Jump to content

2008.11.01 Stoke B


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Nå gadd jeg ikke se mer av kampen, makan til dårlig spill og uengasjerte spillere finenr du ikke i andre lag i PL. Tror Arsenal er det laget som har løpt minst gjennomsnitlig i PL denne sesongen. Ufysellig av Van Persie, spesielt etter å ha kommet fra benken. sier hermed farvel til noen som helst mulighet til gull og muligens også til medalje.

Link to comment
Share on other sites

Vi ligger an for å bli ydmyket mot et lag som fremdeles er på Riise-kast nivået... FY FAEN!!

ligger an?! det er jo utklassing!

 

wenger har gjort en fantastisk jobb i arsenal, men jeg begynner å tro at hans jobb med å plukke ut de 11 som skal starte kampene, snart er forbi:-(

Link to comment
Share on other sites

Van Persie er dum der, men det røde kortet var vel allikevel litt strengt? Han kom jo i fart før han plukken opp ballen og gjorde ikke så veldig mye galt utover det.

 

Ingen protesterte merkelig nok.

Jeg ville ikke protestert.

 

Klart rødt kort. Ingen grunn til å slenge armene opp i nakke/ansikt på Sørensen.

 

EDIT: Spørs vel om Adebayor spiller mot ManU.

 

FINT! Nå får vi i alle fall sett reservelaget spille! Kan jo hende det slår positivt ut.

 

Jeg ser heller ingen grunn til å vise ham ut. Men det finnes prinsipper, og jeg aksepterer dem.

Link to comment
Share on other sites

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

Hvem vi er? Jo, fans som heier på Arsenal - KLUBBEN Arsenal, ikke enkeltspillere som skuffer med elenig innsats uke etter uke. Som gir ros når det er på sin plass, og som gir ris når det er på sin plass. DET er en ekte supporter. En som blir sint og skuffet når det går dårlig fordi at det går så mye inn på han. DET er en ekte supporter. En supporter som gir blanke og er positiv hele tiden uten å la seg affektere av resultater og innsats, det er jeg derimot tvilende til om er en ekte supporter!!!

??

????

Fodi at jeg skrev et innlegg hvor jeg sa at jeg ble kvalm hvis det kom et innlegg som blindt oppfordret til positivitet, når det ikke finnes grunn til annet enn negativitet

Hvorfor tror du det var deg jeg siktet til?? er du barnslig?? ;-)

Virker som du er i forsvarsposisjon eller???

Link to comment
Share on other sites

Flotte saker, van Persie! Nå slipper vi å se trynet ditt mot United! :blink:

 

Persie er den beste spilleren vi har får tiden hvis du ikke har fått med deg det. Når JT fikk sin soning annulert, synes jeg Persie burde få det å, for det der var ikke i nærheten av rødt.

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi ikke sjangser lenger på å ta igjen denne kampen, og hva betyr det? Jo, det betyr at ligagullet er soleklart utenfor rekkevidde, og jeg er redd for at vi skal kjempe hardt om 4. plassen i år.

Det at Wenger fortsetter å rotere taktikker hele tiden gjør meg utrolig skuffa. Dersom vi hadde spilt spillet vårt i dag og de siste minuttene mot Scums hadde vi nok hatt 6 poeng mer enn hva vi har etter denne kampen. Det er merkelig at han faktisk gjør dette nå, etter å ha hatt god suksess med en fast ellever i flere år og ser at laget vårt taper flere og flere poeng med roteringstaktikken hans.

Nå må vi skjerpe oss!!!

Link to comment
Share on other sites

etter å ha tapt for 2 bunnlag er det vel nedrykk snart?

 

Vi rykker ikke ned, det skjer ikke. Er faktisk bare idiotisk å tro noe sånt.

 

Men tittelkandidat? Nei, ikke nå virker det som. Eneste sjansen vi har er hvis spillerne begynner å spille som i fjor og har en utrolig lagmoral, noe det virker som om de ikke har lengre (bortsett fra Clichy og Toure), Wenger må også handle i januar hvis det fortsetter slik det har gjort nå de siste kampene.

 

Utrolig skuffet over avgjørelsene til Wenger i dag, verken har han klart å motivere spillerne skikkelig, han tar også ut de få formspillerne vi har, og prikken over i-en må jo være at Robin Van Persie klarer å pådra seg rødt kort få minutter etter å ha kommet inn fra benken.

 

Bare et ord kan oppsummere hvordan kampen i dag har vært fra vårt synspunkt. Tragisk.

Link to comment
Share on other sites

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

Hvem vi er? Jo, fans som heier på Arsenal - KLUBBEN Arsenal, ikke enkeltspillere som skuffer med elenig innsats uke etter uke. Som gir ros når det er på sin plass, og som gir ris når det er på sin plass. DET er en ekte supporter. En som blir sint og skuffet når det går dårlig fordi at det går så mye inn på han. DET er en ekte supporter. En supporter som gir blanke og er positiv hele tiden uten å la seg affektere av resultater og innsats, det er jeg derimot tvilende til om er en ekte supporter!!!

??

????

Fodi at jeg skrev et innlegg hvor jeg sa at jeg ble kvalm hvis det kom et innlegg som blindt oppfordret til positivitet, når det ikke finnes grunn til annet enn negativitet

Hvorfor tror du det var deg jeg siktet til?? er du barnslig?? ;-)

Virker som du er i forsvarsposisjon eller???

he he

Link to comment
Share on other sites

Nå gadd jeg ikke se mer av kampen, makan til dårlig spill og uengasjerte spillere finenr du ikke i andre lag i PL. Tror Arsenal er det laget som har løpt minst gjennomsnitlig i PL denne sesongen. Ufysellig av Van Persie, spesielt etter å ha kommet fra benken. sier hermed farvel til noen som helst mulighet til gull og muligens også til medalje.

 

Hehe....fortsatt sitter det altså folk som håper på gull. Åssen i all verden skal det gå an? Vi spiller i PL, ikke i Tippeligaen. Se på stallene som Man U og Chelsea besitter, så må man jo forstå at det er totalt urealistisk og naivt å tro på gull. Vi har solgt oss ut av den kampen før sesongen startet. Og det hevdet jeg hardnakket i et foruminnlegg allerede i august.

Link to comment
Share on other sites

Ikke rødt kort. Så nå blir det vanskelig uten van Persie mot Man U. Flau kamp rett og slett. Vi har fortsatt ikke skapt én 100% sjanse. Nå må vi bare unslippe flere skader og forhåpentligvis få noe av selvtilliten tilbake i neste kampen til uka.

 

Ikke rødt kort. Så nå blir det vanskelig uten van Persie mot Man U. Flau kamp rett og slett. Vi har fortsatt ikke skapt én 100% sjanse. Nå må vi bare unslippe flere skader og forhåpentligvis få noe av selvtilliten tilbake i neste kampen i midtuka. Kun seier er godt nok mot Man U !

Link to comment
Share on other sites

Egentlig litt glad for at vi har en såpass tøff motstander som Man Utd i neste kamp. Da vil i alle fall spillerne ha motivasjonen på topp og da kan det være med på å snu denne tragiske trenden vi er i nå om dagen.

 

Kunne ikke vært mer enig. Dumt av Van Persie, men hallo? Rødt kort for faen? Det hører ikke hjem noen plass!

Link to comment
Share on other sites

Egentlig litt glad for at vi har en såpass tøff motstander som Man Utd i neste kamp. Da vil i alle fall spillerne ha motivasjonen på topp og da kan det være med på å snu denne tragiske trenden vi er i nå om dagen.

er ikke sikker på at det går an å motivere enkelte av de ufyselige primadonaen som stallen består av

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...