Jump to content

2008.11.01 Stoke B


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

Hvem vi er? Jo, fans som heier på Arsenal - KLUBBEN Arsenal, ikke enkeltspillere som skuffer med elenig innsats uke etter uke. Som gir ros når det er på sin plass, og som gir ris når det er på sin plass. DET er en ekte supporter. En som blir sint og skuffet når det går dårlig fordi at det går så mye inn på han. DET er en ekte supporter. En supporter som gir blanke og er positiv hele tiden uten å la seg affektere av resultater og innsats, det er jeg derimot tvilende til om er en ekte supporter!!!

 

som jeg skulle sagt det selv

Link to comment
Share on other sites

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

 

Innlegget ditt bidrar ikke til annet det heller, hva har historie med den flaue innsatsen til dagens mannskap å gjøre? Ligagullet vi vant f.eks i 1988-89 vinner ikke titler for oss i dag osv...

At du sitter på gjerdet og er fornøyd med prestasjonene til laget får du stå for selv, det gjør deg faen ikke til bedre supporter enn meg av den grunn.

Jeg har opplevd både oppturer og nedturer med laget før, og det har sikkert mange flere også gjort, men det betyr ikke at man må være fornøyde med slett innsats fra laget vi elsker. Og når vi har ett lag som ikke står i stil til ambisjonene til klubben, så må man for faen få lovt å sifra, uten at sånne viktigpettere som deg med flere skal ha noen rett til å rakke ned på noen.

 

Men holdningen er vel at er du fornøyd og holder kjeft så er du en god supporter.

Link to comment
Share on other sites

:(--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 1 2008, 05:20 PM) 145885[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Men hvorfor starte med Denilson og ikke Nasri, eller Ade istedenfor Persie? hvile spillere kan vi gjøre i nest CL runde.

 

Mange rare valg fra Wenger, blant annet det å ikke ha med van Persie i startoppstillingen syntes jeg var veldig rart, men kan hende han har fått en liten smell siden Wenger lar han være på benken.

 

At vi spiller med Diaby, Song, Adebayor & Bendtner er nok ment for at vi skal kunne klare å demme opp bedre for Stoke sin luftstyrke, enn hva Walcott, Nasri, van Persie ville gjort.

 

Vil ikke si at Diaby er en bedre hodespiller enn van Persie uansett, men Song skulle startet istedet for Denilson, med Walcott på høyre og van Persie og Adebayor/Bendtner på topp.

 

Hvis ikke Van Persie startet skulle iallfall Diaby ha spilt som hengende spiss ikke som venstrekant slik han gjør nå.

Link to comment
Share on other sites

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

Hvem vi er? Jo, fans som heier på Arsenal - KLUBBEN Arsenal, ikke enkeltspillere som skuffer med elenig innsats uke etter uke. Som gir ros når det er på sin plass, og som gir ris når det er på sin plass. DET er en ekte supporter. En som blir sint og skuffet når det går dårlig fordi at det går så mye inn på han. DET er en ekte supporter. En supporter som gir blanke og er positiv hele tiden uten å la seg affektere av resultater og innsats, det er jeg derimot tvilende til om er en ekte supporter!!!

RIKTIG! DEM er vi!

Link to comment
Share on other sites

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

Hvem vi er? Jo, fans som heier på Arsenal - KLUBBEN Arsenal, ikke enkeltspillere som skuffer med elenig innsats uke etter uke. Som gir ros når det er på sin plass, og som gir ris når det er på sin plass. DET er en ekte supporter. En som blir sint og skuffet når det går dårlig fordi at det går så mye inn på han. DET er en ekte supporter. En supporter som gir blanke og er positiv hele tiden uten å la seg affektere av resultater og innsats, det er jeg derimot tvilende til om er en ekte supporter!!!

??

????

Link to comment
Share on other sites

:(-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 1 2008, 06:31 PM) 145909[/snapback]

Robin med 7 mål de siste 9, etter å ha vært ute en stund med skade. Hva er det som holder han på benken fra start av?

Wengers omrokeringer....

 

I fjor roterte Wenger så og si aldri, men nå roterer han uansett!

Ja og jeg mener det rett og slett er tull! Wenger er for sta....

la de "dårligere" sitte på benken og la et fast lag spille hver kamp.. enklere blir det ikke...

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker Arsenal.

Dette snur vi. vi vinner 3-1 og nei, dette er ikke noe måte å prøve å ha en "god" holdning på. Jeg mener det 100%. Come on Arsenal!

 

Jeg hadde tenkt til å sitere deg for å si meg enig, men timingen var visst ikke helt rett.

 

Ååh. :(

Link to comment
Share on other sites

Flaut å lese så mye barnslige innlegg! Hvem er dere? Arsenal fans???

Drittunger uten historisk innsikt!

Hvem vi er? Jo, fans som heier på Arsenal - KLUBBEN Arsenal, ikke enkeltspillere som skuffer med elenig innsats uke etter uke. Som gir ros når det er på sin plass, og som gir ris når det er på sin plass. DET er en ekte supporter. En som blir sint og skuffet når det går dårlig fordi at det går så mye inn på han. DET er en ekte supporter. En supporter som gir blanke og er positiv hele tiden uten å la seg affektere av resultater og innsats, det er jeg derimot tvilende til om er en ekte supporter!!!

??

????

 

Hvorfor tror du det var deg jeg siktet til?? er du barnslig?? ;-)

Virker som du er i forsvarsposisjon eller???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...