når de vet det, på en måte.

Som Dannialdo sier; han har vært huggestabbe her inne, og han er det der ute. Dette er uttrykk for samme pinlighet.

Ønsker mange ganger en moderator som kan sensurere hets mot spillere og alt annet som blir hetset.

Link to comment
Share on other sites

Enig med de som kritiserer supporterne. Å sjikanere Eboue på den måten hører ikke hjemme noen sted.

 

Det er egentlig irrelevant om han spilte dårlig eller ikke. Han var ikke akkurat alene om å spille dårlig de siste 15 minuttene! Hele laget var psyket ut.

 

Spesielt lei meg blir meg når jeg tenker på at folk som Eboue og van Persie er blant de få i dagens stall som faktisk elsker klubben, der andre stikker når de lukter mer cash andre steder.

 

Før skaden hadde faktisk Eboue en veldig bra start på sesongen. Masse-suggesjon må vel være eneste forklaringen på hvorfor nesten seksti tusen mennesker plutselig oppfører seg som små drittunger...

Link to comment
Share on other sites

;) Enig med alle som IKKE støtter den pinlige situasjonen mot Eboe i dag

 

Anbefaler alle supportere å lese The guunners post nr 2 fra side 40.

Tenker på den artikkelen hvær gang eg får løst å kritisere spillere,fantastisk skrevet.

Håper eg aldri mer vil skamme meg over oss supportere som i dag, :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...