Jump to content

2008.12.06 Wigan Athletic H


pekkiry

Hvem vinner?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Eboue har smarte løp i dag

 

Faen! Dette har jeg sett maange ganger før!

 

vi leder 1-0, vi har maaaange sjanser til å punktere kampen, istedenfor får vi en midt i trynet og mister 2 verdifulle poeng!

?

?

Har vel ikke fått en på trynet enda sAå det er all grunn til å være positiv? Er vant til sånne jeg, ettersom Kamma alltid tapte på slutten i fjor, med unntak av RBK kampen

Link to comment
Share on other sites

Eboue har smarte løp i dag

 

Faen! Dette har jeg sett maange ganger før!

 

vi leder 1-0, vi har maaaange sjanser til å punktere kampen, istedenfor får vi en midt i trynet og mister 2 verdifulle poeng!

?

?

Har vel ikke fått en på trynet enda så det er all grunn til å være positiv?

er det positivt å se at laget missbruker de fleste sjansene sine i en kamp, da vi bare leder 1-0?

Kunne fort ha stått 3-0, MEN det kan også fort bli 1-1

Link to comment
Share on other sites

er det positivt å se at laget missbruker de fleste sjansene sine i en kamp, da vi bare leder 1-0?

Kunne fort ha stått 3-0, MEN det kan også fort bli 1-1

Nei, men Kirkland er en glitrende keeper og hadde de hatt en annen keeper i mål (selv Casillas?) Ville Arsenal ledet mye mer, tror vi får et mål nå

Link to comment
Share on other sites

er det positivt å se at laget missbruker de fleste sjansene sine i en kamp, da vi bare leder 1-0?

Kunne fort ha stått 3-0, MEN det kan også fort bli 1-1

Nei, men Kirkland er en glitrende keeper og hadde de hatt en annen keeper i mål (selv Casillas?) Ville Arsenal ledet mye mer, tror vi får et mål nå

vi krysser fingra for det:)

Link to comment
Share on other sites

er det positivt å se at laget missbruker de fleste sjansene sine i en kamp, da vi bare leder 1-0?

Kunne fort ha stått 3-0, MEN det kan også fort bli 1-1

Nei, men Kirkland er en glitrende keeper og hadde de hatt en annen keeper i mål (selv Casillas?) Ville Arsenal ledet mye mer, tror vi får et mål nå

vi krysser fingra for det:)

Fingre, tær, alt som kan krysses krysses her ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Merkelig med Clichy, selvtilit burde han ha nok av etter at han imponerte stort mot Chelsea

Husk at Eboue har vært lenge ute med kneskaden, dette er hans første kamp på lenge..

Edit: Eboue ut, Silvestre inn

 

Dette ror vi i land ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Merkelig med Clichy, selvtilit burde han ha nok av etter at han imponerte stort mot Chelsea

Husk at Eboue har vært lenge ute med kneskaden, dette er hans første kamp på lenge..

Edit: Eboue ut, Silvestre inn

 

Dette ror vi i land ;)

Hatt en del dårlige kamper og noen tabber da, bortsett fra mot chelsea

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Eboue har vært utrolig svak kampen igjennom. Ikke bidratt med noe.

Denne kampen kom alt for tidlig på han dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Merkelig med Clichy, selvtilit burde han ha nok av etter at han imponerte stort mot Chelsea

Husk at Eboue har vært lenge ute med kneskaden, dette er hans første kamp på lenge..

Edit: Eboue ut, Silvestre inn

 

Dette ror vi i land ;)

jA, EBOUE HAR VÆRT UTE MED KNESKADE, FORVENTER VI AT HAN SKAL SPILLE OPP MOT SITT BESTE?? nei!

Flaut å være Arsenal Fan i dette øyeblikk, Utrolig synd på eboue og hans selvtilitt...

skam og mer skam!

Link to comment
Share on other sites

Sjelden jeg har sett noe så dårlig som Eboue idag. Helt forferdelig.

Clichy spiller uten selvtillitt.

Tull, Eboue har vært god i dag frem til siste 15 min. han har vært ganske god offensivt og har ikke fortjent kritikk eller buing i dag.

 

Eboue har vært utrolig svak kampen igjennom. Ikke bidratt med noe.

Denne kampen kom alt for tidlig på han dessverre.

Han har gjort det bedre enn bla Denilson

Link to comment
Share on other sites

Deilig med seier, selv om vi roter noe fælt i slutten. Synes synd på Eboue som hadde fortjent støtte istedenfor det Arsenalfansen på Emirates gjør mot ham. Skjønner på en måte at Wenger tar ham av, men dette her er ikke sånn supportere skal oppføre seg! Skamme seg skulle de.

 

Ellers er vi uheldige som ikke scorer mer enn ett. To stangskudd og gode målsjanser sier sitt. I tillegg til en god Kirkland.

 

Men enormt viktige 3 poeng og dette gir meg troa tilbake på at vi kommer til å sloss om medaljeplass iallefall!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...