Jump to content

2008.11.01 Stoke B


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

47 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Håper ikke det kommer en eller annen tomsing med et innlegg her på siden nå om at vi ikke må være så negative og bla bla bla. Man må kalle en spade en spade, og det Arsenallaget vi har nå er rett og slett dårlige.

Denne gangen er jeg faktisk helt enig med deg.

Link to comment
Share on other sites

Det at denne sesongen isolert ikke kommer til å gå så bra har jeg nesten begnyt å drite i. Det som er mye verre er hva den langsiktige virkningen blir. Spillere vil bort, styret/Wenger forholder seg pasive, og Arsenal blir en middelhavsfarer. Storhetstiden KAN faktisk være over...

Link to comment
Share on other sites

Det at denne sesongen isolert ikke kommer til å gå så bra har jeg nesten begnyt å drite i. Det som er mye verre er hva den langsiktige virkningen blir. Spillere vil bort, styret/Wenger forholder seg pasive, og Arsenal blir en middelhavsfarer. Storhetstiden KAN faktisk være over...

good point!

Link to comment
Share on other sites

Det at denne sesongen isolert ikke kommer til å gå så bra har jeg nesten begnyt å drite i. Det som er mye verre er hva den langsiktige virkningen blir. Spillere vil bort, styret/Wenger forholder seg pasive, og Arsenal blir en middelhavsfarer. Storhetstiden KAN faktisk være over...

 

Enig. Sitter her å tenker på glandsdagene når vi hadde Pires, Vieira, Henry ++ You know. Er dette slutten? De siste årene har vi gledet oss til neste sesong for fremtiden så så lys ut, men hva har skjedd?

Link to comment
Share on other sites

Men; vi vinner champions league these season! sikker :D

 

Ja for all del.

Med vårt defansive spill som det er i dag, kan vi klare å vinne Carling cupen om vi er heldige.

Og det offansive er ikke noe å skryte av lenger heller.

I cl til uken forventer jeg at reservelaget stiller.

Link to comment
Share on other sites

det begynner å gå inn på meg at dagens Arsenal lag er langt fra godt nok til ¨vinne noe i år..-helr!

Dette holder ikke mål for en klubb som Arsenal, og vi kommer til å fortsette å miste spillere når vi ikke vinner noe.. Jeg blir bare målløs av å se flere av Arsenal spillerne idag, flere virker TOTALT uinteressert! Og Wenger må være tøffere! vi har sett gang på gang at Adebayor slett ikke er i form, og derfor må dette få konsekvenser.. Når han attpåtil velger å benke en av de få formspillerne vi har, RvP, så må det være noe galt i det Wenger gjør nåå.. Flere rare avgjørelser han har gjort i det siste!

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg tar permisjon fra å holde med dette laget (denne utgaven av Arsenal). Hadde det vært slik som i fjor, da vi var uheldige og mistet poeng på dommerfeil eller uflaks, hadde det vært én ting, men det er noe helt annet når det dreier seg om uinteresserte, umotiverte, overbetalte spillere somikke fortjener å ha på seg drakta. Dette skulle være en sesong hvor Arsenal skulle hedre triumfen fra 89´. Vel det gjør de på en svært elendig måte

Link to comment
Share on other sites

Får virkelig håpe Wenger ser at dette ikke fungerer og setter inn van Persie og Walcott i pausen. Utrolig skuffende av laget så langt. Vi har ikke kommet til en eneste stor sjanse, og jeg sitter med hjerte i halsen ved hver dødball i mot.

 

United og Chelsea leder begge to. Ikke noe lyspunkt akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg tar permisjon fra å holde med dette laget (denne utgaven av Arsenal). Hadde det vært slik som i fjor, da vi var uheldige og mistet poeng på dommerfeil eller uflaks, hadde det vært én ting, men det er noe helt annet når det dreier seg om uinteresserte, umotiverte, overbetalte spillere somikke fortjener å ha på seg drakta. Dette skulle være en sesong hvor Arsenal skulle hedre triumfen fra 89´. Vel det gjør de på en svært elendig måte

 

Men så må jo vi supportere klare å takle litt ordentlig motgang også da, og ikke bare surve fordi vi sliter littegranne. Vi ligger fortsatt helt oppe i toppen av tabellen og det er fortsatt lenge igjen av sesongen. Og denne kampen her er heller ikke slutt enda.

Link to comment
Share on other sites

Man skal da kunne surve når man er uenig i managers disposisjoner og spilleres innsats og prestasjoner uten at man av den grunn er en dårligere supporter. Jeg håper selvsagt at Arsenal vinner i dag, forsterker laget i januar, og setter inn en uslåelig sluttspurt som ender i ligaseier.

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg tar permisjon fra å holde med dette laget (denne utgaven av Arsenal). Hadde det vært slik som i fjor, da vi var uheldige og mistet poeng på dommerfeil eller uflaks, hadde det vært én ting, men det er noe helt annet når det dreier seg om uinteresserte, umotiverte, overbetalte spillere somikke fortjener å ha på seg drakta. Dette skulle være en sesong hvor Arsenal skulle hedre triumfen fra 89´. Vel det gjør de på en svært elendig måte

 

Men så må jo vi supportere klare å takle litt ordentlig motgang også da, og ikke bare surve fordi vi sliter littegranne. Vi ligger fortsatt helt oppe i toppen av tabellen og det er fortsatt lenge igjen av sesongen.

 

 

Ravenghost sine holdninger om å ta pause fra Arsenal får stå for hans egen regning men Frank, det skal ikke en rakettforsker for å se at denne utgaven av Arsenal er langt i fra den kvaliteten vi bør forvente. Det er lov å være sutrete over denne forestillingen.

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg tar permisjon fra å holde med dette laget (denne utgaven av Arsenal). Hadde det vært slik som i fjor, da vi var uheldige og mistet poeng på dommerfeil eller uflaks, hadde det vært én ting, men det er noe helt annet når det dreier seg om uinteresserte, umotiverte, overbetalte spillere somikke fortjener å ha på seg drakta. Dette skulle være en sesong hvor Arsenal skulle hedre triumfen fra 89´. Vel det gjør de på en svært elendig måte

 

Men så må jo vi supportere klare å takle litt ordentlig motgang også da, og ikke bare surve fordi vi sliter littegranne. Vi ligger fortsatt helt oppe i toppen av tabellen og det er fortsatt lenge igjen av sesongen. Og denne kampen her er heller ikke slutt enda.

Greit at det bare er spilt litt over 1/4 av kampene, og at det er lenge igjen. Men faktum er at vi burde faktisk hatt 33 poeng etter 11 kamper ut fra kampprogrammet. Ser man på de 4 neste kampene våre tror jeg faktisk at vi bare sitter igjen med 2 poeng etter de kampene...

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg tar permisjon fra å holde med dette laget (denne utgaven av Arsenal). Hadde det vært slik som i fjor, da vi var uheldige og mistet poeng på dommerfeil eller uflaks, hadde det vært én ting, men det er noe helt annet når det dreier seg om uinteresserte, umotiverte, overbetalte spillere somikke fortjener å ha på seg drakta. Dette skulle være en sesong hvor Arsenal skulle hedre triumfen fra 89´. Vel det gjør de på en svært elendig måte

 

Men så må jo vi supportere klare å takle litt ordentlig motgang også da, og ikke bare surve fordi vi sliter littegranne. Vi ligger fortsatt helt oppe i toppen av tabellen og det er fortsatt lenge igjen av sesongen.

Helt enig, men det hadde vært ganske mye enklere å takle motgang om vi hadde spilt sånn som i fjor. Da skapte vi 100%-sjanse på 100%-sjanse om og om igjen, mens vi nå ikke skaper en dritt. Vi skaper rett og slett ingenting. Og hvorfor, jo fordi vi har et totalt umotivert lag. Det ser ikke ut som spillerne bryr seg, eller i det minste gidder å ta i et tak. Dette gjelder særlig Adebayor, Fabregas (hva i all verden har skjedd med han i sommer!?), RvP (har riktignok kommet i form nå) og Bendtner. Disse skuffer meg stort, sammen med store deler av forvsaret.

 

Så motgang er greit nok det, så lenge spillerne spiller med hjerte utenpå drakta, noe dagens spillere helt klart ikke gjør!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...