Jump to content

2008.12.02 Burnley B


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er det dette laget som vant 6-0 over Sheffield United? :o

Stor forskjell å spille på Emirates og Turf Moor

Vi skal uansett klare å slå Burnley. Argh, jeg hadde gleder meg til å se ungguttene brilliere, men alt jeg får er en drittkamp på en drittstream med kinesiske drittkommentatorer... :D

 

Sendt ut skysports stream flere ganger :o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Er det dette laget som vant 6-0 over Sheffield United? :o

Stor forskjell å spille på Emirates og Turf Moor

Vi skal uansett klare å slå Burnley. Argh, jeg hadde gleder meg til å se ungguttene brilliere, men alt jeg får er en drittkamp på en drittstream med kinesiske drittkommentatorer... :D

 

Sendt ut skysports stream flere ganger :o

Jeg får den ikke til å funke :(

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner Bendtner å irritere meg...

Link to comment
Share on other sites

Send Bendtner på utlån i ett år!

Han trenger det!!

Utlån er neppe løsningen.

Visst han ikke snart begynner å imponere, så er framtiden hans i en dårligere klubb en Arsenal mener nå jeg...

Link to comment
Share on other sites

vel vi ryker ut, men eg syns det er viktig at vi faktisk skaper sjanser...

 

 

det er ikke vår dag... slik er det ofte i fotball!

Ungguttene våre har fått matchtrening med et godt lag, et lag som også har slått Chelski i år!

God natt! OG ikke vær for skuffet.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har ikke vært SÅ dårlig, kampen sett under ett. Han kommer til tre gigantsjanser, og setter opp to andre. Men konsentrasjonen i de avgjørende situasjonene var under pari.

 

Synes Vela har vært svakere enn Bendtner i dag.

Link to comment
Share on other sites

Om Merida hadde satt sin, Bendtner hadde satt en og Vela hadde satt en hadde det blitt 3-2. Vi hadde mange sjangser, men vi har ingen som kan sette - eller var det en dårlig dag på jobben? Stang ut, som det heter. Synd, trist, leit, men harde fakta.

 

Greit nok, det er carling cup og Wenger lar unggutta få sjansen. Selv hadde jeg forventa mer enn det som ble vist i dag, men er nok bare å innse at nok en sesong ble troféløs - i hvert fall ser det veldig, veldig mørkt ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...