Jump to content

2008.12.06 Wigan Athletic H


pekkiry

Hvem vinner?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Faen meg idiotisk hva Arsenal fansen på Emirates gjorde i dag mot Eboue. Greit at han tok et par feile valg til tider, men han fortjente ikke han fikk høre. Ene komentatoren nevnte: "Now they've just killed him". Stiller meg bak de ordene ;)

 

 

Vi fikk tre poeng det er det viktigste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Utrolig glad for de 3 poengene, men jeg blir rett og slett skamfull over hvordan fansen opptrer seg på tribunen.

 

Jeg blir rett og slett kvalm av å se at vi gjør sånt mot våre egne spillere! Det er for faen meg helt uakseptabelt. Eboue har vært borte i lang tid nå, og da skjer det at man er litt usikker når man kommer på banen igjen, men det blir ikke bedre av at man hører hvordan fansen opptrer seg mot Eboue igjennom kampen. Det er som jeg har sagt før, vi er NØDT til å gi spillerne våre støtte. Samme hvor mange feil de gjør. Den eneste måten spillerne kan få selvtillit igjen på når de ligger nede er at fansen støtter dem. Når fansen oppfører seg sånn så blir spillerne bare enda mer usikre, og det er oss selv det går utover.

 

Håper å se Eboue tilbake igjen snart og på sitt beste. Han hadde en dårlig dag i dag, men hvem har ikke det. Tre poeng i alle fall, og det var viktig. Selv om denne kampen viste at vi ikke er i nærheten av å ha kommet oss på sporet igjen.

Link to comment
Share on other sites

Eboue spilte riktignok ikke sin beste kamp i Arsenal-trøyen, men den oppførselen til Arsenal-supporterene synker nesten under Tottenham-nivå i dag. Utrolig flaut, og utrolig synd for stakkars Eboue. Vi må huske at han har vært skadet lenge, og at det sannsynligvis ikke var planen at han skulle spille så mye i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner helt klart fortjent i dag, men er masse ting som uroer og skuffer meg.

 

For det første så blir vi alt for stressa i slutten av kampen, vi gjør ufattelig mange dårlige valg. For det andre misbruker vi for mange sjanser, denne kampen skulle vært over lenge før den faktisk var det.

 

Til slutt: Å bli glad for at en egen spiller blir tatt av og jubleer for det er rett og slett motbydelig. Hadde aldri trodd at dette kunne skje, og jeg frykter at det kommer til å ta lang til før Eboue er tilbake igjen. Greit nok at han hadde en mindre bra kamp, men man skal ikke juble for det uansette. Skam dere! ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Eboue har vært utrolig svak kampen igjennom. Ikke bidratt med noe.

Denne kampen kom alt for tidlig på han dessverre.

?

Eboue var overalt etter at han kom innpå, så du at Arsenal begynte å spille fotball i 2. omgangen? Veldig mye av det skyldes Eboue sine bra løp. Ja, han mistet ballen veldig idiotisk ved noen anledninger på slutten, men alt i alt synes jeg han gjorde en god innsats. Arsene gjør ydmykelsen total da han bytter ut Eboue, synes det var litt unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Vi får 3 poeng og holder clean sheet. van Persie slår noen fine cornere som vi skaper sjanser på. Ellers sjaper vi bare sjanser ved tilfeldigheter. Svak kamp, men vi fikk 3 poeng. Laget er fortsatt ikke friskmeldt, men det kunne godt mye verre i dag. Bevegelsene må bli mye bedre til neste kamp. Forhåpentligvis får Eboue et varmere gjensyn med Emirates neste kamp......det er virkelig ikke mange som fortjener å sitte på Emirates og heie på vårt Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Eboue har vært utrolig svak kampen igjennom. Ikke bidratt med noe.

Denne kampen kom alt for tidlig på han dessverre.

?

Eboue var overalt etter at han kom innpå, så du at Arsenal begynte å spille fotball i 2. omgangen? Veldig mye av det skyldes Eboue sine bra løp. Ja, han mistet ballen veldig idiotisk ved noen anledninger på slutten, men alt i alt synes jeg han gjorde en god innsats. Arsene gjør ydmykelsen total da han bytter ut Eboue, synes det var litt unødvendig.

Bare vi to som så andre omgang idag?

Eboue var overalt defensivt og offensivt, det siste kvarteret gjorde han alt feil, men dette var kanskje pga manglende trening i det siste/at han fortsatt kjente skaden når han ble sliten

 

"And now they just killed him" Det dummeste er at det er sant, Silvestre gjorde faktisk nesten like mye dumme valg i de få minuttene han spilte

Link to comment
Share on other sites

Fy faen jeg er flau over de elendige supporterne på tribunen etter hvordan de behandlet Eboue. Greit han sugde noe jævlig, men man skal aldri oppføre seg slikt!

Wenger bør ta tak i det.

 

Alt i alt en ok kamp og en kamp vi skulle avgjort for leeenge siden, men som vanlig bommer vi på alt vi har av sjanser.

 

Som andre nevner var Almunia forskjellen på 1 og 3poeng i dag

Link to comment
Share on other sites

"It`s been a nervy performance" - kommentator på canal+.

 

Det er så sant som det er sagt. Vi har ikke den egenskapen som vi hadde for noe år siden, å drepe kampen. Og det er jo helt latterlig å se hvordan man opptrer i det defensive mot slutten av kampen. Småpasningsspillet er jo helt latterlig å se på. Måk den ballen fremover!!!

Link to comment
Share on other sites

Idag var det faktisk den fantastiske redningen til Almunia som gir oss 3 poeng og ikke 1.

Dette var et slit......

Kirkland gjorde mange flere gode redninger i dag enn Almunia, så det blir helt feil å si.

 

Nå spiller vel ikke Kirkland på Arsenal...det gjør derimot Almunia.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Eboue har vært utrolig svak kampen igjennom. Ikke bidratt med noe.

Denne kampen kom alt for tidlig på han dessverre.

?

Eboue var overalt etter at han kom innpå, så du at Arsenal begynte å spille fotball i 2. omgangen? Veldig mye av det skyldes Eboue sine bra løp. Ja, han mistet ballen veldig idiotisk ved noen anledninger på slutten, men alt i alt synes jeg han gjorde en god innsats. Arsene gjør ydmykelsen total da han bytter ut Eboue, synes det var litt unødvendig.

Bare vi to som så andre omgang idag?

Eboue var overalt defensivt og offensivt, det siste kvarteret gjorde han alt feil, men dette var kanskje pga manglende trening i det siste/at han fortsatt kjente skaden når han ble sliten

 

Var der jeg også Eboue gjorde seg på ingen måte fortjent til å få gjennom gå sånn av Fansen. ;)

Eboue var veldig viktig for oss til tider selvom han kunne rotet det til på slutten.

Link to comment
Share on other sites

Eboue var faktisk en spiller som imponerte meg i dag. Han løper utrettelig, gjør en god defensiv innsats og skaper mye rom for medspillere. Dette er ting som er noe usynlige på banen, men han har også godt driv med ball i beina. Desverre begynner han å gjøre et par feil, og faller totalt sammen. Når publikum begynner å bue, blir det ikke bedre, og det ender som det gjør. Det publikum gjør idet Eboue blir byttet ut er rett og slett forkastelig, pinlig og flaut. Man skal støtte sine egne spillere, ikke skjelle dem ut og latterliggjøre dem. Synes fryktelig synd på Eboue nå!

Link to comment
Share on other sites

Selv om man har vært ute lenge, så klarer man å skjønne at man skal trekke seg ut på vingen når Toure vinker om det.

 

Tar med oss tre viktige poeng, selv om dagens kamp var langt ifra den beste vi har sett. ;)

Link to comment
Share on other sites

Idag var det faktisk den fantastiske redningen til Almunia som gir oss 3 poeng og ikke 1.

Dette var et slit......

Kirkland gjorde mange flere gode redninger i dag enn Almunia, så det blir helt feil å si.

 

Nå spiller vel ikke Kirkland på Arsenal...det gjør derimot Almunia.... ;)

Det har jeg heller ikke sagt. Det jeg sier er at Arsenal hadde mange sjanser som var mye større enn Wigan sine, blant annet to stolpeskudd, så det blir litt feil å si at Almunia reddet kampen vår, når vi hadde mange flere sjanser til å øke ledelsen, enn det Wigan hadde til å utlikne. Håper du skjønner hva jeg mener :P

Link to comment
Share on other sites

Synes det er skammelig at Eboue blir pepet ut av EGNE fans, snakk om å skyte seg selv i leggen!

 

Når det er sagt, fantastisk deilig med ny trepoenger. To seire på rad, og selvtilliten er tilbake, iallefall i 75 minutter. Litt vel stressa på slutten.

 

Denilson er min man of the match. Han er ingen kantspiller, men han gir 100 % uanfaensett, i dag var han god. Toure og Djorou gjorde en formidabel innsats. Adebayor var god og avgjør kampen for oss. Fabregas er i ferd med å finne tilbake til formen (sakte men sikkert), noen geniale pasninger i dag. Ingen grunn til å deppe folkens.

 

Ha en flott lørdagskveld alle sammen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Eboue ville så og si alle her inne kvitte seg med i fjor, han var en hoggestabbe delux.

 

Så dere som liksom syntes synd på fyren var vel sikkert en av dem som ville bli kvitt han i sommer?

 

Men å ha så stygge feil pasninge som han hadde de siste 15 min er være en junior nivå.

 

Alt han gjore var idiotiske valg værste jeg har sett av en spiller i Arsenal drakt i år.

 

Faen jeg banna så mange ganger vær gang han fikk ballen å mista den, nei Wenger gjore det helt rett.

 

Var bare så hvitt vi klarte 3 poeng, Wiigan hadde fortjent et mål på de store sjangsene de fikk i 2 omg.

 

Uannsett er ikke Eboue go nok for et lag som Arsenal, han var go for 2 år siden som back.

 

Men som Ving er ha langt fra go nok, uannset skuffanes 2 omg, vi hadde ikke det store presse som jeg trodde vi skulle ha.

 

Wigan fikk mange overganger og hadde de største sjangsene i 2 omg, uten om Denilson skudd i stanga burde vi ha klart å skapt mye mere.

 

Van Persie burde klart det bedre på frisparket også skuffanes greier, vi sliter mot de dårligste laga i år.

Link to comment
Share on other sites

Idag var det faktisk den fantastiske redningen til Almunia som gir oss 3 poeng og ikke 1.

Dette var et slit......

Kirkland gjorde mange flere gode redninger i dag enn Almunia, så det blir helt feil å si.

 

Nå spiller vel ikke Kirkland på Arsenal...det gjør derimot Almunia.... ;)

Det har jeg heller ikke sagt. Det jeg sier er at Arsenal hadde mange sjanser som var mye større enn Wigan sine, blant annet to stolpeskudd, så det blir litt feil å si at Almunia reddet kampen vår, når vi hadde mange flere sjanser til å øke ledelsen, enn det Wigan hadde til å utlikne. Håper du skjønner hva jeg mener :P

 

Når Arsenal ikke setter sjangsene sine, så er det faktisk Almunia sin fortjeneste at vi tar tre poeng i dag, så jeg kjønner ikke hva du mener.

 

Btw. forkastelig oppførsel av supporterne våre. Syntes synd på Eboue i dag, og håper han reiser seg. Når det er sagt, så skaper vi flere sjangser enn i andre kamper vi har slitt tidligere i sessongen. Tre poeng var viktig i dag, men oppførselen mot en av våre egne spillere gir en sur ettersmak...

Link to comment
Share on other sites

Eboue ville så og si alle her inne kvitte seg med i fjor, han var en hoggestabbe delux.

 

Så dere som liksom syntes synd på fyren var vel sikkert en av dem som ville bli kvitt han i sommer?

Jeg ville bli kvitt han i fjor, og jeg ville ikke blitt særlig lei meg om han ble solgt i januar. Men det betyr ikke at jeg setter pris på at våre egne fans buer ut spillere på favorittlaget sitt. Under kamper skal vi støtte våre egne spillere uansett hva.

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Helt enig. Det er tydelig at han var hetl utkjørt den siste tiden. Ikke så overraskende etter det lange skadeavbrekket hans.

Link to comment
Share on other sites

Idag var det faktisk den fantastiske redningen til Almunia som gir oss 3 poeng og ikke 1.

Dette var et slit......

Kirkland gjorde mange flere gode redninger i dag enn Almunia, så det blir helt feil å si.

 

Nå spiller vel ikke Kirkland på Arsenal...det gjør derimot Almunia.... ;)

Det har jeg heller ikke sagt. Det jeg sier er at Arsenal hadde mange sjanser som var mye større enn Wigan sine, blant annet to stolpeskudd, så det blir litt feil å si at Almunia reddet kampen vår, når vi hadde mange flere sjanser til å øke ledelsen, enn det Wigan hadde til å utlikne. Håper du skjønner hva jeg mener :P

 

Når Arsenal ikke setter sjangsene sine, så er det faktisk Almunia sin fortjeneste at vi tar tre poeng i dag, så jeg kjønner ikke hva du mener.

 

Btw. forkastelig oppførsel av supporterne våre. Syntes synd på Eboue i dag, og håper han reiser seg. Når det er sagt, så skaper vi flere sjangser enn i andre kamper vi har slitt tidligere i sessongen. Tre poeng var viktig i dag, men oppførselen mot en av våre egne spillere gir en sur ettersmak...

Dette ble vanskelig å forklare... Det jeg mener er at Almunia hadde en god redning, mens Kirkland hadde mange gode redninger som hindret oss i å score mål, så det var større sannsynlighet for at vi skulle øke ledelsen enn at Wigan skulle utlikne. Hvis Wigan hadde scort et mål på slutten, så hadde dere sagt at Kirkland var den eneste grunnen til at Wigan ikke tapte så det suste. Så det blir helt feil å si at Almunia var den eneste grunnen til at vi ikke fikk uavgjort i dag, når Kirkland i mye større grad hindret oss i å score flere mål.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...