Jump to content

2008.12.02 Burnley B


pekkiry

Hvem vinner?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Bendtner duger jo ikke på dette nivået en gang.. La Simpson komme inn i pausen eller gjerne før...

 

Dere er så forbasket tidlig ute med å syte! ;)

He he sant det, det var nok flåsete sagt... Men bendtner imponerer ikke meg.desverre..

Jeg ønsker sterkt at han blir en stor spiller fordi han er en spilletype vi trenger...

Men det er lenge igjen, skal ikke se bort fra at dansken scorer

Link to comment
Share on other sites

Bendtner duger jo ikke på dette nivået en gang.. La Simpson komme inn i pausen eller gjerne før...

 

Dere er så forbasket tidlig ute med å syte! ;)

He he sant det, det var nok flåsete sagt... Men bendtner imponerer ikke meg.desverre..

Jeg ønsker sterkt at han blir en stor spiller fordi han er en spilletype vi trenger...

Men det er lenge igjen, skal ikke se bort fra at dansken scorer

Han har absolutt ikke imponert i tidligere kamper, og han åpner denne kampen med å bomme alene med keeper to ganger. Vi har all grunn til å klage.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner duger jo ikke på dette nivået en gang.. La Simpson komme inn i pausen eller gjerne før...

 

Dere er så forbasket tidlig ute med å syte! :angry:

He he sant det, det var nok flåsete sagt... Men bendtner imponerer ikke meg.desverre..

Jeg ønsker sterkt at han blir en stor spiller fordi han er en spilletype vi trenger...

Men det er lenge igjen, skal ikke se bort fra at dansken scorer

Han har absolutt ikke imponert i tidligere kamper, og han åpner denne kampen med å bomme alene med keeper to ganger. Vi har all grunn til å klage.

 

Bendtner er en svært god fotballspiller. Med et stort, stort potensial. Han har allerede skoret flere viktige mål for klubben. Senest få dager siden! ;)

Link to comment
Share on other sites

Bendtner duger jo ikke på dette nivået en gang.. La Simpson komme inn i pausen eller gjerne før...

 

Dere er så forbasket tidlig ute med å syte! :angry:

He he sant det, det var nok flåsete sagt... Men bendtner imponerer ikke meg.desverre..

Jeg ønsker sterkt at han blir en stor spiller fordi han er en spilletype vi trenger...

Men det er lenge igjen, skal ikke se bort fra at dansken scorer

Han har absolutt ikke imponert i tidligere kamper, og han åpner denne kampen med å bomme alene med keeper to ganger. Vi har all grunn til å klage.

 

Bendtner er en svært god fotballspiller. Med et stort, stort potensial. Han har allerede skoret flere viktige mål for klubben. Senest få dager siden! ;)

Det var et viktig mål, men det var ferdigservert av Cesc. Og det målet var vel det første han hadde scoret på ni kamper eller noe sånt? Det kan godt være at han har et stort potensial, men han har i så fall ikke vist mye av det enda.

Link to comment
Share on other sites

Virker som at samtlige der ute på matta i gult er umotiverte og ukonsentrerte. Rir de ennå på Wigan seieren? Vi kan ikke forstette slik og rikisere å ryke ut allerede nå, for da kan det bli minimalt med spilletid for unggutta frammover mot skikkelig motstand. Nei, dette må vi få ordna opp i, og det kvikt!

Link to comment
Share on other sites

Virker som at samtlige der ute på matta i gult er umotiverte og ukonsentrerte. Rir de ennå på Wigan seieren? Vi kan ikke forstette slik og rikisere å ryke ut allerede nå, for da kan det bli minimalt med spilletid for unggutta frammover mot skikkelig motstand. Nei, dette må vi få ordna opp i, og det kvikt!

Veldig enig. Fabianski virker uvanlig klønete i dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...