Jump to content

Manchester City B


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 270
  • Created
  • Last Reply

svakt av midtbanen så langt. kun nasri som får til noe. tragisk så langt av diaby. han har ikke prøvd å spille fra seg ballen så langt.

 

møkkalag! silvestre hever lønn fra utd enda!

Silvestre har vel hatt en bra kamp. Clichy som tabber seg ut der, nok en gang :/

da tror jeg du må se en gang til. clichy blir jo tatt av silvestre

Nei du , det er nokk Clichy sin feil

han skal jo for i helvette til å klarere ballen i det han blir nedløpt av nr 18!

 

men det spiller ingen rolle nå. møkkalag! 5-6 spiller og 1 keeper på det røde laget, som ikke har noe å bidra med for arsenalpunktum

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid vært stor wenger fan, og sitter aldri på forum når jeg kan se en kamp, men idag....

 

en følese jeg har nå...Gå Wenger å ta med deg alle de du har fått inn til klubben. Vi er jo blitt premier leauges største laughingstock. er helt utrolig, vi eier ikke spillere som kan gjøre noe.....

 

føler bare en utrolig stor klump i magen nå, dette er sørgelig, Wenger du har totalt ødelagt noeuslålig med en gjeng møkkaguttevalper....

Link to comment
Share on other sites

Tenk at vi kunne fått over 10 mill pund for Bendtner i sommer, tenk at David Villa var til salgs og at han ønsket seg til Arsenal(han var verdens beste spiss da, og er det fremdeles).

Bendtner var ikke bedre i fjord enn hva han er nå, han eier ikke avslutnings egenskaper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...