Jump to content

2008.12.02 Burnley B


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

ser ikke kampen, men ut i fra det som står på live oppdatering så har jo burnley masse avslutninger på mål, stemmer det?

Stemmer det...

 

 

Jeg vet at guttene er unge og uærfarne, men de burde vel skjønne at dersom de ligger under mot Burnley må de prøve å angripe?

Link to comment
Share on other sites

Det var et viktig mål, men det var ferdigservert av Cesc. Og det målet var vel det første han hadde scoret på ni kamper eller noe sånt? Det kan godt være at han har et stort potensial, men han har i så fall ikke vist mye av det enda.

Den var ikke mye ferdigservert av Cesc. Bendtner måtte ta den ned på brystet i full fart fremover, og så dunke den i mål.

 

Herlig prestasjon av begge, vil jeg si.

Link to comment
Share on other sites

Det var et viktig mål, men det var ferdigservert av Cesc. Og det målet var vel det første han hadde scoret på ni kamper eller noe sånt? Det kan godt være at han har et stort potensial, men han har i så fall ikke vist mye av det enda.

Den var ikke mye ferdigservert av Cesc. Bendtner måtte ta den ned på brystet i full fart fremover, og så dunke den i mål.

 

Herlig prestasjon av begge, vil jeg si.

Jeg vil tro at de fleste spissene på PL-nivå kunne klart det. Det var et helt greit mål, men for meg er det ikke en stor nok grunn til å beholde han, dersom vi får et godt tilbud.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...