Jump to content

2008.12.02 Burnley B


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Det var et viktig mål, men det var ferdigservert av Cesc. Og det målet var vel det første han hadde scoret på ni kamper eller noe sånt? Det kan godt være at han har et stort potensial, men han har i så fall ikke vist mye av det enda.

Ferdigservert faktisk. Jaha, så du hadde klart å score samme type målet i samme situasjon altså?

Bendtner kommer, tro meg. Heller ikke Adebayor var noe særlig som spiller før Henry forsvant. Da plutselig blomstret han og ble toppscoreren vår. Bendtner er i tillegg yngre, og jeg mener han har et større potensiale enn Ade...

Link to comment
Share on other sites

Hva er så svakt ved fem 100%-sjanser?

 

Er spillet så elendig? Jeg synes det høres ut som en morsom kamp med sjanser begge veier. Bare uttellinga mangler, virker det som.

det er en morsom kamp med sjangser begge veier. Litt sløvt og halvhjerta til tider fra unggutta til arsenal, men mangler jo uttelling selvfølgelig. Det er jo arsenal også, vi trenger som regel et par, tre,fire, fem, seks sjangser før den sitter.

 

Dette vinner vi i 2. 3-1 til unggutta :)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor klager folk her? Vi er klart best og burde lede med minst ett mål. Mange fine kombinasjoner på topp. Fabianski har også noen fine igangsettinger. Avlsutningene er dog ikke gode nok, vi skyter faktisk keeperen dems god. Går vi videre ved 1 - 1?

Link to comment
Share on other sites

Vi har iallefall et skikkelig keeperproblem. Almunia har jeg aldri synes har vært god nok, til tross for at det har vært mye overdrevet og vass kritikk mot han. Grunnen til at han er førstevalg er at Fabianski er enda verre.

 

Har alltid syntes at han er for liten og har alt for dårlig grep. Gir altfor mange returer.

 

På målet er han håpløs. Silvestre så faktisk ut til å vinne ballen, og i tillegg til dette lar han målet bak seg stå helt åpent.

 

Hadde forventet mer av Fabianski og Bendtner. Spillere som faktisk er utfordrere til en startplass på førstelaget. Resten er bare "på skolebenken".

Link to comment
Share on other sites

Herregud så pessismistiske vi var her da. Vi spiller ikke like bra som vi gjorde i de to forrige kampene, men vi er allikevel det ledende laget her. Burnley kan ikke være kjempefornøyd med å slippe til Arsenal 5(!!) ganger alene med keeper!

 

De stresset oss veldig i begynnelsen, men mot slutten tok vi fullstendig over. Dette tror jeg vi vinner. Rodgers har vært god, synes han har vært langt bedre enn Silvestre så langt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det heller at mange har høye forventninger enn at spillet er så inmari dårlig.

Dette er en tøff bortekamp mot et lag som slipper inn lite mål..

Klart vi kan forvente seier, men iallefall jeg har ikke gått rundt å trodd på noe storspill som de leverte mot Wigan og Sheffield U.

Når man skaper sjanser så kommer det mål Vi tar det andre!! :)

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig svak første omgang, men det skal sies at Burnley har gjort en god innsats og jobbet hardt. Stresset oss veldig i starten av kampen, noe som gjorde oss veldig stresset. Mye slurv og mye tull defensivt. Ikke mye å skryte av offensivt. Vela, Bendtner og Randall burde alle scoret, så avslutninger er noe vi må bli vesentlig bedre på i andre omgang.

 

Randall hadde jo også et skudd som gikk 114 meter over, hvor man ser på han før han skyter at han ikke har noen tro på skuddet. Da skjønner jeg ikke hvorfor han skyter, da han heller kunne sett etter andre alternativer.

 

Fabianski har virket veldig usikker og rotete i dag. Baklengsmålet var en svak inngrepen, men han har hatt noen bra inngrepner også så det har ikke vært helt svart.

 

Burnley har jobbet hardt i andre omgang, og man begynte å se at Burnley falt litt lenger bak på banen på slutten av første omgang, og de vil nok merke det utover i andre omgang også. Nå er det viktig at vi fortsetter å trille ball, men får opp presisjonen og begynner å sette større fart på angrepene våre.

 

Burnley vil helt sikkert naturlig falle lenger bak på banen også når de vil forsvare ledelsen, så det blir viktig at vi tar initiativet i kampen og begynner å få troen på at vi skal klare å snu dette. Avslutninger må vi i alle fall bli vesentlig bedre på i andre omgang, hvis vi skal ha noen sjanse til å snu dette. Come on you Gunners! :)

Link to comment
Share on other sites

Burnley har hittil slått ut Fulham og Chelsea. Dette er ikke noe tullelag, og denne kampen er en tøffere oppgave enn Sheffield U of Wigan hjemme var. Nå er vi en bakpå, og det er i alle fall en tentamen for småtassene.

 

Sjansene må settes. Fabianski har vært variabel. Simpson kommer nok innpå etterhvert hvis ting ikke løsner .... til erstatning for Merida. Det gjelder likevel å holde defensiv balanse i laget og ikke bli stresset. To bak er game over.

Link to comment
Share on other sites

Burnley spiller med en utrolig høytstående forsvarsfirer. Med litt tunge løp fra midtbanen eller en hengende spiss vil vi komme igjennom alene med keeper gang på gang. Overraskende at de ikke har prøvd det oftere da vi faktisk har klart det på 4 av 5 forsøk.

 

Vela bør benytte farten sin bedre. Ramsey og Randall må heve passningsspillet sitt mange hakk i 2. omgang. Gibbs er en kloning av en ung Clichy og blir en utrolig spiller.

Link to comment
Share on other sites

Det var et viktig mål, men det var ferdigservert av Cesc. Og det målet var vel det første han hadde scoret på ni kamper eller noe sånt? Det kan godt være at han har et stort potensial, men han har i så fall ikke vist mye av det enda.

Ferdigservert faktisk. Jaha, så du hadde klart å score samme type målet i samme situasjon altså?

Bendtner kommer, tro meg. Heller ikke Adebayor var noe særlig som spiller før Henry forsvant. Da plutselig blomstret han og ble toppscoreren vår. Bendtner er i tillegg yngre, og jeg mener han har et større potensiale enn Ade...

Selvsagt hadde jeg ikke det, det er derfor jeg ikke spiller på Arsenal. Det går an å kritisere en spiller uten å nødvendigvis måtte være bedre enn han selv. Som jeg har sagt mange ganger tidligere så kan det godt være at han har et potensiale, men han har i så fall ikke vist noe særlig av det enda. Jeg håper selvsagt at han kan bli en god spiller, men slik som det er nå vil jeg helst ha han bort fra klubben, mens vi fortsatt kan få en god slant for han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...