Jump to content

2008.10.25 West Ham B


Bergkamp88

Recommended Posts

Enig med deg ved rvp-nicklas, men heelt uenig ved valget av song.. heller Diaby på midten med Fabregas..

og Eboue på backen er også helt fantastisk!

 

Du er litt pessimistisk der helmik'n, tipper 5-0 til Arsenal:P

 

Eg for min del er veldig glad for å sjå Song på midten saman med Fabregas.. han har gjort det bra der kvar gong han har fått sjansen, og Fab treng eit defensivt anker ved sida av seg.. Diaby er for offensiv syns eg..

 

2-0 til Arsenal er mitt tips!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Spennende lagoppstilling, særlig er jeg spent på Bendtner. Det er en gutt som har mye talent, det er å få det ut. Og jeg vil gjerne se han blomstre mer enn han har gjort hittil. RvP-Bendtner er ikke et dårlig par, men det er ikke veldig mye fart i det angrepet. Derfor må nok Walcott stå for endel løp offensivt, så blir dette fantastiskt bra!

 

Song har virkelig spilt seg inn som en favoritt hos meg. Han har en egen glede ved seg, og jeg tror han er en mer riktig makker til Fabregas enn Denilson. Så om vi får igang Song er vi så aboslutt i rute det dit vi skal i år.

 

Midt tips er 1-0 og Walcott skårer!

Link to comment
Share on other sites

Må være den værste metoden jeg har sett for å dekke fronten på drakten når sponsoren har blitt borte! Herregud så fælt!

Men våre drakter er lovly!!

 

Ha ha. De er gyselige.

 

Ellers så synes jeg vi har åpnet ganske bra. West Ham har ikke akkurat hatt ballen mye. :o

Link to comment
Share on other sites

De første 20 var helt grusomme. Vi må vel helt tilbake til Fulham-kampen for lignende bunnivå offensivt. Gallas og Almunia er gode. Song er veldig flink til å vinne ballen, men han gitt bort ballen en del etter tull rundt 16-meteren. Det offensive spillet er generelt alt for slapt. Når vi får sjansen, er vi nødt til å peise på, ikke jogge oppover. Nasri og Walcott må utfordre med fart, mens Bendtner skal være i boksen - IKKE ute på siden. Det var forøvrig Bendtner som hadde skyld i angrepet som førte til Bellamys gode sjanse.Jeg forventer mer fart og kreativitet i andre!

Link to comment
Share on other sites

Er vell egentlig bare å fortsette slik Arsenal har gjort, Arsenal skaper mange store sjanser, få inn Diaby for Song. Diaby har formen, og kan fort være med å avgjøre kampen. Dette kommer til å gå!

Link to comment
Share on other sites

Er vell egentlig bare å fortsette slik Arsenal har gjort, Arsenal skaper mange store sjanser, få inn Diaby for Song. Diaby har formen, og kan fort være med å avgjøre kampen. Dette kommer til å gå!

 

Vil heller se Diaby inn for Bendtner eller RvP, Song har gjort en god jobb med å vinne tilbake ballen.. og Diaby er mer offensiv enn Cesc så dermed må Cesc være det defensive fibret i laget hvis Song skal ut.

Link to comment
Share on other sites

Godkjent første omgang fra Arsenal. Mangler siste touch, må tørre å skyte mer! Pluss til Almunia, Gallas, Walcott, Eboue, Nasri. Fabregas hadde mane fine pasninger i starten, men hadde ogå mange feilpasninger mot slutten. Song gjør en grei innsats.

Går nok greit dette her.

Link to comment
Share on other sites

Der var vel han ute i et nytt halvår? :o

 

Neida, han spiller videre ser det ut som.

 

Forøvrig synes jeg Bendtner er usynlig noe han ofte er når han starter kamper, ut med Bendtner og inn med Adebayor, og hvis Van Persie har smerter i kneet så kan Wenger sette inn Diaby!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...