Jump to content

2008.12.02 Burnley B


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Sjansesløseri på høyt nivå tar ikke bort det faktumet at vi er alene med keeper 4 ganger iløpet av 45 minutter. Det er sterkt av unggutta. Vela, Wilshere og Ramsey, som kanskje har vært de mest fremtredene i de forrige CC-kampene skuffer mens Gibbs, Merida og Rodgers har overrasket meg positivt.

 

Forståelsen mellom Bendtner og Vela er meget bra forøvrig, mangler kun avslutningene, og de kommer i 2. omgang.

 

Hva Wenger ser i Randall skjønner jeg ikke....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hva Wenger ser i Randall skjønner jeg ikke....

 

Mulig Wenger ser noe i Randall som Randall selv ikke klarer å innse enda. :) Randall virker veldig usikker og har ikke tiltroen til det han gjør i en del situasjoner, men dette tror jeg vil komme etterhvert bare han slipper seg litt mer løs. Mulig at han slipper seg mer løs på trening, enn han klarer å gjøre i kamp.

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg lurer noe fælt over er hvorfor folk klager så sykt? Har man virkelig fått så store forventninger til dette Carling Cuplaget at man forventer at de skal slå et Burnley-lag som er i knallform, og som i tillegg slo ut et ganske toppet Chelskij-lag i forrige runde?

 

Jeg synes ungguttene klarer seg bra jeg. Fabianski har virket enormt nervøs, Bendtner, Vela og Randall har bommet på noen fete sjanser, men det som er viktigst er at vi kommer til disse sjansene. Vi kommer til å score. Bare vent å se.

 

Rodgers virker som en veldig sterk og rask spiller. Lovende for fremtiden, selv om han har gjort noen småfeil her og der.

Lillebror Hoyte ser ut til å kunne bli en veldig god høyreback for oss. Han har uten tvil enda større potensiale enn storebror.

Gibbs har virket veldig lovende. Minner meg mer og mer om Clichy der han bruker farten sin til å redde seg fra disse posisjoneringsfeilene som også Gaël har. I tillegg har han et fint driv og er med fremover ganske ofte.

 

Randall har enda ikke vist meg noe særlig til potensiale, men i følge Wenger er han en person som jobber knallhardt på trening og Wenger mener han kan klare å slå igjennom.

Merida har heller ikke gjort så veldig mye på midtbanen at det gjør noe, men jeg skulle helst sett ham sentralt istedet for ute på vingen hvor jeg føler han ikke passer.

Wilshere har slitt med å komme inn i kampen, og viser at han enda ikke er klar for PL-spill (selvfølgelig er han ikke det med tanke på alderen)

Ramsey gjør noe bra med ballen, og også noe uforståelig hvor han gir bort ballen for lett.

 

Bendtner og Vela har begge kommet til sjanser, og en av de kommer til å score. Bendtner har vært dyktig i oppspillfasen som en targetman og vinner dueller i tillegg til å være flink til å flikke videre. Vela sliter også med å komme inn i kampen virker det som, men vi får nok se mer av frekkheten hans i 2.omgang...

 

Vi har fortsatt sjansen, det er kun ett mål det er snakk om og Burnley er langt fra pottetette bakover. Vi må bare passe på at det er vi som scorer først.

 

Come On You Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Her er målet titt-tei.

 

Synes ikke det er en tabbe av Fabianski. Han kunne muligens gjortg bedre, men viste at han var uredd

 

BE

 

Uenig! Dumdristig er meir korrekt etter mi meining.. For å sitere vår gamle helt David Platt: "He made a complete mess of it.."

 

Fabianski hadde INGENTING i den duellen å gjere..

Link to comment
Share on other sites

Lansbury inn for Rodgers. Overraskende bytte, vi kan vel ikke gå over til tre bak??

Link to comment
Share on other sites

Vi kan ikke tape dette når "Sir" Rudolf sitter på tribunen!!! :)

 

Men får vi flere slike sjanser bør vi hvertfall vinne. Hadde Eduardo spilt hadde han putta minst en, vil jeg påstå. Både han og Bendtner scoret her forrige sesong, så skal ikke se bort i fra at Bendtner til slutt putter en i dag også. :) Han er aldeles ingen dårlig fotballspiller. Ved juletider i fjor var han så og si den beste vi hadde, men så kom Adebayor ut av det blå. Dansken kommer også! Sjansene er store for flere målsjanser, la oss håpe han utnytter dem.

 

Fabianski, ja, jøss, den reddende engel! Skal ikke klandre på ham bare pga dette, men det er ikke et bra inntrykk nå som Almunia også sliter. Ellers ustabil 1.omgang, får håpe denne blir bedre.

 

Bendtner og Vela, 2-1 til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Håper at Randall går ut snart, det hadde vært morro å se Bischoff

Håper også at vi får se Bischoff.

Men jeg vet ikke helt hvem vi burde bytte ut...

Jeg syns vi skal ta ut Randall, fordi Wilshere trenger vi på banen og Merida har gjort det ganske bra. Å bytte ut Ramsey vil ikke hjelpe. Da er det bare Randall igjen, men Wenger har jo så tro på han så kanskje han får spille hele kampen... :)

Link to comment
Share on other sites

Her er målet titt-tei.

 

Synes ikke det er en tabbe av Fabianski. Han kunne muligens gjortg bedre, men viste at han var uredd

 

BE

 

Uenig! Dumdristig er meir korrekt etter mi meining.. For å sitere vår gamle helt David Platt: "He made a complete mess of it.."

 

Fabianski hadde INGENTING i den duellen å gjere..

 

Det hadde du neppe sagt vist det var Almunia som voktet buret.

I mine øyne begynner du å bli en latterlig mann BE,er faktisk så ille at jeg i ettertid skal la være å lese hva du skriver,for det er stort sett bare tullball når det gjelder keeperene våre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...