Jump to content

Manchester City B


pekkiry

Recommended Posts

... og almunia er en drittkeeper

 

 

Håper almunia redder.

Almunia redder ikke en forbanna dritt

Skyld på Almunia! Det er alltid hans feil samme hva som skjer. B)

 

TRAGISK Å SE PÅ!

 

 

ikke hans skyld, men han er jo like håpløs som resten av folka....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

F**** ta dere som skylder på Almunia! Han og Djourou var de eneste som gadd i dag. Er drittlei drittslenginga mot Almunia.

Enig,kan ikke bare skylde på almunia

 

 

hva er dette her med almunia, er det alltid noen som skal være så korrekt og beskytte spillere som ikke holder mål? almunia er møkkdårlig, men han er selvsagt ikke den eneste og man bør ta med resten som er det, og da er det vel bare å legge ut årets lagbilde, en gjeng med middelmådigheter, der hvor jeg mener almunia er blant topp tre!

Link to comment
Share on other sites

Tror det må være første gang i historien at jeg holder med Manu i en kamp... Skal vi ha en liten mulighet på fjerdeplass denne sesongen så bør Villa tapen noen kamper de også... :(

 

Kan jo satse på å gjøre som Liverpool gjorde i forfjord, Whina oss til cl plass! :(

Link to comment
Share on other sites

hmm....et Arsenal-lag nede for telling og en gjentagelse av kampen mot Villa.

 

Vi har en midtbane som ikke henger sammen og det måtte 17-årige Ramsey til for å få litt fart på sakene, men likevel skaper vi jo nesten ingenting.

At Denilson får 90 minutter i dag er for meg en gåte. Forferdelige pasninger hele kamper og virket deppa utpå banen der. Diaby ble korrekt byttet ut i 2.omg. etter å ha driblet seg bort hele kampen. Han er jo alt for ego.

Om det var Song som skulle spille DM vet ikke jeg, men han evner ikke å demme opp foran forsvaret ihvertall. På etterskudd hele kampen og også han med fæle pasninger.

Wilshere burde fått prøve seg utover kampen syns jeg. Han kan i det minste drible en spiller eller to og legge bra pasninger. Ingenting å tape på det.

Hoyte hadde ingen god debut, men det ble faktisk ikke døyt bedre når han gikk ut. Djourou på høyreback og Song sentralt funka ikke noe bedre. Veldig ubalansert forsvar i 2.omg. og City får score enkle mål og slipper til flere sjanser.

 

Vi har mange skader, men uansett lag vi stiller må innrømme jeg ikke akkurat gleder meg til kampen mot Chelsea neste helg.

La oss håpe vi kan få en opptur mot Kiev i midtuka, men jeg er jaggu ikke sikker vi vinner den kampen heller.

Link to comment
Share on other sites

Like ille å lese forumet som å se kampen! fryktelig likt tv-forumet gett! Sier ikke at jeg er fornøyd med tingenes tilstand, men det går vel ann å beherske seg litt!

 

Vi spiller crap om dagen, men halve laget er ute og jeg har tro på at det vil snu. Ligacuplaget neste kamp!

Og ja Wenger har gjort en del feilvurderinger foran sesongen, men har tro på at han vil snu dette!

 

Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

... og almunia er en drittkeeper

 

 

Håper almunia redder.

Almunia redder ikke en forbanna dritt

Skyld på Almunia! Det er alltid hans feil samme hva som skjer. :(

 

TRAGISK Å SE PÅ!

 

 

ikke hans skyld, men han er jo like håpløs som resten av folka....

Akkuart det jeg prøvde å si!

Link to comment
Share on other sites

F**** ta dere som skylder på Almunia! Han og Djourou var de eneste som gadd i dag. Er drittlei drittslenginga mot Almunia.

 

Helt enig. Er helt ufattelig hvor mye folk kan klage på Almunia. Greit nok at han hadde en klønete inngripen da Robinho ble avblåst, men det er tross alt ikke Almunia alene som skal redde dagen for oss.

 

Sånn som jeg ser det har vi nettopp tapt helt fortjent for et bra City-lag. De utnytter at vi gjør enkle feil, som Clichy/Silvestre på den første, RvP som mister ballen alt for lett på den andre og Djourou som lager en klønete straffe til slutt. 3 feil = 3 mål i dag desverre.

 

Med tanke på at halve førsteellvern er ute at spill og med minimal selvtillit i gruppa etter de siste kampene og uroen internt er jeg ikke overrasket over at vi taper i dag. Men....jeg hadde forventet mye større innsats fra samtlige i dag, for å revansjere Villa-tapet. Det var det minimalt med. Problemet som jeg ser det ligger i hodet, og i kvaliteten på spillerne. At ikke Wenger bytter ut Bendtner i pausen og gjerne før det mot en positiv Ramsey synes jeg er helt utrolig. Dessuten burde Vela kommet inn for Diaby/Denilson som begge hadde en meget svak kamp i dag.

 

Vi ligger akkuratt nå på 5.plass i PL og vil dermed ikke kunne kvalifisere oss for CL neste år. Det tror jeg vi ikke kommer til å klare i år og dermed kommer flere spillere til å forsvinne. Likevel har jeg tro på at vi kommer til å reise oss, bare vi får en seier igjen, og den kan gjerne komme neste helg mot Chelsea.

 

Til slutt vil jeg rette en liten pekepinn mot alle de som klager helt sinsykt mye under kampene:

1) Prøv heller å se kampen enn å sitte her og whine.

2) Kom med saklige kommentarer og ikke "FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN"

3) Ikke snakk dritt om Arsenal!

 

Takk for meg!

 

"Once a Gooner, allways a Gooner"

Link to comment
Share on other sites

Vi taper minst 7-0 mot Chelsea. Hadde bare Wenger innsett at "prosjektet" hans har gått i dass hadde vi tatt et steg i riktig retning

 

Enig, en innrømmelse hadde vært en begynnelse. Men dette ligner mer og mer på Hitler i sin bunker. Jo mer og mer virkeligheten setter inn, jo mer insisterer Wenger på at han har rett.

 

En ting er i hvert fall sikkert. Et ungdomsprosjekt som har resultert i middelmådigheter som Bendter, Song og Diaby, er det ikke noe å genierklære mannen for.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel liten tvil om at noko må gjerast etter siste vekes flaue episodar. At me tapar borte mot City er vel kanskje ikkje den største bomba og noko eg burde ha rekna med da eg satte opp ein odds med. Chelsea U, Liverpool U, Portsmouth U, Stoke H og Arsenal B. Arsenal tapet kosta meg 16000 kroner. :-(

 

Me mangla mange spelarar i dagens kamp og eg trur me vil reise oss igjen. Men når januar kjem så MÅ Wenger handle hvis han framleis sit ved roret. Når det gjeld kapteinsrollen: Gje armbandet til Fabregas, det vil skape ny glød i laget hvis han vil ha ansvaret.

Link to comment
Share on other sites

En ekstremt svak kamp fra vår side. Arsenal er gode når man først er gode, men gud så dårlige vi er når vi får litt motgang. I dag var det mange spillere som manglet, mange av våre beste menn var fraværende i dag, men det er ingen unnskyldning. Skal man være med i gullkampen må man ha spillere bak de antatt beste som kan steppe inn og prestere. Jeg er ikke fornøyd med noen i dag, mest positiv var Ramsey som kom inpå og hadde noen gode pasninger, aller svakest er Deninlson som var helt forferdelig i dag. Blir godt å ha tilbake mange av de beste mot Chelsea neste helg, og nivået må selvsagt heves noe jævlig i forhold til i dag, hvist ikke blir det flaut på Stamford Bridge neste helt.

Link to comment
Share on other sites

mener jeg hørte kommentatoren på pluss sa ar forrige gang vi hadde tapt fire kamper så tidlig var for 30-40 år siden, og fem da? har det skjedd? noen som vil finne ut hvordan det gikk da?

 

Blir i hvertfall ikke noe champions leauge hymne på emirates neste sesong...forrige gang spurs hadde så dårlig start som de hadde for noen uke siden så rykka vi ned, dette er ikke noe godt tegn...

Link to comment
Share on other sites

WE LOVE YOU EVEN MORE!!!

 

Riktigt.

 

Jeg kjenner nå i disse tider at jeg ELSKER ARSENAL.

Men faen heller..

Selfølgelig er det mangen her på forumet som sier mye rart, men innerst inne elsker vi alle Arsenal.

 

Jeg tror vi kommer til å knuse Chelsea til helgen! :( har en jævla god følelse, akkuratt som jeg hadde forran kmapen mot Fulham, Hull, Aston Villa, Stoke og ikke minst denne! Men Chelsea skal vi ta :(

Link to comment
Share on other sites

jeje, gikk nesten som det "måtte". Ikke noe bra lag vi sendte utpå der, og det er fullt fortjent at vi tapte 3-0 mot City. Veit ikke hvordan trenden kan snus, jeg trodde jo at alt skulle snu OM vi vant over manu, noe vi gjorde, men med to påfølgende tap gikk jo ikke det som jeg hadde trodd. Kan alltids håpe på seier mot chelski, men altså, sånn som vi har spilt i det siste, er det jo helt urealistisk å tro at vi kan vinne over chelski borte. Wenger må gjøre noen grep, i januar kan han gjøre et stort grep, ved å hente inn en GOD DM, en midtstopper, en keeper. Da skjer det kanskje noe.

Link to comment
Share on other sites

F**n også.. Vi kan ikke si at det er den eller den personens feil at vi tapte, dette var en soleklar kollektiv svikt og en virkning av at det ikke er noe bærestamme i laget.. Vi hadde en herlig stamme i Sol-Vieira-Henry.. Nå er vi ikke i nærheten i å ha det samme.. Vi har Fabregas som vi klart skal bygge laget rundt, men for en 21åring så er det mye ansvar å ta. Gallas driter i laget og spiller kun for seg selv, Fabregas trenger støtte i midten og Ade har mye å vokse på før han kan være del av en bærebjelke i laget. Invester penger i januar på spillere som Agger/Richards, De Rossi/Barry og Aguero/Toni så er vi set til å vinne igjen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...