Jump to content

2008.12.02 Burnley B


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Vi kan ikke tape dette når "Sir" Rudolf sitter på tribunen!!! :)

 

Men får vi flere slike sjanser bør vi hvertfall vinne. Hadde Eduardo spilt hadde han putta minst en, vil jeg påstå. Både han og Bendtner scoret her forrige sesong, så skal ikke se bort i fra at Bendtner til slutt putter en i dag også. :) Han er aldeles ingen dårlig fotballspiller. Ved juletider i fjor var han så og si den beste vi hadde, men så kom Adebayor ut av det blå. Dansken kommer også! Sjansene er store for flere målsjanser, la oss håpe han utnytter dem.

 

Fabianski, ja, jøss, den reddende engel! Skal ikke klandre på ham bare pga dette, men det er ikke et bra inntrykk nå som Almunia også sliter. Ellers ustabil 1.omgang, får håpe denne blir bedre.

 

Bendtner og Vela, 2-1 til Arsenal!

rudolf har vel aldri hatt SÅ rød nese som sir al

Link to comment
Share on other sites

Ok, nå sliter vi faen meg.... Forbløffende svakt forsvarspill...

Det er jo Arsenal i et nøtteskall det; eledige i forsvar og elendige i avslutninger... En svært dårlig kombinasjon

 

randall

Jeg går ut fra at Wenger sender Randall på dør i morgen. Tror nesten jeg kunne bedre blitt bedre enn han!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...